...Nie oszukuj się, okulary Ray-Ban za cztery dolary nie istnieją.
Nędzne podróby - być może, ale szkoda by mi było czterech dolarów i oczu.
A zwłaszcza oczu dziecka.
Wiesz Voit, dzięki że powiedziałeś bo chyba do końca życia żyłbym w przekonaniu, że za parę dolców mogłem mieć siatę RayBenów i nie skorzystałem z tej okazji.
Ale muszę Cię pocieszyć - jestem jeleniem - i kupiłem OAKLEYe. Oczywiście w przekonaniu, że za osiemdziesiąt filipińskich peso (jakieś dwa dolce) robię interes życia) Ba, kupiłem dwie pary!
Jechałem dzisiaj do pracy swoją O2 1.9 tdi 2007 pogoda plucha, deszcz, nagle poczułem dwa szarpnięcia jakby brakowało paliwa, następnie silnik zgasł. Odczekałem, zapalił. Obecnie pali z pewnym trudem, a na konsoli pali się czerwona kontrolka oleju- sprawdzałem poziom ok, kontrolki pracy silnika to chyba check engine, świec, absu lub kontroli trakcji w jednym, nie działa obrotomierz. Bezpieczniki ok. Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być. Komputer dopiero za 2 dni.
[ Dodano: Wto 09 Lis, 10 12:50 ]
Dodam jeszcze,że wczoraj sprawdzałem płyn chłodniczy i nie zakręciłem korka wlewu. Dzisiaj znalazłem go na dole. Nie wydaje się żeby spadając coś uszkodził. Myślałem już,że może trafił na moment w tryba paska klinowego i narozrabiał, ale to mało prawdopodobne.
Komputer dopiero za dwa dni bo jestem dziś i jutro w pracy do wieczora, boję się również jechać ze względu na palącą kontrolkę ciśnienia oleju. Auto stoi pod pracą i czeka aż ktoś będzie miał czas tu podjechać i się podłączyć.
a co może być z autem?
od zbyt niskiego poziomu oleju poprzez wadliwy czujnik do padniętej pompy olejowej
albo cos z rozrządem
na twoim miejscu skontaktowałbym się z Tomkiem z Mostów-jesli to cos powazniejszego bez naprawy się nie obędzie a to warsztat godny polecenia
jakbys miał pytania to pw
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Fenactil, jak dzisiaj nic nie załatwisz, to jutro rano miałbym chwilke czasu, tak koło 9.00-10.00 to moge podjechac z komputerkiem , aby sprwdzic jakie sa błędy. daj znac sms-em czy jutro bedzie to aktualne. 501 280 008
Pozdrawiam Mariusz.
Auto odprowadzone do warsztatu czeka w kolejce , do wymiany komputer zakwalifikował czujnik położenia wału korbowego G28, żeby go wymienić w O2 trzeba demontować skrzynię biegów. Oczywiście najpierw sprawdzone będą kabelki (nadzieja matką). Koszty jeszcze nieznane, czekam na tel.
Pytanie: Czy ktoś zna cirka abaut koszty rynkowe takiej naprawy. żebym miał jakieś porównanie.
Fenactil, jeden z gorszych czujników do wymiany , jezeli chodzi o jego demontaz , jezeli jest kumaty mechanik to poradzi sobie z nim tylko odsuwając skrzynie biegów. Noi oczywiscie pamietaj aby wykasował ci ten bład z komputera.
sam czujnik to chyba nic w porównaniu z cena za robocizne. Od ASO to bym uciekał.
Zaprowadziłem do znajomego mechanika, Aso oczywiście odpada. Ale każdy musi z czegoś żyć, znajomy matką Teresą nie jest. Dlatego dobrze jest znać jakiś przedział cenowy, w którym poruszają się mechanicy za taką robotę. Napiszę ile to wyjdzie u mnie, auto wjedzie na warsztat zapewne w piątek. Zdaje się, że w O2 takiej roboty nie miał dlatego jeszcze się nie zdeklarował co do ceny.
dzisiaj będę podchodził do tego czujnika u mnie
według mojej wiedzy, można go wymienić bez cudowania ze skrzynią :diabelski_usmiech
trzeba mieć zdolne rączki
[ Dodano: Czw 11 Lis, 10 12:48 ]
słyszałem o ASO, że koszt całkowity wymiany tego czujnika to 1400 zeta :shock:
Coś mi się obiło o uszy, że do wymiany samego czujnika ( to co wystaje w prawo na fotce wyżej, a nie całości wraz z pierścieniem impulsatora ) wystarczy zdjąć filtr i chłodnicę oleju, ale to zasłyszane info, osobiście tam nie zaglądałem, więc trudno mi to zweryfikować...
dobrze by było , gdyby nie trzeba było wyciagac skrzyni. ciekawe , czy wystarczy tylko wymienic ten mały czujnik , aby było dobrze, ale swoja drogą to cena zwala z nóg. :shock:
OK. Mam potwierdzoną informację, że jest tak jak napisałem wyżej ( wystarczy zdjąć chłodnicę i filtr oleju ) i jest bezproblemowy dostęp do czujnika. Czujnik ma oznaczenie 045 906 433A ( zastąpił on od 06.2008 stary czujnik o numerze 036 906 433A ). Koszt czujnika ok. 200 pln. Wymiana tego powinna wystarczyć, bo tam wewnątrz, przy skrzyni to jest tylko taki metalowy pierścień z nacięciami więc nie za bardzo ma się tam co popsuć ( chyba że nawaliło jakiś metalowych opiłków i czujnik zgłupiał ).
krzynol, jak będziesz wymieniał ten czujnik, to porób troche fotek, napewno przyda sie dla potomnych. kowal 2002, super informacja , napewno dużo pomoże innym forumowiczom.
Czy wybór warsztatu okaże się właściwy, zobaczymy.Na przyszłość dobrze znać namiary na zaufany warsztat napiszcie adres w Mostach i nazwę. Staram się zawsze, żeby diagnostykę robił warsztat, który potem naprawia auto, oszczędza to trochę grosza i zmniejsza ryzyko nieporozumień w kwestii błędu rozpoznania problemu.
[ Dodano: Pią 12 Lis, 10 16:46 ]
Właśnie dostałem telefon z warsztatu,że dobrej jakości czujnik najtaniej wychodzi oryginalny serwisowy. Rzecz w tym,że występuje w trzech rodzajach, których niema na miejscu. W związku z tym ,że elektronika nie podlega zwrotom trzeba wymontować stary i porównać z zamówionymi. Auto dopiero Pn,wt.
[ Dodano: Pią 12 Lis, 10 16:49 ]
Cena czujnika od 150-220 z rabatem dla zakładu.
Komentarz