Rozruch a klapa gaszenia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marrbjp
    Classic
    • 2012
    • 9

    Rozruch a klapa gaszenia

    Zamieszczone przez Golas27
    Kolego u mnie jedzie to mniej wiecej tak, silnik ASV 110 KM przebieg 250 tys, rocznik 2002
    licznik mam wyskalowany do 220. Filmik kiepskiej jakosci bo telefonem, ale zaczynalem od ok 110 i szlo gdzies do 185 kmh
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3O8h2MylcGY[/youtube]

    dodam tylko ze nie ma co liczyc na zryw w zakresie od 150 do 180, no ale nie wiem do konca tez jak jedzie auto opisywane przez Ciebie, tak czy siak moje licznikowo ponad 200 pociagnie spokojnie.

    [ Dodano: Czw 27 Sty, 11 20:44 ]
    wlacz sobie do youtube na pelny ekran, widac troche lepiej
    Witam,
    wracam do tematu po długiej przerwie. Okazało się ze w skodzie siedzi nie 110KM tylko 101 KM ( SILNIK AXR ) i to może być powód przyśpieszenia. Pod spodem filmik wykonany na piątym biegu od 80 km do max. prędkości skody. CZY TO NORMALNE PRZYŚPIESZENIE ?
    W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
  • KiePeK
    Classic
    • 2010
    • 38

    #2
    Rozruch a klapa gaszenia

    Witam sprawa wygląda tak iż przyjechalem do domu a wlokłem się w korkach z 40minut może to to też ma jakieś znaczenie nie wiem. Chciałem przestawić auto do garażu zaraz po zgaszeniu to było. A tu SZOK kręci a nie zapali. Kiedyś wcześniej czytałem coś o jakieś klapie gaszenia dla mnie temat obcy przyznaje ale rzeczywiście jak gasiłem silnik to już na końcu było słyszalne i to dosyć dobitnie jakieś klupnięcie taki głuchy odgłos jakby właśnie jakaś klapka coś takiego. Dopiero za czwartym razem odpalił. Ale później się to znowu się sytuacja powtórzyła. Co robić bo auto mi potrzebne strasznie a na naprawę teraz to raczej nigdzie już się nie umówię. I jeszcze zauważyłem że w ogóle nie zaświeciły świece wtedy jak nie zapaliło. No ale wlaściwie silnik był ciepły. Proszę o jakąś radę cokolwiek bym mógł zrobić sam.
    I Wszystkim Wesołych Świąt!!!
    NIE JEST WAŻNE TO CO ROBISZ ALE TO KIM JESTEŚ!!!

    Komentarz

    • xplo
      Ambiente
      • 2010
      • 221

      #3
      Jak nie słyszysz tego stuknięcia to możliwe, że nazbierał się nagar i przyblokowuje klapkę w pozycji zamkniętej a znajduje się to w tym miejscu http://uznam.net.pl/~mattpl/SNV10732.JPG . Prowizorycznie to można wyczyścić zdejmując tą rurę na którą nakierowałem czerwoną strzałkę. Jeśli natomiast nie mrugnie choć na chwilę lampka świec to sprawdź przekaźnik 109 pod deską rozdzielczą.

      Komentarz

      • KiePeK
        Classic
        • 2010
        • 38

        #4
        No to ok to sprawdzę jak to tam wygląda i się okaże. A jaka może być jeszcze inna przyczyna takiego zachowania się silnika?
        NIE JEST WAŻNE TO CO ROBISZ ALE TO KIM JESTEŚ!!!

        Komentarz

        • xplo
          Ambiente
          • 2010
          • 221

          #5
          No napisałem przecież raczej poprzez nagromadzenie się nagaru, niska temperatura i może się sklejać, pierwsze co to wyczyścić i powinno być ok.

          Komentarz

          Pracuję...