Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

17965 notlauf

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 17965 notlauf

    To co robimy z gokartami? Przenosimy sie gdzies? :roll:

    Zamieszczone przez Martinez
    OK, dzisiaj postaram się zajrzeć... Ciekawe czy kogoś poznam
    Uuu przez taki dlugi okres nieobecnosci to wszyscy sie postarzeli, pozapuszczali brody, a niektorzy nawet juz z balkonikami chodza

  • #2
    17965 notlauf

    Witajcie!
    Jestem wprawdzie swieży na forum ale przysięgam,że przeczytałem wszystkie wpisy w tym temacie.Krótko : objawy takie jak u wszystkich,trwa to prawie rok!! Zrobiłem :
    Kompletna regeneracja turbiny ,wymiana mieszka ,gwarancja na to w specjalistycznym warsztacie w Wwie
    Wymiana N 75 oryginał VW
    Wymiana przepływki Pierburg oryginał
    159 razy podłączany do Vaga
    Jest coraz gorzej.
    Jak komp zapomni o błędzie Octa gania jak Szalona!!
    1,9 TDI ATD 4x4 101 Km 2001 125000 km
    POMOCY
    P.S Znalazłem gdzieś wpis Diagtronika o możliwości "usunięcia trybów awaryjnych i np.zapalania kontrolki dla ostrzeżenia że coś się dzieje.Co sądzicie??

    Komentarz


    • #3
      Pierwsza sprawa pewny jestes tej regeneracji turbiny?
      Jestes pierwszym wlascicielem auta ?
      Sprawdzales wszystkie przewody podcisnienia? Mozliwe, ze ktorys zgnil/przetarl sie.
      Sprawdzales szczelnosc rur do IC i samego IC?
      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

      STOP ECO-TERRORISM!

      Komentarz


      • #4
        Purchawa, juz zaproponowałem pomoc jak tylko kolega sie zorganizuje to go pomierze laptokiem i po sprawdzam cznie syczy parcha

        Komentarz


        • #5
          Dzięki Purchawa i Djczas !
          Przycisnąłem dziś w ramach reklamacji serwis,który montował mi turbawkę /sprawdzili wszystko możliwe/ oraz warsztat który regenerował.Umówiłem się na środę mamy sprawdzać manometrem i wakuometrem rzeczywiste /a nie mierzone kompem/ ciśnienie i podciśnienie. Dziś na Vagu wychodziło chwilowo 2570 czyli max!! Kierownik serwisu sugeruje czy nie jest żle wyregulowane cięgło na mieszku przy turbawce ??
          Jak się po wizycie w "Turbo" nie poprawi dzwonię do Dijczasa.
          Tak czy owak zdam relację na forum.
          Pozdro dla wszystkich Octavianów!!!

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez MariuszB
            Kierownik serwisu sugeruje czy nie jest żle wyregulowane cięgło na mieszku przy turbawce ??
            Skoku sztangi mieszka jezeli jest od tego samego modelu trubiny sie nie reguluje!!!
            I radze tego nie ruszac we wlasnym zakresie.

            Mozna sprobowac podpiac jeszcze inna przeplywke.
            Staszek jak bedziecie robic diagnoze, to pamietaj zeby przy pomiarze masy powietrza zrobic test drogowy na trzecim biegu od 1500rpm!
            "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
            Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

            STOP ECO-TERRORISM!

            Komentarz


            • #7
              Purchawa, oki zrobie logi i podrzuce

              Komentarz


              • #8
                Tak mi przyszla do glowy jeszcze jedna rzecz.

                MariuszB, Obejrzyj czy zbiorniczek podcisnienia jest szczelny.
                "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                STOP ECO-TERRORISM!

                Komentarz


                • #9
                  Hej!
                  Właśnie zdiagnozowałem ten sam problem 17965 i w związku z tym poszukuję jakiegoś pewnego serwisu do ewentualnej regeneracji turbawki. Możecie kogoś polecić w Krakowie? Potwierdzenie moich odczytów ewentualna diagnoza innych i naprawa.
                  1,9 TDI ASV 110 KM, 120000 KM.
                  DZIĘKI!

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez smigi
                    w związku z tym poszukuję jakiegoś pewnego serwisu do ewentualnej regeneracji turbawki.
                    regeneracje to zło :szeroki_usmiech
                    a tak na powaznie czy nie lepiej już dołozyć parę zł i mięc coś pewnego
                    była czeszka jest franca ale wolałem czeszkę

                    Komentarz


                    • #11
                      Tak, ale czasami zło konieczne . Jeżeli będzie taka konieczność to nie wykluczam innych rozwiązań :wink: , ale najpierw muszę mieć pewność co do tego bładu i faktycznych przyczyn notlaufa, stąd ta prośba o namiery na speca w Krakowie.

                      Komentarz


                      • #12
                        lyzy 110, a gdzie masz coś pewnego??
                        PerfectService by DGW
                        Skoda Octavia 2FL Combi L&K 2.0 TDI BKD+
                        Skoda Octavia 1 Combi 1.9 TDI AHF
                        Skoda Fabia RS 1.9 TDI ASZ+

                        Komentarz


                        • #13
                          17965 notlauf

                          Jeżeli chcecie coś pewnego to polecam Master Tuning !!!
                          Doktor Ma/rek/ster naprawi ci to co ASO z całej Polski spieprzyły!
                          Konkretnie odpowiadam na powyższe posty:
                          1. Regeneracja turbiny ma sens /w specjalistycznym warsztacie/ asystowałem przy tym ,odzyskuje całkowitą sprawność.Koszt 750-800 pln.
                          2.Jeżeli mieszek był wymieniany na inny może być koniczna REGULACJA sztangi !
                          Sprawdzone patrz Master Tuning.Jeżeli turbina była ruszana sprawdzajcie wszystkie sprawy mechaniczne a elektronikę póżniej.
                          3.Pamiętajcie żeby po diagnozie Vagiem zrobić pomiary podciśnienia wakuometrem i ciśnienia manometrem.To pozwala rozpoznać rozszczelnienie mieszka przy turbawce lub innych przewodóLink dajcie się od razu namawiąć na wymianę elektroniki /N75,przepływka.map sensor a nawet komputer/
                          4.Nie kupujcie przepływek "na oko" bo ładna,nowa i tania.Przepływomierz musi być dopasowany do silnika.Nawet określenie 1,9 TDi nie wystarcza.
                          5.Sprawdziłem na sobie,że warto wydać parę pln na ropę/przy okazji test auta/ i podjechać np. do Mastersa a nie eksperymentować w różnych ASO czy NieASO !
                          Pozdro!!! / Nic już nie napiszę bo jadę na test 7000 km w 15 dni wczoraj naprawioną Octavką/

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Adrian
                            lyzy 110, a gdzie masz coś pewnego??
                            potrzebujesz nowej suszarki z gwarancją - to odezwij sie na PW podesle namiary
                            była czeszka jest franca ale wolałem czeszkę

                            Komentarz


                            • #15
                              MariuszB, ale nie napisales co bylo konkretnie zle u Ciebie.
                              "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                              Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                              STOP ECO-TERRORISM!

                              Komentarz


                              • #16
                                Masz rację Purchawa .Po wykonaniu wszystkiego o czym pisałem w pierwszym poscie dalej było żle.Może się żdziwisz /bo byłeś przeciwny/ Marek Master po analizach komputerowych i mechanicznych zdecydował się na regulację sztangi /cięgła/ od mieszka i wszystko wróciło do normy. Turbina przestała przeładowywać.Zrobiłem Wwa -Zakopane pełnym ogniem i żaden notlauf nawet nie zbliżył się do kochanej czeszki.
                                Pozdro!!!

                                Komentarz


                                • #17
                                  smigi, jesli chodzi o turbiny to ja moge ci polecić zakład w mielcu u CASKP z tym użytkownikiem sie skontaktuj on ci dobrze zrobi turbawke

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    MariuszB, dobrze ze problem zostal rozwiazany.
                                    Nie tyle bylem przeciwny ruszaniu sztangi, co nie powinno sie tego robic, jezeli jest ten sam mieszek lub jest on od tego samego modelu.
                                    Widocznie zaklad, ktory robil Ci regeneracje zalozyl albo inny mieszek, albo cos przy tym grzebali.
                                    "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                    Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                    STOP ECO-TERRORISM!

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      "Kierownik serwisu sugeruje czy nie jest żle wyregulowane cięgło na mieszku przy turbawce ?? "

                                      Prawdopodobnie ma racje. Mialem identyczne objawy, regulacja ciegna (bypas-jak mowia w serwisie) pomogla. Turbina chodzi jak szalona!!!
                                      jacmro

                                      1,9 TDI 110KM Elegance

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        sorry za odgrzewanie, ale w sumie na ten temat. Ktora opcja w VAG mozna sobie pospradzac prace turbiny (i przy okazji innych elementow) w czasie jazdy ?

                                        dzis jak przydusilem to otrzymalem:

                                        17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
                                        P1557 - 35-00 - -



                                        od wymiany N75 na palcach jednej reki policze te przypadki (blisko rok), no ale chcialbym dojsc dlaczego....

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          pierwszy błąd za wysokie ciśnienie doładowania, w twoim silniku mogą być zapieczone kieronice spalin
                                          TDI ASV 140KM 300Nm

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez lec
                                            ....sorry za odgrzewanie, ale w sumie na ten temat. Ktora opcja w VAG mozna sobie pospradzac prace turbiny (i przy okazji innych elementow) w czasie jazdy ?
                                            ....
                                            W czasie jazdy na pełnym bucie na 3-ce od 1500 do 4000 w 01 Engine sprawdzasz kanał 11. Ciśnienie "Specified MAP" i "Actual MAP" powinno być prawie identyczne. Odchyłki świadczą o problemach typu: zapieczone kierownice (ale chyba nie uprawiasz PSJ więc wątpie), problem z N75 lub właściwym podciśnieniem.
                                            A tak wogóle to poczytaj to:
                                            403 Forbidden
                                            Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              sorki ze sie podczepie pod temat ale mialem w mojej okcie to samo ale tylko raz.jechalem na trasie i po 100 kilometrach przymulilo auto totalnie.po wylaczeniu silnika auto znowu zaczelo hulac.zrobilem 400 kilometrow tego samego dnia i 500 dwa dni pozniej i nic.wszystko ok poza bledem w wag-u"17965-Charge Pressure Control:Positive Deviation"
                                              tak wiec na zdrowy rozum to nie jest chyba avaria turbawki-bo jak cos dziala to dziala -a jak nie to nie.zaciekawilo mnie to ze avaria byla w tym samym modelu(asv 2001)
                                              niech ktos mnie wyprowadzi z bledu jesli zle sobie kombinuje

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                zapieczone kierownice turbiny może być
                                                TDI ASV 140KM 300Nm

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  BOBI-X, masz jedną z rzeczy podanych przez Masmo w poście wyżej. Dokładne ustalenie wymaga diagnozy doświadczonego mechaniora.
                                                  Leon FR 2.0TDI 170KM

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X