Zamieszczone przez kurczak1985
[O1] koła, jajowate nowe felgi
Zwiń
X
-
[O1] koła, jajowate nowe felgi
witam,
chwile temu pisałem o problemach z kołami/oponami
wymieniłem okte na swieżą z ostatnich partii produkcyjnych toura
wszystko było cacy dopóki po 10 dniach nie zmieniłem gum na nowe zimowe
pojawiły sie minimalne drgania, przy załadowanym aucie były nie do zniecienia,
błem przekonany ze to problem opon,
dowazyłem je u oponiarza mi znanego w miare zaufanego
problem sie zmniejszył ale nie ustał
sprawdziłem temat u innego fachowca poleconego na ocp
facet od razu wysłał mnie do aso gdzie kupiłem opony by je wymienili by nie zdzierać ze mnie kasy
w aso wysłano mnie do ich dostawcy opon
ten bezproblemowo chciał wymienic komplet gum, przy wymianie okazało sie że to nie gumy tylko felgi krzywe, łącznie 5 szt felg wraz z nowym nigdy nie założonym kołem zapasowym???
aso staje okoniem!!! nie wiedzą co robić!!! czuje że chcą mnie "wyciulać"
co robić??? ratunkiem jest tylko "zapas" krzywy również!!!
pozdro
radarradar
zwykły tdi po raz czwarty
Octavię Tour pierwszej generacji wyprodukowano w liczbie aż 1 442 126 egzemplarzy
-
-
rzecz w tym że u ich dostawcy opon który odkrył wadę felg a nie opon byłem z ich pracownikiem który zajmuje się sprzedażą aut nowych
sam był świadkiem i ręce mu opadły
tyle że na miejscu z powrotem w serwisie nie mogli/chcieli nic zrobić bo nie wiedzieli jakimi kryteriami będzie chciała posłużyć się skoda polska
czekają na wytyczne
jedyne co byli w stanie zrobić to przynieść i pokazać mi prostą felgę nowa z magazynu na wyważarce - tak jakbym to ja nie wiedział czego chcę!!!
jaja jak berety!
[ Dodano: Sob 18 Gru, 10 23:33 ]
ich argument to to że wady nie wykryłem w momencie odbioru kluczyków i że na letnich gumach tez było ok
i że właściwie od zakupu minęło ok miesiąca...
przez 5lat ostatnich zrobiłem ponad 400000 i jakoś nigdy nie udało mi się zdemolować kół a tu masz...radar
zwykły tdi po raz czwarty
Octavię Tour pierwszej generacji wyprodukowano w liczbie aż 1 442 126 egzemplarzy
Komentarz
-
-
Wyważenie koła a bicie promieniowe i osiowe to zupełnie iine kryteria. Aby sprawdzić bicie promieniowe i osiowe (4 pomiary)należy mieć czujnik zamocowany na statywie. Dopuszczalne bicie powinno się zawierać w granicach ok. 0,7-0,8 mm. Każde koło (felga) przed opuszczeniem fabryki jest automatycznie sprawdzane i oznaczane. Uważam że wymiana kół i polubowne zwałatwienie sprawy jest w interesie salonu i producenta kół a jeżeli nie to może wymiana całej PARTII produkcyjnej w ramach akcji serwisowej jest wystarczającym straszakiem.
Komentarz
-
-
dzięki za konkretne info!!!
przyda się to
tak chciał zrobić dostawca opon czyli bez słowa wymienić wszystkie i po kłopocie
ale wina felg wiec nie miał podstawy bo też bał sie ośmieszenia przed pirelli'm
bicie promieniowe/osiowe [koło zmniejsza i zwiększa średnice "8-ki" raczej nie ma - bije na obwodzie góra dół przez co przenosi drgania na auto] ok 2-3mm [nawet w nieużywanym zapasie] w tylnym prawym było jeszcze chyba większe
pzdr
[ Dodano: Nie 19 Gru, 10 13:02 ]
ich nadzwyczajnym argumentem jest to że po wyjechaniu z salonu było wszystko ok
i że dopiero po przekładce na zimówki coś zacząłem odczuwać!!!
nie ma dla nich znaczenia to że na każdej feldze mieli przyklepane po ponad 70g ołowiu/odważników [oponiarze mnie wyśmiali w każdym punkcie]
na samej feldze bez opony pokazuje niedowagę 35gradar
zwykły tdi po raz czwarty
Octavię Tour pierwszej generacji wyprodukowano w liczbie aż 1 442 126 egzemplarzy
Komentarz
-
-
ok postaram sie zamiescić to jak najszybciej
może jutro
zmieniłem gumy na też nowe klebery-krisalpy
jest lepiej niż na tamtych pirelkach
aczkolwiek nadal czuje lekkie drgania w czasie jazdy przenoszone z tylnej części zawieszenia
wmawiają mi że to opony i że felgi proste
bo sprawdzili u jakiegoś oponiarza co im podpisał sie na kartce z zeszytu i przystawił pieczątke po wyważeniu felg
paranoja
po swiętach (zrobie na tych nowych ok 1500km) podjade do rogujskiego niech sie wypowiedzą co dalej robić
trace siły i nerwy na to wszystko
[do aso jeździ sie jak z autem nie ma problemów]radar
zwykły tdi po raz czwarty
Octavię Tour pierwszej generacji wyprodukowano w liczbie aż 1 442 126 egzemplarzy
Komentarz
-
-
radaralpin, no to masz max rebusa! nie daj się wydymać!kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
w serwisie na hasło "chcę panu pomóc"
odpowiedziałem "tak' wiem, widzę właśnie że jesteście moimi przyjaciółmi jak kaczyński i tusk"
kierownika wkur...łem reszta miała niezły ubaw...
po świętach podjadę do fachowców od kół niech zobaczą czy jest się czym martwić
niech ocenią
jak trzeba będzie prostować to to zrobie - nie zobaczą mnie na żadnym przeglądzie... ich strata - z tego żyją przecież...
sądzę że specjalnie mnie nie zabrali do tamtego swojego oponiarza bym nie widział że podprostowują nowa felgę z zapasu
pzdr
r.radar
zwykły tdi po raz czwarty
Octavię Tour pierwszej generacji wyprodukowano w liczbie aż 1 442 126 egzemplarzy
Komentarz
-
Komentarz