Problem z alarmem w O1 z 2003r

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Lukasz-46
    Classic
    • 2011
    • 7

    Problem z alarmem w O1 z 2003r

    robsonw1, ja mogę co najwyżej dodać, że do wyjęcia w razie czego idealnie nadają się pilniki do paznokci :P wystarczy od kilku sąsiadek pożyczyć
  • ziberson
    Classic
    • 2010
    • 5

    #2
    Problem z alarmem w O1 z 2003r

    Witam wszystkich

    Mam problem w O1 z 2003 roku z fabryczną inst. alarmową, która uaktywnia się bez reguły (wyje).
    Podejrzewam że trzeba wyregulować czułość czujników ultradzwiękowych, i moje pytanie:
    -gdzie te czujniki mogą się znajdować
    -oraz czy wie ktoś gdzie jest centralka alarmu i jak sie do niej dostać i czy są tam możliwości wyregulowania tych czujników oraz czy alarm jest zarządzany VAGiem?

    Z góry dziękuje za podpowiedzi :lol:

    Komentarz

    • tomus7
      RS
      • 2010
      • 1896
      • Peugeot

      #3
      A może jakaś lampka oświetlenia wewnętrznego nie gaśnie i alarm się załącza.
      Jedna z sąsiadek często zapomni zgasić lampki oświetlenia z tyłu (dzieciak się bawi) i wyje nieraz pół nocy.
      ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
      http://www.bunkry.pl/pl/index.html
      a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
      http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
      Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

      Komentarz

      • ziberson
        Classic
        • 2010
        • 5

        #4
        Lampki gasną raczej wykluczam krańcówki, nawet te z bagażnika bo gasnie lampka.
        Także zmostkowałem od maski silnika dla pewności. Akumulator to pewny, rano kręci bez oporu rozrusznikiem. Drzwiami szarpie z całych sił i nie chce wyć wiec obstawiam czujniki ruchu, ale sugestie mile widziane zzwłaszcza te z autopsji.

        Komentarz

        • delanopl
          Elegance
          • 2009
          • 831

          #5
          Centralka generalnie nie ma stałego miejsca montażu, chociaż ja obstawiam że jest gdzieś w kierownicy. Ultradźwięki to te mikrofony przy słupkach, a czujniki typu położenia pojazdu etc. to mogą być wszędzie. Wyje od kiedy zrobiło się zimno?

          Komentarz

          • ziberson
            Classic
            • 2010
            • 5

            #6
            Tak, od kiedy zrobiło się mroźno choć nie od razu tylko po kilku dniach.
            Przy słupkach tzn gdzie, bo nie widzę żadnych na zewnątrz czujników (wiem jak wyglądaja tego typu). :wink:

            Nareszcie odezwał się "krajan" :lol:

            Komentarz

            • dontak
              Rider
              • 2008
              • 586
              • Octavia III combi (5E5)
              • DKZA 2.0 TSI 190 KM

              #7
              W poprzedniej skodzie miałem taki objaw kiedy alarm miał się ku końcowi. Skończyło się tym że nie wpuścił mnie do samochodu :wink:
              Rozmawiałem później z Panem w serwisie i powiedział mi że żywotność alarmów montowanych w serwisie to około 6-7 lat. Może Twój alarm po prostu się kończy? :?:
              OIII 1.2 TSI 105 KM

              Komentarz

              • delanopl
                Elegance
                • 2009
                • 831

                #8
                ziberson,
                Alarm jest nie zależny od kompa. I oczywiście pisząc że centralka jest w kierownicy miałem na myśli że gdzieś jest ukryta w okolicach przekaźników Wydaje mi się że to może być problem w jakości zamontowanego alarmu, bo na rynku te dobre są tak drogie że nie warto instalować do tańszych aut(bez urazy), zresztą sam mam alarm za 250 zł i czasem, raz na ruski rok, na mrozie sam zacznie wyć a montowałem go sam i mam pewność że zrobiony tak jak logika nakazuje 8)

                Komentarz

                • oti
                  Ambiente
                  • 2009
                  • 114

                  #9
                  Zamieszczone przez ziberson
                  O1 z 2003 roku z fabryczną inst. alarmową, która uaktywnia się bez reguły (wyje).
                  Kolego jeżeli fabryczny to centralka znajduje sie .....

                  Z tego co wiem to Skoda zaleca co 5 lat wymianę akumulatora podtrzymania centralki.
                  Twoj ma około 8 lat więc może należało by mu się przyjrzeć - zapytaj w ASO.

                  Pozdrawiam,
                  Daniel

                  Komentarz

                  • laurin
                    Rider
                    • 2009
                    • 727

                    #10
                    gdzie się znajduje ten akumulator podtrzymania centralki alarmu?

                    Komentarz

                    • oti
                      Ambiente
                      • 2009
                      • 114

                      #11
                      Zamieszczone przez laurin
                      akumulator podtrzymania centralki
                      w obudowie centralki zapewne

                      Komentarz

                      • ziberson
                        Classic
                        • 2010
                        • 5

                        #12
                        :szeroki_usmiech Dziękuje wszystkim za podpowiedzi, na razie wskutek pewnego ocieplenia pogody problem się nie pojawia. Postaram się jednak poszukać rozwiązania sprawdzając samą centralke alarmu jak i jej akumulatorka.
                        Jeśli coś namierzę to dam znać - jeszcze raz dziękuję....

                        Komentarz

                        • jefry
                          Rider
                          • 2009
                          • 411

                          #13


                          podejrzewam że the same SHIT nie ma się czym martwić.
                          Podtrzymanie napięcia jest bezpośrednio w centralce a gdzie jest montowana to tak jakbyś komuś dał klucze do mieszkania wie tylko ten kto zakładał i kto zlecał ( przeważnie centralka jest wpierdzielona gdzieś w kabinie, lub za panelem głównym.

                          czujniki drzwi, tzw gwizdki na desce rozdzielczej, szyby, antywstrząsowy.
                          Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.

                          Komentarz

                          Pracuję...