[O2] Tryb awaryjni i strzał z wydechu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mantis
    Classic
    • 2009
    • 8

    [O2] Tryb awaryjni i strzał z wydechu

    Popłakałem się czytając ten topic. Nawet dałem do przeczytania żonie. Też się ubawiła

    Smer, Twój avatar jakoś nie pasuje do tego co piszesz. Chyba, że będąc punkiem zawsze miałeś wypastowane glany i wyprasowaną ramoneskę :wink:
    Mantis
  • mentos
    Classic
    S_OCP Member
    • 2008
    • 33

    #2
    [O2] Tryb awaryjni i strzał z wydechu

    Witam,

    Jutro jade do serwisu na kompa ale moze ktos z was sie z czyms takim spotkal.
    dzisiaj jak wracalem mialem "strzał" z wydechu odczuwalny w moich 4 literach. zaraz po tym komp przeszedl w tryb awaryjny zero info na desce. Ale turbiny brak. Podczas tej samej jazdy reset kompa i wszystko ok kreci sie pieknie do 4 tyskow i nic sie nei dzieje.

    Moze jakies pomysly?

    Komentarz

    • delanopl
      Elegance
      • 2009
      • 831

      #3
      koniecznie musisz zrobić logi dynamiczne, turbinki i przepływki, zresztą widze że jedziesz jutro, daj znać co wyszło to będziemy dalej radzić

      Komentarz

      • mentos
        Classic
        S_OCP Member
        • 2008
        • 33

        #4
        No i bylem rano.

        Logow dynamicznych nie robili Jedyne bledy jakie byly to z przekroczenia zakresu doladowania. Temat ten jest mi znany i dzieje sie tylko przy nie nagrzanym silniku jak go troszke mocniej kopne. To diagnozowal Danecki ( jeszcze zeszlej zimy ) i powiedzial ze jak chce to moze mi turbine wyczyscic ale narazie nie jest to konieczne.
        Innych bledow ekipa emidy nie znalazla. Proponuja posprawdzac zespol sterowania zaworami bo ich zdaniem moze to byc cos z tym.

        Wczoraj tez pokojarzylem 2 fakty ze moje problemy zaczely sie po tym jak zatankowalem auto do pelna. Odrazu dodam iz byl to shell vpower. Pierwszy raz auto weszlo w tryb awaryjny po przejechaniu 5 km a nastepny raz po przejechaniu ok 20km. Dzisiaj ani razu nie przeszlo w awaryjny.

        Coraz bardziej zastanawiam sie nad tym czy cos nie bylo w paliwie. No chyba ze to jest poprostu zajebisty zbieg okoliczności.

        Narazie co zrobie to wypale bak do konca i zatankuje na BP. Jak mi sie to stanie jeszcze raz to juz nei emida a Danecki.

        Komentarz

        • loru
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 4286
          • Octavia II (1Z3)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Zamieszczone przez mentos
          shell vpower
          te paliwa powodują więcej sadzy w wydechu a co za tym idzie szybciej zapiekające się kierowniczki, jak dla mnie to powinieneś ją porządnie przegonić tak do odcinki :diabelski_usmiech
          O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

          Komentarz

          • abstinent
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 4842
            • Octavia II combi (1Z5)
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            takt to jest jak się nie czyta instrukcji, choć być może nie koniecznie jest to wina paliwa w 100% ale może pomogło
            żadne v-powery ulitmaty, srery bajery... :wink:

            Komentarz

            • loru
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 4286
              • Octavia II (1Z3)
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              Zamieszczone przez abstinent
              takt to jest jak się nie czyta instrukcji
              a gdzie to jest w niej napisane ?
              O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

              Komentarz

              • abstinent
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 4842
                • Octavia II combi (1Z5)
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                251

                Komentarz

                Pracuję...