problem z uruchamianiem zimnego silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • khaos
    Classic
    • 2011
    • 11

    problem z uruchamianiem zimnego silnika

    Zamieszczone przez Krzychu09
    Na cb chciałbym przeznaczyć ok 240 zł, oczywiście nie licząc anteny.
    Możecie podać również swoje propozycje radyjek w wymienionej wyżej kwocie :wink:
    Pozdrawiam.
    Oprócz tego co polecili Ci koledzy niuchnij też za Maxonem. Dobre radia za przyzwoitą cenę. Jedyny minus / plus (niepotrzebne skreślić) to w 70-tce brak potencjometrów. Idzie się przyzwyczaić. Na pokładzie ma procesor dźwięku DSP.

    [ Dodano: Czw 02 Cze, 11 21:56 ]
    Zamieszczone przez locaj85
    a czy te, które wymieniłem są podobnej, lepszej bądź gorszej jakości?
    Pod kątem elektrycznym i pracy anteny nie ma to żadnego znaczenia.

    Zamieszczone przez locaj85
    a czy nie zaszkodzi MLce zamontowanie na uchwycie??
    czy polecacie jakąś konkretną główkę i uchwyt?
    Moja ML-ka właśnie tak jeździ. Reling + uchwyt = stroi się na WFS=1.1.

    Zamieszczone przez locaj85
    znalazłem kilka i ten polecany przez SP9XWW ma swoją cenę , a jak się mają pozostałe, np te aluminiowe?
    Trochę mniejsza wytrzymałość mechaniczna (istotne gdybyś montował na uchwycie 3 tonowego słonia). Duża różnica estetyczna i tylko tela. Pamiętaj o zabezpieczeniu śrub (najbardziej newralgiczny element). Uwaga też przy dokręcaniu - łatwo można zerwać gwint i wyrobić gniazda w imbusach, a wtedy zostanie już tylko rozwiercanie / rozcinanie i montaż innych śrub. :wink:
    I nastał ten dzień Octavian II z dynastii Tourów zasiadł na tronie
  • martinovicz
    Classic
    • 2010
    • 23

    #2
    problem z uruchamianiem zimnego silnika

    witam,
    moja octavka ma 175tys km słabo pali - jest garażowana - nad ranem w blaszaku jest max -5 st C, ogólnie zapala z pierwszego strzała tylko nieraz potelepie nią tylko chwile a nieraz znacznie dłużej, tak jak by nie paliła na wszystkie cylindry
    - aku ok , rano na mrozie napięcie spoczynkowe okolo 12,7V
    - świece wszystkie były dobre, sprawdzane miernikiem + wykrecane i mimo to założone niedawno nowe BERU, nowe oczywiście też sprawdzane - niczego nie zmieniło
    - kąt wtrysku waha sie na miedzy 55-63, w zalezności od nagrzania silnika (po 4 godzinach drogi pokazał 55), a tak po pół godziny pracy w garazu pokazuje koło 62
    - prąd na świece idzie, mierzone miernikiem, przekaźnik pracuje
    - czujnik temperatury cieczy pokazaywał rano na VAG-u idealnie to samo co czujnik temperatury paliwa, mimo to go wymieniłem na nowy oryginał - nowy zawyża o 1-2 stopnie, jednak nic to nie zmieniło
    - bomble w paliwie idą, na postoju jest jeden duży (2,5cm). okazało sie że jak zatankuję do pełna to bombli w wężyku nie ma - ale silnikiem na zimnym i tak potrafii potelepać
    - filtr paliwa + zaworek oczywiscie wymieniony - niczego wymiana nie wniosła

    wczoraj wykręciłem nowe świece, po przebiegu 1000km i jedna jest wyjatkowo czarna ta na 2 cylindrze od lewej (podpinam foto), podczas wkrecania świec zauważyłem, ze ta właśnie z drugiego cylindra, nie chce sie tak głeboko wkręcić - jest około 3mm wyżej niż pozostałe.
    pomijając fakt, że na czwartym cylindrze wkręcałem troche na siłę, kluczem dynamometrycznym ustawionym na 23 Nm a nie na 15 Nm - bo stawiała opór na samym początku - prawdopodobnie przy wykrecaniu załatwiłem lekko gwint.
    czy macie jakieś sugestie odnośnie tej czarnej świecy?
    pozdrawiam
    Marcin

    [ Dodano: Czw 30 Gru, 10 14:25 ]
    może to oznacza ze mam wtryskiwacz na 2 cylindrze walnięty?
    Załączone pliki

    Komentarz

    Pracuję...