Mnie sie zdaje że w tourach 2 musimy wymieniać całą gałkę. Z najprostszych rzeczy w środku to zamykana półka ponad środkowymi nawiewami i schowek na okulary w podsufitce.
problem z odpaleniem
Zwiń
X
-
problem z odpaleniem
Witam wszytskich mój problem polega na tym, że silnik(1.9TDI 90KM 1997 ROK) coraz słabiej odpala na ciepłym silniku nie zauważyłem aby przy odpalaniu z ruły coś się wydobywało.Sprawdzono już kat trysku jest lekko przesunięty stwierdzono, że to napewno nie jest przyczyną , zmieniono świece żarowe i nic.Silnik jak jest ciepły odpala po 7 sekundach i jest coraz gorzej, czy to już się pomopa kończy czy jest coś ewentualnie do sprawdzenia.Proszę o rade.POZDRAWIAM
-
-
Zamieszczone przez LokisztaSprawdzono już kat trysku jest lekko przesunięty stwierdzono, że to napewno nie jest przyczyną
W jakiej kondycji jest rozrusznik?
Sprobuj dygnac dawke startowa paliwa w adaptacjach na maxa, a jak nie to pozostaje chyba korekta mapy startowej. Przed odpaleniem na cieplym silniku zdejmij wtyczke od czujnika temperatury cieczy.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
bradley,
Zamieszczone przez Lokisztasilnik(1.9TDI 90KM 1997 ROK)
Lokiszta, Umów się z Aligatorem.
Wojciech Gołąbek (Aligator)
Katowice ul. Józefowska 6 (dojazd ulicą Energetyków)
tel. +48 606 34 11 44
e-mail [email protected]Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.
Komentarz
-
-
JanuszSz, patrzylem sie po profilu AUY
W przypadku AGR, to kat nie bedzie i tak wplywal na odpalanie nacieplym (bo jak na zimnym pali to na cieplym tez musi). Tutaj pzypadek: siada rozrusznik, mapy startowe do poprawy, siada pompa.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
Komentarz