Ucieka płyn chłodniczy. 110 km 1.9 TDI. Wymieniony termostat, wymieniony korek, wymieniona pompa wody, z przewodów nic nie widać. Jeżdżę na odkręconym korku płyn nie ucieka. Zakręcę przejadę 10 kilometrów i wyrzuca cały płyn ze zbiorniczka na ziemię, leci tuż pod zbiorniczkiem i po zderzaku. Mechanik już nie wie..
Ubytek plynu
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Kot72 Zobacz wpisAle w czym jest problem ? Nie możecie zlokalizować wycieku ? Pod zbiorniczkiem wchodzi jedna rura . Albo połączenie albo króciec zbiorniczka . Jak odkręcisz korek to ciśnienie uchodzi a jak zakręcisz to cieknie w osłabionym miejscu .
Komentarz
-
-
Króciec od przelewu jest na górze w widocznym miejscu . Jeśli cieknie tam to bez problemu zobaczysz . W instalacji wodnej zawsze jest ciśnienie ok 0.8-1 bar i przy zakręconym korku będzie wyciek w uszkodzonym miejscu/odcinku . Dolej płynu , zakręć korek i na postoju rozgrzej silnik i zobacz skąd wycieka .
Komentarz
-
-
jeżeli wyrzuca górą poprzez ciśnienie, to do zbadania zawartość spalin w płynie chłodzącym.
jest to jedna z oznak UPG->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
Komentarz