reset zegarka i licznika dziennego przy zapłonie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • trzebcio1
    Classic
    • 2012
    • 2

    reset zegarka i licznika dziennego przy zapłonie

    Miłosz sprawdzałeś korek od g a z u :?: :?: :?:

    To ten gaz dał mi radę ...
    Trzebcio1
  • get4get
    Classic
    • 2010
    • 4

    #2
    reset zegarka i licznika dziennego przy zapłonie

    witam
    co rano, przy temperaturach ok. -10 przy zapłonie, resetuje mi się zegarek oraz licznik dzienny. również wskazania komputera. proszę o pomoc.
    dziękuję

    Komentarz

    • krzynol
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 10952
      • Superb II combi (3T5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      akumulator do sprawdzenia
      klemy?
      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
      poprzednie modele:
      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

      Komentarz

      • piotrek_os
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 8160
        • Octavia II (1Z3)
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        get4get, akumulator pewnie ostatnim tchem odpalil......
        Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

        Komentarz

        • get4get
          Classic
          • 2010
          • 4

          #5
          dzięki.
          akumulator działa cały czas. co rano normalnie zapalam i samochód funkcjonuje.
          pzdr

          Komentarz

          • Enriquez
            RS
            • 2009
            • 7685
            • Superb III (3V3)

            #6
            ale być może napięcie chwilowo spada, stąd resety.
            Pozdrawiam
            Marcin

            Komentarz

            • pawulon1971
              Ambiente
              • 2010
              • 196

              #7
              też to miałem aku niby dobre bo kręcił normalnie , ale przy rozruchu następował spadek napięcia i wszystko się resetowało.Po wymianie aku wszystko w normie ( siedziała jedna cela )
              Paweł

              Komentarz

              • get4get
                Classic
                • 2010
                • 4

                #8
                dzięki.
                pomierzę napięcie przy zapłonie i zobaczę co z tym fantem.
                pozdrawiam

                Komentarz

                • duszek-44
                  Drive
                  • 2010
                  • 71

                  #9
                  prawie na 100% padniety aku Takze ladowanie starego albo wymiana na nowy Ja u siebie mialem to samo Po wymianie na nowy aku wszystko ok
                  Krzysztof
                  1.9tdi AFN Seat Alhambra

                  Komentarz

                  • tomus7
                    RS
                    • 2010
                    • 1896
                    • Peugeot

                    #10
                    Zamieszczone przez duszek-44
                    prawie na 100% padniety aku Takze ladowanie starego albo wymiana na nowy Ja u siebie mialem to samo Po wymianie na nowy aku wszystko ok
                    Jak może być padnięty aku skoro odpala auto. Sprawdź kostkę w stacyjce czy wszystko OK :mikolaj
                    ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                    http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                    a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                    http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                    Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                    Komentarz

                    • dontak
                      Rider
                      • 2008
                      • 586
                      • Octavia III combi (5E5)
                      • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                      #11
                      tomus7, to że auto odpala nie znaczy że ako jest ok. W momencie odpalania występuje zbyt duży spadek napięcia i wszystko się resetuje.
                      OIII 1.2 TSI 105 KM

                      Komentarz

                      • loru
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 4286
                        • Octavia II (1Z3)
                        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                        #12
                        tomus7, to że auto odpala nie znaczy że ako jest ok. W momencie odpalania występuje zbyt duży spadek napięcia i wszystko się resetuje.
                        dokładnie , to samo miałem w swojej starej cordobie z tym że tam aku miał 10 latek, po wymianie wszystko wróciło do normy
                        O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                        Komentarz

                        • Kura
                          Classic
                          • 2010
                          • 16

                          #13
                          Miałem ten sam problem, wystarczyło doładować aku i wszystko działa jak należy.

                          Komentarz

                          • daniel_123
                            Classic
                            • 2013
                            • 7

                            #14
                            Witam wszystkich,

                            (01) Mam podobny problem jak w temacie, u mnie licznik resetuje się już po przekręceniu kluczyka, więc nie jest to wina aku, Nie jest to wina również licznika, ponieważ brat ma identyczną wersję, przełożyłem sprawny licznik i nadal to samo . Ciekaw jest jeszcze to że gdy kluczyk jest wyciągnięty to licznik "nie żyje", nie ma godziny ani przebiegu, gdy przekręcę kluczyk dopiero działa ale wszystko jest na 00..

                            Szukałem i nie mogłem znaleźć nigdzie rozwiązania. sorry.

                            Pozdrawiam Daniel

                            Komentarz

                            • alxxx
                              RS
                              • 2010
                              • 1823
                              • Octavia I (1U2)
                              • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                              #15
                              daniel_123, Trzeba poszukać przyczyny z prądem.. tak jak Twój licznik to powinno się zachowywać radio - wyciągasz kluczyk - gaśnie. Nie ma się co dziwić że masz 0000 jak licznik staruje na nowo. Było coś grzebane w instalacji?
                              VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                              Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                              Komentarz

                              • daniel_123
                                Classic
                                • 2013
                                • 7

                                #16
                                Dzięki za odp. Samochód kupiłem parę dni temu, dopiero teraz to wychwyciłem, ponieważ wczoraj zarejestrowałem. Radio pamięć trzyma normalnie. Przewody od licznika i kostki wyglądają OK. Przy samym liczniku widać było że były robione zimne luty, bardzo brzydko - początkowo myślałem że ktoś spartolił sprawę, luty ładnie powymieniałem (trochę się na elektronice znam - hobbistycznie) ale nadal to samo, już miałem kupić na allegro licznik, jednak z czystej ciekawości przełożyłem od brata octavki i ku mojemu zaskoczeniu jego licznik w mojej octavi również nie działa prawidłowo .
                                patrzyłem przy drzwiach tak na szybko czy gdzieś nie ma zwarcia na przewodach ale tam są gumy plastiki ładnie to wygląda, więc wątpię. Ja już nie mam pomysłów .

                                Komentarz

                                • JanuszSz
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2007
                                  • 2835
                                  • Superb II combi (3T5)

                                  #17
                                  Wymień bezpiecznik nr 15(5A).Jest to trzeci z prawej w czwartym rzędzie od góry.
                                  Komuś padły wskazówki i wyjęcie tego bezpiecznika powoduje takie objawy,że wszystko działa póki kluczyk jest w stacyjce.
                                  Może być,że po wymianie bezpiecznika wskazówki i trzy rzędy kontrolek nie wstaną.
                                  Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

                                  Komentarz

                                  • daniel_123
                                    Classic
                                    • 2013
                                    • 7

                                    #18
                                    WIELKIE dzięki PANOWIE faktycznie brakowało bezpiecznika, był obok w pustym polu, zamontowałem go i wszystko działa, nawet wskazówki i kontrolki. Jak poprawiałem luty to przy okazji zrobiłem też te co najczęściej padają, a wiedziałem bo u brata już to kiedyś przerabiałem. Ktoś sobie nie poradził pewnie z lutami i załatwił sprawę inaczej, dokładnie tak jak napisałeś Januszu! Jeszcze parę drobnych poprawek w mojej octavi i będę mógł spokojnie jeździć.

                                    Dziękuje jeszcze raz i pozdrawiam!!

                                    Komentarz

                                    • alxxx
                                      RS
                                      • 2010
                                      • 1823
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                      #19
                                      daniel_123, to teraz zapraszam na spota w Sączu!
                                      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                      Komentarz

                                      • daniel_123
                                        Classic
                                        • 2013
                                        • 7

                                        #20
                                        na spota? sorry ale nie kumam, piwko zawsze mogę postawić jak o to chodzi

                                        Komentarz

                                        • Enriquez
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 7685
                                          • Superb III (3V3)

                                          #21
                                          spot = spotkanie forumowiczów na żywo
                                          Pozdrawiam
                                          Marcin

                                          Komentarz

                                          • daniel_123
                                            Classic
                                            • 2013
                                            • 7

                                            #22
                                            Tak wrzewidywałem że o to chodzi, ale nie chciałem się wymigać od ewentualnego piwka , Jestem nowym posiadaczem octavki więc musicie wybaczyć moją głupotę.. Proszę o datę i miejsce jak tylko znajdę czas na pewno się zjawię. Coraz bardziej lubię ten wóz .

                                            Dzięki i pozdrawiam Daniel

                                            Komentarz

                                            • innotic
                                              Ambiente
                                              • 2013
                                              • 111
                                              • Octavia I (1U2)
                                              • AGU 1.8 20VT 150 KM

                                              #23
                                              Jako że też miałem ten problem, podzielę się swoim przypadkiem:
                                              Silnik AGU (1.8T), kręcił bardzo biednie ostatnimi czasy. W końcu przyszło jechać do roboty i nie odpalił (pewnie by złapał, tylko jak usłyszałem jak wolno kręci zaraz puściłem kluczyk). Po powrocie z pracy z głupot spróbowałem zakręcić - choć rozrusznik miał ciężko, Skodzina odpaliła. Pojechałem do znajomego elektromechanika i zmierzył mi prąd tym "pistoletem" do obciążania go . Akumulator podawał tylko 6V zamiast minimalnych 9V. Skończyło się na wymianie akumulatora na nowy. Jednak nie poczytam Skodzinie tego grzechu, bo jest z 2000r. i padł akum który siedział tam od nowości
                                              >> Serwisujesz swoją Skodę? Ściągnij książki "Sam Naprawiam - Octavia I" <<
                                              >>Link alternatywny<<

                                              Komentarz

                                              • greemtroll
                                                Classic
                                                • 2009
                                                • 32

                                                #24
                                                Witam,
                                                Mam problemy z moim licznikiem w Octavii I TDI AGR '00r.
                                                Otóż od kilku miesięcy po nocy, gdy chcę odpalić, to zdychająco kręci, jakbym miał wrzuconą jedynkę. Dodatkowo kasują się zegary (wszystko gaśnie oraz zeruje się zegar i licznik km). Jak było lato, to zegary się nie zerowały, ale jak zrobiło się zimniej, to lipa.
                                                Podejrzewałem rozrusznik, że robi zwarcie, bo piszczał przy rozruchu, ale został zregenerowany i dalej to samo z problematycznym pierwszym rozruchem (tj. rozrusznik nie wyje, tylko kręci ciężko i zegary się kasują). Zakładałem też dwa inne akumulatory też do diesli (jeden prawie nowy - 3 miesięczny) i dalej to samo. Poza tym przy pierwszym rozruchu słychać jak przekaźniki włączają się i wyłączają systematycznie. Co ciekawe - jak już odpali, to można go od razu zgasić i ponownie odpalić silnik i wtedy nie ma już problemów :evil:
                                                Podejrzewam jeszcze kostkę, bo jak kupiliśmy samochód, to po wyciągnięciu kluczyka można było włączyć wentylator, wycieraczki etc.. Jakiś czas temu wszystko z "wycieraczkami" wróciło do normy, jednak pojawił się też problem, że jak zgaszę zagrzany silnik i od razu zapalę, to czasami jest objaw jakby bendix nie cofnął rozrusznika. Czy może być winna wszystkiemu kostka, czy masa, czy coś innego???
                                                Proszę o pomoc, bo wnerwiające jest to zachowanie samochodu.

                                                Pozdrawiam
                                                GT.
                                                Nie ma to jak stary poczciwy, ekonomiczny i pancerny TDI na VP37. Precz z PD i CR !!!

                                                Komentarz

                                                • tomus7
                                                  RS
                                                  • 2010
                                                  • 1896
                                                  • Peugeot

                                                  #25
                                                  Jak dla mnie laika to AKU ale cytat "to czasami jest objaw jakby bendix nie cofnął rozrusznika" może trzeba wymienić elektromagnes. Sprawdź też jakie jest napięcie na AKU w stanie spoczynku a jakie podczas rozruchu cytat "(jeden prawie nowy - 3 miesięczny)" co wcale nie oznacza że dobry :szeroki_usmiech
                                                  ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                                                  http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                                                  a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                                                  http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                                                  Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...