problem z obiegiem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • red82
    Classic
    • 2012
    • 9

    problem z obiegiem

    macherstudio, zbliża się czas na wymianę pralki jeżeli to jej wina :diabelski_usmiech
  • enter412
    Classic
    • 2010
    • 2

    #2
    problem z obiegiem

    Witam!

    Mam problem z obiegiem płynu chłodniczego.
    Polega on na tym że wolnej , spokojnej jeździe nic się nie dzieje , jest wszystko w porządku , natomiast jak już trochę mocniej depnę często się zdarza że wywala mi płyn z zbiorniczka .
    Czy jest to związane z uszkodzeniem uszczelki pod głowicą i dlaczego przy wolnej , spokojnej jeździe płyn nie jest wyrzucony. Dodam że dolny wąż jest ciepły , a przy dynamicznej jeździe jest zimny i są dość miękki . Jeden mechanik mówił mi że może to być problem z pompą czy jest to możliwe?
    Zmieniałem również korek z zbiorniczku więc to raczej wykluczam.
    Proszę o pomoc !
    Pozdrawiam!

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      tak moze to byc problem z pompą na pracujacym silniku odkrec korek od zbiorniczka i zobacz czy przez ten górny wezyk na zbiorniczku leci płyn jesli nie to pompa do wymiany
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • Andrzej0612
        Drive
        • 2008
        • 41

        #4
        Płyn na pewno leci , tylko nie wiem czy po dodaniu gazu zwiększa się prędkość przepływania płynu dodam że w zbiorniczku nie pojawiają się żadne bombelki charakterystyczne dla uszkodzonej uszczelki .

        Komentarz

        • kkuligowski
          Ambiente
          • 2010
          • 178
          • Octavia II (1Z3)
          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

          #5
          przy zapowietrzonym układzie może być podobny efekt. proponuje najpierw dobrze sprawdzić i odpowietrzyć układ zanim weźmiesz się wymianę pompy.
          Nabytek w 04.2010 r czyli 2,0 TDI.
          Po drodze Verso 2,0 D4D, Auris 1,6 Velmatec
          A teraz jest 1,4 TSI z 2012

          Komentarz

          • enter412
            Classic
            • 2010
            • 2

            #6
            Z tego co wiem układ w skodzie sam się odpowietrza .
            Jeśli mam zrobić to sam to jak?

            Komentarz

            • kkuligowski
              Ambiente
              • 2010
              • 178
              • Octavia II (1Z3)
              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

              #7
              wszystkie się odpowietrzają same do czasu kiedy trzeba im czasami pomóc, zazwyczaj po jakimś grzebaniu w silniku czy wymianie płynów:
              odkręcamy korek zbiorniczka (na gorącym silniku może buchać para), zalewamy płynem, uruchamiamy silnik i ... piwko, papierosek - sporo czasu czekamy, trochę podwyższamy obroty, czekamy na efekt uzupełniając płyn. zwracamy uwagę na miękie, zimne przewody. obserwujemy do czasu kiedy będzie wszystko gorące, płyn w zbiorniczku będzie się przelewał powrotem. nie gasimy samochodu, zakręcamy korek, gasimy i powinno być OK
              Nabytek w 04.2010 r czyli 2,0 TDI.
              Po drodze Verso 2,0 D4D, Auris 1,6 Velmatec
              A teraz jest 1,4 TSI z 2012

              Komentarz

              Pracuję...