Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pedał hamulca nie wraca w pełni po wymianie serva

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pedał hamulca nie wraca w pełni po wymianie serva

    ja polecam:
    (none)

  • #2
    Pedał hamulca nie wraca w pełni po wymianie serva

    Panowie, szlag trafił servo. Po wymianie na zamiennik - pedał hamulca nie wraca, mało tego hamulce ciagle hamuja do czasu aż nogą nie podniosę pedału hamulca.
    Czy ktoś miał takie problem? Nowe servo zamiennik moze być zesrane? Roboty przy wymianie nie ma wiele - cięzki dostęp do śrub od wewnątrz kabiny ale da sie je odkręcić, lecz szczerze nie chce mi sie tego robic poraz drugi. Dodam ze serwo działa jak należy - hamulce łapią super ale bez powrotu do pozycji pierwotnej to bez sensu jazda tym bardziej jak jest slisko. Dajcie znak czy ktos miał podobny problem.

    PS: Co tanie to drogie :]

    Komentarz


    • #3
      regulowales wysokosc pedalu hamulca ?
      czy po 'odciagnieciu' noga pedalu jest OK ?
      kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
      _________________________________________
      Do sprzedania:
      komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
      zaciski do hamulcow 280mm.

      Komentarz


      • #4
        Po odciagnięciu pedłał jest w pozycji na równo ze sprzęgłem - niestety, poza tym nie widze tam mozliwosci regulacji wysokosci pedału?? próbowałem regulować srubę od strony pompy hamulcowej w serwie ale nic nie dało. Mam wraznie jakby te chińskie sprzegło miało słabą sprzezyne i dlatego nie cofa sie lub cofa sie ale bardzo pomału i nie do końca

        Komentarz


        • #5
          wymieniałem też durne serwo. Nawet dwa razy . Bo kolega z forum sprzedał mi tak ogołocone porozbierane ,że dalej hamowało źle. Założyłem później nowe skodowskie.
          Pedał również wraca bardzo opornie . Dodatkowo łapie głębiej . Jedyne co to biorą hamulce bardzoe dobrze. Ale to że wraca wolno pedał hamulca to czuć, :roll: to coś dziwnego. Jak auto się rozgrzeje hamulce są mniej wyczuwalne(pedał jak by bardziej luźno chodził). Ale hamuje celująco.
          nowy cSIMC od Aliego
          seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
          Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

          półosie seryjne przebieg 273 tyś

          Komentarz


          • #6
            Panowie wiec tak, w końcu doszła przesyłka tym razem z zamieninikem również chińskim ale nie za 99 lecz za 150 zl, po wymianie wszytko w porzadku hamowanie rewelacyjne - lekkie nacisniecie hamulaca objawia się ladowaniem na kierownicy - prawie jak w nowych autach - pewnie jest to efekt dłuższego czpienia niż w oryginale czy poprzedniej chińskiej podróbce - nie narzekam bo lubie mieć zapas w hamowaniu - w obecnej sytuacji lekkie przyłożenie nogi objawia się skutecznym hamowaniem (poprzednio łapał prawie w połowie), ale ponieważ majstrowałem również przy pompie wakum mam teraz problem z dławieniem silnika na wolnych obrotach - pionieważ jest to temat z innej beczki zakładam nowe zapytanie i liczę na Waszą pomoc. Pozdrawiam i polecam wszystkim wybór ciut drozszego od tego najtańszego.....

            [ Dodano: Pią 04 Lut, 11 15:30 ]
            jednak dupa nie wraca w pełni przez co światła STOP świecą i trzeba go podnosić nogą - Panowie nie było tam jakiejś sprężyny która go ciągnęła do góry? Szlag mnie już trafia

            Komentarz


            • #7
              Panowie. Mnie podobne cos dopadlo.
              Wymienilem serwo na zamiennik nowy i pompe hamulcowa rowniez.
              Dalej hamulec nie chce latwo odbijac i czasem nawet delikatnie sie na moment sam wciska. Nie rozumiem co jest grane.
              Pedal nie generuje nacisku na trzpień oraz jest 2mm luzu miedzy wewnetrwewnetrznym trzpieniem a tlokiem pompy.
              Pomóżcie. Za co sie zabrać.
              spiesz sie powoli ale wal do przodu

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X