Witam, mam octavie 130 km 2004 ostatnio podczas jazdy stwirdziłm, że w kabinie słychać jakieś "świszczenie". Po paru testach stwierdziłem, że jak kręcę kierownicą to świszczenie ustaje. Moje pytanie brzmi jak sprawdzić poziom płynu w zbirniku i który to zbiornik bo nie mam książki auta.
tak jak koledzy wyżej piszą patrząc na przód auta, po lewej stronie przy boku nad zbiornikiem spryskiwaczy jest czarny zbiornik z zieloną nakrętką, jak odkręcisz stan płynu powinien być na bagneciku który wyjmiesz, jeśli go tam nie będzie to płyn powinien zakrywać sitko które jest w zbiorniczku, koszt płynu 1l - 60zł. Pozdrawiam
Trochę odświeżę temat, też mam problem ze wspomaganiem. Około roku temu miałem wyciek płynu, okazało się, że padła maglownica, jednak po wymianie mam wrażenie, że wspomaganie chodzi ciężej i kierownica jakby "skacze". Dodam, że płyn jest uzupełniany. I teraz gwóźdź programu, przy wymianie maglownicy okazało się, że w swej naiwności kupiłem anglika. W innym warsztacie gość wsiadł za kółko, pokręcił kierownicą i zapytał skąd sprowadziłem auto. Po czym dodał, że ktoś kto robił przekładkę pewnie nie wymienił kolumny kierowniczej i stąd problemy ze wspomaganiem. Sorry, za może głupie pytanie, ale czy angielska kolumna jest inna niż europejska i czy jeśli ją wymienię to problemy ze wspomaganiem znikną?
Witam.
Podpinam się pod temat. Dwa dni temu odebrałem auto z aso po naprawie powypadkowej ( wymieniane tył zderzak, błotnik tylnie drzwi lewe) auto stało u nich prawie miesiąc. Już po wyjeździe miałem wrażenie że kierownica chodzi trochę oporniej. Stwierdziłem, że jestem przewrażliwiony, bo przez miesiąc jeździłem pandą, więc wiadomo że opory o niebo mniejsze. Mam problem bo w aucie ( chyba że się mylę) nie ma żadnych wskaźników informujących o problemach ze wspomaganiem. Moje przeczucia są tylko organoleptyczne. Kierownica w czasie jazdy zachowuje się stabilnie, nie trzęsie, ale w obracanie muszę włożyć trochę więcej siły. No i po przekręceniu kluczyka w stan w którym zapalają się wszystkie czujniki, wcześniej z tego co mi się wydaje, można już było przekręcać kierownicą koła. Natomiast teraz w ogóle nie mogę przekręcić koła kierownicy. Całkowity opór.
Dopiero po całkowitym zapłonie auta kierownica zwalnia opór. Mam prośbę, napiszcie jak na 100 procent przekonać się że to wspomaganie. jestem w kropce bo w aso zajmowano się tylną częścią auta, więc wydaje mi się że zareklamowanie problemów z przednim napędem nic nie da. dodam tylko że sprawdzałem płyn w zbiorniku- w porządku). nie zauważyłem też żadnych wycieków. z góry dzięki za pomoc
Komentarz