Octavia 1,9 tdi ASV 110 KM - taci moc w nietypowy sposób.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kal800
    Classic
    • 2007
    • 9

    Octavia 1,9 tdi ASV 110 KM - taci moc w nietypowy sposób.

    Zamieszczone przez baca10
    Zamieszczone przez pawel.js
    zobacz jakie one są malutkie....
    Małe też nie raz jest potrzebne :diabelski_usmiech
    baca10 :wink: dokładnie na drobiazgi wystarczy a zawsze mamy dodatkowy schowek. :
  • papał
    Classic
    • 2006
    • 28

    #2
    Octavia 1,9 tdi ASV 110 KM - taci moc w nietypowy sposób.

    Witam
    Szukałem na forum ale nie mogę znaleźć co pasowało by do mojego problemu. Moja Octavia dziwnie się zachowuje - raz ma normalną moc, za chwilę trochę się muli (nie wchodząc w tryb awaryjny), innym razem wchodzi w tryb awaryjny.
    Najlepsze jest to że nie wyskakuje żaden błąd. Nawet jak kilka razy wejdzie w tryb awaryjny nie ma żadnego błędu i nie ma punktu zaczepienia.
    Dodam jeszcze że około poł roku temu wymieniony był: Interculer, przepływka (bosch), czyszczone turbo. po naprawie wszystko chodziło dobrze.
    Jesli ktoś ma jakiś pomysł to proszę o pomoc - jadę do rodzinki na święta 400km a takim niesprawnym autkiem to średnia przyjemność.

    Komentarz

    • rumianko
      Ambiente
      • 2009
      • 160

      #3
      prawdopodobnie będzie niedoładowanie ale byś musiał dać logi dynamiczne, wystarczy gr. 10
      chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
      Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
      one quoter mile - 13,3 tdikiem.
      promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

      Komentarz

      • papał
        Classic
        • 2006
        • 28

        #4
        Pomyślałem jeszcze ze może to coś z paliwem. Sprawdziłem - filtr paliwa wymieniałem :shock: 100tkm temu. Zobaczymy jak będzie po wymianie filtra i zalalniu dobrym paliwem. Jak to nie pomoże to jakiś fachman musi zobaczyc logi.

        Komentarz

        • gifek
          Drive
          • 2010
          • 43

          #5
          może być wiele przyczyn przy których występują takie objawy. Miałem dokładnie taki sam silnik w GOLF IV. Tego typu zachowanie jest dosyć częste w tych silnikach (zmienna geometria łopatek). Mając taki problem próbowałem już prawie wszystkiego począwszy od EGR po przegląd turbawki. U mnie problem był z gruszką od zmiennej geometrii łopatek (przerdzewiała - 200tys km) - sprawdził bym to dokładnie również w Twoim przypadku. Efekt przeładowania lub niedoładowania co zasugerował rumianko myślę że może być dobrym tropem. Po nowym roku mogę udostępnić Ci VAGA w celu zrobienia logu.

          u mnie problem był trudny do zdiagnozowania bo stało się po podniesieniu mocy do 140km - okazało się że to tylko zbieg okoliczności.

          Komentarz

          Pracuję...