Wentylator nagrzewnicy dziala tylko na 4 biegu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • vinci
    Classic
    • 2012
    • 2

    Wentylator nagrzewnicy dziala tylko na 4 biegu

    eaglemirek, świeżynek już krzyczy o wlepy a jeszcze nie wie że za nie obecności już je zabieraja :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech
  • @~A~D~A~M~@
    Drive
    • 2010
    • 45
    • Octavia III (5E3)
    • ALH 1.9 TDI VP 90 KM
    • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

    #2
    Wentylator nagrzewnicy dziala tylko na 4 biegu

    Witam wszystkim !!
    Jestem szczesliwym posiadaczem Octavi I 1.9 TDI ALH Elegant i jestem nowy na forum takze z gory przepraszam za jakiekolwiek niedociagniecia i co zlego to nie Ja.
    Moj problem polega na tym iz wentylator nagrzewnicy dziala tylko na 4 jak juz wyczytalem na forach powodem tego moze byc przepalony rezystor jednak po zakupie nowego (ze szrotu) dalej nic sie nie dzieje dalej tylko dziala na 4 ( stary nie wygladal na spalony nowy rowniez wygladal OK). Sprawdzalem napiecie w kabelkach dochodzacych do tego rezystora i jest OK. Oczywiscie bezpiecznik sprawdzony i rowniez ok ma ktos jeszcze jakis pomysl ??? co by to moglo byc ??? A moze mialem pecha i trafilem rowniez na przepalony rezystor ze szrocika ???? bo naprawde juz nic innego mi do glowy nie przychodzi .... Jak dobrze tez rozumuje to jakby byl zwalony przelacznik to wtedy by wogole wentylator nie dzialal ?? i nie bylo by napiecia na kabelach do rezystora ???

    PS. Posiadam nawiew manualny z klima.
    POZDRAWIAM

    @~A~D~A~M~@

    Mój Skromny Szkodnik: http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...moja-skromna-s

    Komentarz

    • bobasek
      Rider
      S_OCP Member
      • 2005
      • 326

      #3
      w "rezystorze" jest bezpiecznik termiczny który się u Ciebie przepalił
      to taki element podobny do małego opornika tyle że ma metalową obudowę i ceramiczną końcówkę - sprawny ma przejście
      wycinasz ten element i zamiast niego montujesz nowy (ok 5pln, tyle że nie wiem gdzie go kupić) albo wstawiasz kawałek drutu - robisz mostek
      i wszystko bangla

      p.s.
      temat już był
      5,5l/100

      Komentarz

      • @~A~D~A~M~@
        Drive
        • 2010
        • 45
        • Octavia III (5E3)
        • ALH 1.9 TDI VP 90 KM
        • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

        #5
        Zamieszczone przez bobasek
        w "rezystorze" jest bezpiecznik termiczny który się u Ciebie przepalił
        to taki element podobny do małego opornika tyle że ma metalową obudowę i ceramiczną końcówkę - sprawny ma przejście
        wycinasz ten element i zamiast niego montujesz nowy (ok 5pln, tyle że nie wiem gdzie go kupić) albo wstawiasz kawałek drutu - robisz mostek
        i wszystko bangla

        p.s.
        temat już był
        bobasek no ja wlasnie probowalem zrobic mostek i nic to nie dalo ani na tym co byl ani na tym (niby) nowym a co do lutowania to sie to nie oplaca bo lut mam niejsza temperature topnienia wiec pewnie by sie to odlutowalo ... pozatym mostek moglby sie nagrzac i spowodowac stopienie plastiku a nawet i pozar takze takie praktyki bym odradzal na dluzsza mete chyba ze tylko w celu testowym tak jak ja to zrobilem ...

        Zamieszczone przez tomus7
        tomus7 wszystkie te tematy juz czytalem i we wszystkich problemem byl rezystor u mnie nawet po zmostkowaniu nic sie nie dzieje a napiecie w kabelkach jest.

        Jeszcze jakies inne propozycje ???

        PS. Oddalem ten ze szrotu i zamowilem nowy ze sklepu bedxzie do odbioru we wtorek to dam znac czy to byly strzelone obydwa oporniki czy moze cos innego... choc dziwi mnie i martwi to ze nawet po zmostkowaniu nic ani nie drgnelo ale zobaczymy oby to byl tylko ten rezystor ....
        POZDRAWIAM

        @~A~D~A~M~@

        Mój Skromny Szkodnik: http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...moja-skromna-s

        Komentarz

        • marekzu
          L&K
          • 2007
          • 1412
          • Superb II combi (3V5)

          #6
          przytarte lozyska na silniku - silnik do wymiany

          Komentarz

          • @~A~D~A~M~@
            Drive
            • 2010
            • 45
            • Octavia III (5E3)
            • ALH 1.9 TDI VP 90 KM
            • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

            #7
            marekzu, a to tez jest powodem ze kreci tylko na 4 biegu bo myslalem ze jak by byly przytarte to by wogole nie krecil albo by mial jakies opory ... ale dzieki bede musial i to sprawdzic
            POZDRAWIAM

            @~A~D~A~M~@

            Mój Skromny Szkodnik: http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...moja-skromna-s

            Komentarz

            • mobi65
              Rider
              • 2009
              • 291

              #8
              wyjmij i przesmaruj a jak nie wiesz jak tu masz linka smarowanie wentylatora

              Komentarz

              • @~A~D~A~M~@
                Drive
                • 2010
                • 45
                • Octavia III (5E3)
                • ALH 1.9 TDI VP 90 KM
                • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                #9
                Witam wymienilem dzisiaj ten opornik i wszystko dziala jak nalerzy wniosek z tego ze jezeli jest napiecie na kablach a nie dziala nadmuch na biegach 1-3 to moze byc tylko i wylacznie ten rezystor(opornik) i nie warto kupowac takowych rzeczy na szrocie bo mozna sie przejechac .... ja kupilem w sklepie za 80 zl pozdrawiam i prosze o zamkniecie tematu
                POZDRAWIAM

                @~A~D~A~M~@

                Mój Skromny Szkodnik: http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...moja-skromna-s

                Komentarz

                • tomus7
                  RS
                  • 2010
                  • 1896
                  • Peugeot

                  #10
                  Zamieszczone przez @~A~D~A~M~@
                  Witam wymienilem dzisiaj ten opornik i wszystko dziala jak nalerzy wniosek z tego ze jezeli jest napiecie na kablach a nie dziala nadmuch na biegach 1-3 to moze byc tylko i wylacznie ten rezystor(opornik) i nie warto kupowac takowych rzeczy na szrocie bo mozna sie przejechac .... ja kupilem w sklepie za 80 zl pozdrawiam i prosze o zamkniecie tematu
                  Wydawało się to oczywiste dlatego dałem Ci te linki o rezystorze :wink:
                  ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                  http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                  a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                  http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                  Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                  Komentarz

                  Pracuję...