Ależ oczywiście, że nie może tak być. I jeśli chodzi o mnie, to zupełnie jest mi obojętne o czym kto pisze, pod warunkiem że są to luźne pogaduchy...
Natomiast za każdym razem, gdy w tym wątku czytam że ktoś ma coś do sprzedania lub chce porady technicznej, to mrówki chodzą mi po plecach, bo w tym celu na forum są założone osobne działy: "Skoda Octavia" i "Handel i usługi". "Strefa klubu" powinna być strefą klubu i już...
Ale to tylko moja prywatna opinia, bo o zwyczajach tutaj decydują wszyscy użytkownicy, a o porządku decydują MODERATORZY.
a ja do konca sie nie zgodze, bo tam oczywsicie nalezy poruszac sprawy wspomniane przez Ciebie, ale nie zawsze kazdy tam siedzi, wiec mozna tu nampomknac o czyms lub poprosic o pomoc. A to jest watek nasz Slasko - Malopolski wiec wg mnie mozemy tu pisac o tym o czym rozmawiamy na spotach - a tam rozmawiamy o wszystim, wiec nie ma sie co oburzac. Terminy spotow, a zwlaszcza miejsca sa ogolnie znane, co by nie trza bylo przegladac dziesiatek stron, wiec nie powinno byc problemu. Ewentualnie tutay pisac tylko i wulacznie o spotach, spontanach, a zalozyc mowy maloSlaski watek, ktory bedzie pelnil role tego...
Oczywiscie jest to tylko i wylacznie moje zdanie
Witam koledzy. Pomimo tego ze jestem tu nowy i przeczytalem prawie wszystkie tematy o usterkach wycieraczek przednich to nie znalazlem tam odpowiedzi dotyczacej mojej usterki a mianowicie: w mojej O1 po kliknieciu przelacznikiem wycieraczek w dol zeby po prostu przeszly tylko raz wycieraczki staja skacza przycinaja sie w polowie drogi lub pod koniec dojscia do gory szyby...dzieje sie tak rowniez po zalczeniu wycieraczek na czasowki na pierwszym i drugim biegu jest wszystko ok gdy wycieraczki chadza ciagle. Bylem ASO wymontowali mechanizm wycieraczek wybili sworznie, bolce przesmarowali zlozyli i nic to nie pomoglo...dodam ze przed czyszczeniem i smarowaniem sworzni chodzily one bardzo lekko i panowie w ASO jak wymontowali to sami byli w szoku bo powiedzieli mi ze napweno nie bedzie dalo sie nimi krecic. >>>>>Koledzy POMOCY<<<<
kolego a może poświecić trochę czasu zdjąć podszybie i porządnie samemu rozruszać i przesmarować cały mechanizm poruszający wycieraczki i wszystkie części ruchome.?
Auto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
... i przy okazji sprawdzic silnik wycieraczek a w szczegolnosci jego przekladnie slimakowa...
kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Aby sprawdzić przekładnie musisz wyjąć silnik wycieraczek i odkręcić pokrywę przekładni (taka zaokrąglona blacha) Jeśli mnie pamięć nie myli to obok przekładni są też takie miedziane styki., sprawdz czy kontaktują.
siara1983, według mnie silnik się kończy. Poszukaj tematów o silnikach wycieraczek w sharanie. Tam dokładnie jest opisany problem. Coś z elektroniką i bieżnią silnika (chyba o komutator chodzi) się lubi dziać i właśnie takie objawy są. Podobno nienaprawialne, ale są magicy, którzy to robią. Chociaż IMO prościej wymienić na sprawny.
Alfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
Komentarz