Problem przy rozgrzanym silniku

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tolencio
    Classic
    • 2012
    • 6

    Problem przy rozgrzanym silniku

    Układ sterujący „wie”, że DPF wymaga wypalenia (regeneracji) głownie na podstawie różnicy cisnień przed i za filtrem...
    No o to mi chodziło...
    Dziwi mnie fakt że jedne oleje które posiadaja nisopopiołową normę zatykaja filtr częsciej a drugie rzadziej, jak widać samo C2 , C3 nie jest jeszcze wytyczną.
    Tomek
  • Lokiszta
    Classic
    • 2010
    • 6

    #2
    Problem przy rozgrzanym silniku

    Witam wszystkich to mój pierwszy post więc jak by co to wszystko co złego to ja.Więc w mojej rodzinie są dwa autka audi a4 b6 i teraz nieszczęsna SKODA OCTAVIA I z 1997 roku, silnik 1.9TDI 90KM.Dzieje się takie coś,że gdy autko jest nagrzane nie chce odpalać dzieje się to tylko jak się jedzie w dłuższą trasę jak się jedzie załóżmy z 10 km to zapala od strzała a jak się przejedzie na autostradzie szybciej, ale oczywiście z normalna prędkością załóżmy z 40-50 km wtedy już nie pali trzeba odczekać jak ostygnie.Bylem na warsztacie sprawdzili pompę ale okazało się że była dobra wymienili tylko jakieś uszczelki, wymienili również jakiś tam sterownik nic to nie dało.Autko znów odstawiłem i czekam na rezultaty.Może wiecie co się dzieje albo ktoś miał już takie objawy chyba mechanicy zaczynają rozkładać ręce.Z góry dzięki.POZDRAWIAM.

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      jeśli pompa "o.k." to tylko czekać aż zacznie gasnąć na jałowym :shock:
      ciepła wcale nie pali czy pali po dłuższym kręceniu?
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • endryu
        RS
        • 2006
        • 3778
        • Octavia II combi (1Z5)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

        #4
        obok siebie masz speca z forum-ALIGATORA http://www.dynosoft.pl/ DŹWOŃ, PYTAJ, UMAWIAJ SIĘ
        O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
        O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
        =================================================

        Komentarz

        • sylwek44
          Drive
          • 2009
          • 71

          #5
          Ja też miałem podobny problem, tylko mi ciężko paliła. Pojechałem do elektronika. Sprawdził zamontował jakiś układ do oszukania czujnika temperatury i jest OK.

          Komentarz

          • Deco
            Rider
            • 2008
            • 612

            #6
            endryu, dobrze Ci radzi. Żadnych elektryków, żadnych układów, tuner Ci to zrobi za 200-300 zł

            Komentarz

            • lesiu
              Ambiente
              • 2007
              • 149

              #7
              Kolego polecam ingerencję programem odnośnie paliwa. Trzeba zmienić mapy paliwa. Nie którzy robią to poprzez wydłużenie czasu grzania świec żarowych ale to według mnie nie jest profesjonalne.
              lesiu

              Komentarz

              • TomTDI
                Classic
                • 2009
                • 14

                #8
                Proponuję sprawdzić akumulator, zrobić adaptację dawki rozruchowej jeśli nie pomoże można zmienić kodowanie na automat lub bardziej profesjonalnie zmodyfikować mapę rozruchową u tunera.

                Komentarz

                • Lokiszta
                  Classic
                  • 2010
                  • 6

                  #9
                  panowie oddałem auto do warsztatu w KATOWICACH na ludwika 35 warsztat nazywa się Turbo-Expert s.c. Kokot J., Arndt A., Król A. naprawdę fachowcy jeśli chodzi o samochody z silnikami TDI dziś im przekazałem wasze sugestie i mi powiedzieli, że ingerowali już w dawkę paliwa tzn.zmniejszyli ją i ten sterownik co wymienili właśnie miał związek z dawka paliwa.Autko u nich będzie do poniedziałku a póżniej zobaczymy.

                  [ Dodano: Sro 22 Gru, 10 17:33 ]
                  Ponawiam problem bo może jednak ktoś będzie znał rozwiązanie moje mechanicy są już bezradni ale co się stało mi dzisiaj mianowicie jechał na autostradzie ok.150 i auto samo zgasło zapałiła się kontrolka oleju i zgasnął potem miałem znów ciężko go zapalić temperaura na wskażniku cąły czas 90 stopni już nie wiem co to jest może ma ktoś jakiś pomysł.

                  Komentarz

                  Pracuję...