Octavia 2 BXE 2007 Brak mocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sprat
    Classic
    • 2012
    • 33

    Octavia 2 BXE 2007 Brak mocy

    Aha.. już rozumiem.

    Na mieście też trzeba uważać. Pamiętam jak pod sam koniec mojego egzaminu, podczas powrotu na plac czekał mnie jeszcze tylko skręt w lewo i 1 km prostej. Przepuściłem auta jadące prosto, kierunkowskaz włączony, ruszam a po chwili na mokrym zasyfionym błotem asfalcie (ciężarówki z budowy) tylne koło poszło w spory slajd, pomimo tego ze ruszałem ostrożnie. Podparłem się lewą nogą a mogła być gleba i po ptakach, gdyby refleksu o ułamek sekundy zabrakło. Zdawałem MZ-tką 250 w 1998r. :?
  • neuro
    Classic
    • 2010
    • 5

    #2
    Octavia 2 BXE 2007 Brak mocy

    Witam serdecznie wszystkich uzytkownikow jako ze jest to moj pierwszy post. Przegladajac fora pokrewne nie spotkalem sie z odpowiedzia badz podpowiedzia na moje problemy z samochodem. Dodam ze na stale mieszakam w UK gdzie dostep do fachowcow jest bardzo ograniczony.

    A wiec moja Skoda z 2007 roku, silnik BXE, nigdy niemodyfikowany w zaden sposob, pelna seria, zaczela miec problemy zdrowotne okolo 2 miesiecy temu, ruszylem w ten do doktora, diagnoza uszczelka do wymiany i turbina, po tych zabiegach auto kompletnie stracilo moc, praktycznie nie wchodzi na obroty, nie ma problemow z odpaleniem, usterka jest tak jak wspominalem praktycznie zerowa moc, do tej pory zmieniona byla druga uszczelka i glowica planowana, dwie turbiny, wymieniony, katalizator, przeplywomierz 3 razy, i ten sensor cisnienia doladowania, a takze taka kostka ktora jest patrzac od frontu na silnik w polowie glowicy miedzy 2gim a 3cim cylindrem. Po tych zabiegach dalej cisza, a i rozrzad dwa razy.
    Cala ta zabawa kosztowala mnie fortune i nadal cisza.
    Dlatego goraca prosba o ewentualne sugestie.
    Ponizej wykaz bledow z samochodu, skan na dzien 17 grudnia 2010.

    [ EOBD ]
    Record4 -> Freeze Frame
    DTCFRZF P0101
    LOAD_PCT(%) 0.0
    ECT(°C) 93
    MAP(kPa) 117
    RPM(rpm) 2119
    VSS(km/h) 34
    IAT(°C) 15
    MAF(g/s) 40.25
    TP(%) 99.6


    Record6 -> Engine -> Read Codes
    00446 Function Limitation due to Under-Voltagesporadic 002-Lower Limit Exceeded
    01314 Engine Control Modulesporadic 004-No Signal/Communication
    00275 ABS Outlet Valve: Right Rear (N135)
    00568 Position Sensors in Steering Motor
    00258 Shift Solenoid 1 - Open Circuit or Short to Ground or B+ (N88)
    P1698 Please refer to vehicle service manual!sporadic 001-Upper Limit Exceeded
    00446 Function Limitation due to Under-Voltagesporadic 002-Lower Limit Exceeded
    01314 Engine Control Modulesporadic 004-No Signal/Communication

    Z gory dziekuje za ewentualne uwagi.
    Pozdrawiam i zycze Wesolych Swiat.

    Komentarz

    • abstinent
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 4842
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      ja tam na błędach się nie znam
      może komp pad :?: :|

      Komentarz

      • kowal 2002
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 5161

        #4
        neuro, taniej by Ci wyszło przyjechać do PL ( nawet na lawecie ) i naprawić tutaj. Po ilości napraw widać, że to jakaś masakryczna rzeźba i ktoś chyba zaczął nie tam gdzie trzeba, a potem to już się posypało. Osobiście zaczął bym od dokładnego sprawdzenia wiązki od kompa ( na podszybiu ), czy nie jest zawilgocona albo przetarta. Potem trzeba znaleźć jakiegoś kumatego mechanika, który ogarnie wszystko to, co zostało zmienione, bo takie "naprawy" na chybił trafił tylko pogarszają sprawę i potem z całością trudno dojść do ładu.
        Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
        Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

        Komentarz

        • loru
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 4286
          • Octavia II (1Z3)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          neuro,
          masz dwa komunikaty :
          Zamieszczone przez neuro
          01314 Engine Control Modulesporadic 004-No Signal/Communication
          i od tego bym zaczął a w zasadzie od tego co napisał kowal 2002,
          Zamieszczone przez kowal 2002
          Osobiście zaczął bym od dokładnego sprawdzenia wiązki od kompa ( na podszybiu ), czy nie jest zawilgocona albo przetarta
          tu możesz poszukać numerków błędów i poczytać ewentualnie co można sprawdzić : http://www.gerritspeek.nl/vag-com_fo...slijst-en.html
          O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

          Komentarz

          • kropeck
            RS
            • 2009
            • 2319
            • Octavia II (1Z3)
            • BLF 1.6 FSI 115 KM

            #6
            Ja od siebie polecam stronę http://wiki.ross-tech.com - u góry jest wyszukiwarka i po wpisaniu kodu "01314" ukazuje się następująca stronka:

            Possible Causes
            CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module faulty
            Fault(s) stored in Engine Control Module
            Engine Control Module recently flashed or re-mapped
            Possible Solutions
            Check CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module
            Check Measuring Value Blocks (MVB)
            Usually Measuring Value Blocks (MVB) 125+ show the current Communication Status

            01314 - Engine Control Module: Check DTC Memory
            Possible Causes
            Fault(s) stored in Engine Control Module
            Possible Solutions
            Check Engine Control Module for Fault Codes
            Special Notes
            Engine Control Module stored a Code which influences other Control Modules Functionality.
            To clear this Fault Code you will need to correct the Problem in the Engine Control Module first.
            Pozostałe błędy również do znalezienia na tej stronie.
            Pozdrawiam,
            Michał

            Nie piję piwa - jedynie JACK DANIELS! :-)

            Komentarz

            • neuro
              Classic
              • 2010
              • 5

              #7
              Dzieki serdeczne za wskazowki i namiary, zajme sie tym jutro, mam pytanko, moj znajomy posiada taka sama Skode z 2007 roku, tylko ze w wersji Elegance, silnik idento 1.9 BXE, jakbym zabral od niego komputer i wsadzil do mojego pojzda, wystartuje bez problemow ? czy zablokuje start immo ?
              Pozdrawiam, bede informowal o postepach, dla potomnych.

              [ Dodano: Wto 04 Sty, 11 22:48 ]
              witam ponownie, chcialbym odgrzac troszke temat, poniewaz spedzilem troszke czasu nad tym ustrojstwem przez swieta i dalej nie mam koncepcji co dalej, podmnienilem przeplywomierz i gdzujnik cisnienia doladowania dalej nic,
              Jakbym mogl prosic Was o analize logow ktore zrobilem byl to 3ci bieg but w podloge i kawalek 4go auto rozpedzilo sie do ok 110km/h czyli bardzo kiepsko.

              oto link z logami grupa 3 8 11

              Log (0 - 003,008,011)


              Pozdrawiam serdecznie i wszystkieg dobrego w nowym roklu.

              Komentarz

              Pracuję...