TomRS, kiedy produkowany samochód (rok/miesiąc)?
silnik
Zwiń
X
-
Koledzy mam skode octavie 1.9 tdi 110km z 2003r. Mam problem tego typu ze jade sobie na 2 biegu i gdzies przy 3tys obrotach zmienilem bieg na 3 i ona wkrecila sie w maksymalne obroty az do odciecia nie wiedzialem co jest grane. Zatrzymalem sie to spadla z obrotow i zgasla. Nie chciala odpalic po pewnym czasie odpalila i strasznie kopci na bialo i z pod silnika tez leci bialy dym, a no i cos stuka w silniku. Mozecie mi doradzic co to moglo sie stac?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lukaszek575Koledzy mam skode octavie 1.9 tdi 110km z 2003r. Mam problem tego typu ze jade sobie na 2 biegu i gdzies przy 3tys obrotach zmienilem bieg na 3 i ona wkrecila sie w maksymalne obroty az do odciecia nie wiedzialem co jest grane. Zatrzymalem sie to spadla z obrotow i zgasla. Nie chciala odpalic po pewnym czasie odpalila i strasznie kopci na bialo i z pod silnika tez leci bialy dym, a no i cos stuka w silniku. Mozecie mi doradzic co to moglo sie stac?
kolega miał podobny problem tyle że nic nie stukało... a przeładowywała się turbina i tez mocno kopciła....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lukaszek575wkrecila sie w maksymalne obroty az do odciecia nie wiedzialem co jest grane. Zatrzymalem sie to spadla z obrotow i zgasla
Czyli tak jak koledzy piszą - końcówka turbiny.Alfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
Komentarz
-
Komentarz