Cewki zapłonowe

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Skorceny
    Classic
    • 2011
    • 10

    Cewki zapłonowe

    Tichy
    zawsze lekko gazuje może 1100rpm.

    to że światła przygasają tonorma (wiele aut tak ma ja miałem w punto 99r, MKII, Vectra II, OC I)- jest zbyt niskie napięcie z alternatora - regulator napiecia kontroluje elektrykę - tym akurat nie ma sie co martwić. W większości aut tak jest.
  • darciowawa
    Drive
    • 2010
    • 60

    #2
    Cewki zapłonowe

    Koledzy!!!
    Po raz trzeci w ciągu miesiąca padła mi cewka na 2 cylindrze.
    Poradźcie co może to powodować, bo nie mam już siły.
    Pozdrawiam
    Darek

    Komentarz

    • Witek1952
      Ambiente
      • 2007
      • 196

      #3
      Witam. Na pewno cewka? Jak podłączysz do niej świece i położysz na jakimś żelastwie to nie ma iskry? Kiedyś miałem taki przypadek i tam winny był przewód sterujący biegnący od cewki do sterownika. Pociągnąłem drugi kabel w ładnej koszulce i jest dobrze do dzisiaj. Pozdrawiam.
      Witek

      Komentarz

      • darciowawa
        Drive
        • 2010
        • 60

        #4
        Witek1952, Jak zmieniłem na druga pracuje normalnie
        Darek

        Komentarz

        • AdamB
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 8028
          • Octavia IV (NX3)
          • DKZA 2.0 TSI 190 KM

          #5
          darciowawa, sprawdź przerwę na świecach :wink: to nic nie kosztuje a może pomóc.
          Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

          Komentarz

          • robekcool
            RS
            • 2009
            • 2041
            • Octavia II (1Z3)
            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            przyczyną padania cewki może być brak ( lub zły) odbioru napięcia wyzwalającego iskrę. świece zmieniałeś?
            www.k-mot.pl
            Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
            Autoholowanie.
            Robert Kulma

            Komentarz

            • mulder
              Drive
              • 2010
              • 96

              #7
              zmień świece, później cewkę

              postaraj się o dobre świece np NGK, BOSCH nie zawsze jest dobry
              Черный Bymep

              Komentarz

              • AdamB
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 8028
                • Octavia IV (NX3)
                • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                #8
                Zamieszczone przez mulder
                zmień świece, później cewkę
                Tylko pamiętaj o poprawnym ustawieniu przerwy na świecach. W Fabii 1.2 (mojego brata) zbyt duża przerwa była powodem problemu z cewkami. Po zmianie świec na nowe i ustawieniu poprawnej przerwy problem znikł całkowicie. Wcześniej ASO wymieniało cewki co każda zima.
                Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                Komentarz

                • darciowawa
                  Drive
                  • 2010
                  • 60

                  #9
                  Świece wymieniałem w maju podczas przeglądu w ASO.
                  Ale sprawdzę Dzięki.
                  Darek

                  Komentarz

                  • AdamB
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 8028
                    • Octavia IV (NX3)
                    • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez darciowawa
                    Świece wymieniałem w maju podczas przeglądu w ASO.
                    To nie zmienia faktu, że mogą mieć za dużą przerwę. Nowe w Fabii też miały regulowaną przerwę przed założeniem.
                    Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                    Komentarz

                    • mulder
                      Drive
                      • 2010
                      • 96

                      #11
                      Panowie i Panie :P a może ktoś podać tą przerwę tak z czystej ciekawości :-) :diabelski_usmiech
                      Черный Bymep

                      Komentarz

                      • bubuDE
                        Elegance
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 763
                        • Octavia III (5E3)
                        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                        #12
                        W moim modelu wymieniałem uszkodzone cewki jedna na rok, za każdym razem inna padala, odnowiono mi 3 na gwarancji a ostatnia za własną kasę. Powodem były one same i warunki w jakich pracują.
                        PL-LOP D-ROW mutex/ocfipreoqyfb/mutex

                        Komentarz

                        • darciowawa
                          Drive
                          • 2010
                          • 60

                          #13
                          bubuDE, Może to jest też powód, że mam automat?
                          Ale i tak wymiana trzech cewek w ciągu miesiąca to lekka przesada.
                          Darek

                          Komentarz

                          Pracuję...