[O1] Problem z z egarami-inny niz zimne luty-chyba

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zgucio
    Rider
    • 2007
    • 691

    [O1] Problem z z egarami-inny niz zimne luty-chyba

    Odpowiem może tak odnośnie Fuchs-a.
    Można określać go lisem nie lisem jak kto woli.
    Olej spełnia najbardziej rygorystyczne normy i założenia konstrukcyjne i jest lany do większości fabryk na pierwszy montaż.
    Nie jest to olej tak medialny jak Castrol, Mobil czy inni na których można osiągnąc marże rzedu 60% .
    Tam nikogo nie intersuje że silnik może chodzić inaczej, popychacze stukać czy turbo wysiąść po 200 000km olej ma się dobrze sprzedawać i koniec.
    Fuchs ma renomę tak gdzie nie ma ŻADNYCH kompromisów jakosciowych, są to linie produkcyjne, zakłady produkcyjne, utrzymanie ruchu, floty transportowe i firmy zajmujace sie produkcją i przemysłem.

    Cena jest adekwatna do jakości.

    Fuchs nie mozna kupić za 7zł na Ukrainie czy w jakiejś innej blendowni, wszystko jest ściśle nadzorowane i praktycznie nie ma kombinacji i podróbek.


    Co do Fuchs-a i linii premium można wziąść na talerz Fuchs-a RACE PRO S który kosztuje ponad 220zł za 5L.
    Przykład olej Silkolene RACE PRO S używany do F1 w Williamsie chyba jest wystarczającą rekomendacją w silniku który kręci się do 19 000obr/m
    Takie są ceny olejów pełno syntetycznych do najwyższych wymagać opartych na bazach estrowych 100%.
    Nie mam bynajmniej zamiaru pisać że Fuchs jest najlepszą marka jaką można kupić jest wg. mnie w czołówce na pewno wyżej od tego co okupuje pierwsze pozycje allegro.

    Nie da sie też jednoznacznie okreslić czy produkt oparty na 50% PAO IV gr. jakich jest najwięcej jest lepszy od HC III+ na premium dodatkach i oparty na bazach GTL.
    Bazy sie miesza uzyskując optymalny sklad.
    Pamiętajmy że dodatki to 40-50% oleju a jeśli na nich się oszczedza i reklamuje że olej jest full syntetyk to wtedy taki olej jest gorszy od dopakowanego solidnymi dodatkami HCIII+.

    Pamietajmy że dobre dodatki to mniejsze "sztywnienie" uszczelniaczy zaworowych o czym mało kto wie.


    Jaką mają temp. płyniecia te markowe syntetyki ??
    Z tego co widzę to często nawet maja problem z osiągnięciem -46st.C
    Zobaczcie ile ma np. 0W-30 Supersyn -60st.C tylko.

    Bazy takie sa porównywalne do PAO a w przypadku dobrej kompozycji i zaawansowanego procesu blendingu lepsze od przeciętnych PAO które musi trzymać cenę co skutkuje ubogimi pakietami dodatków AW.
    Fuchs ma olej oparte na pełnych bazach PAO, na HC III+, GTL oraz MC (molecular conwerted) oraz oleje mineralne.
    Oleje MC w przypadku ruchu ciągłego są w stanie osiągnąć przebiegi bez utraty parametrów do 100 000km co świadczy o ich wysokiej jakosci.

    Oprócz tego wam powiem że tylko w Polsce opracowywana jest baza olejowa VI gr.
    Być może za niedługo bedzie używana do medialnych olejów nr.1.

    LM ma lepszy marketing, wiecej kasy kładzie na reklamę.
    Nikt poważny nie leje tych super dodatków LM do oleju bo to w przypadku profesjonalnych zastosowan jest przyczną wielu kłopotów.
    Dodatki wysokomolibdenowe tez nie sa bez wad na jakich oparta jest hiper reklama LM.


    U nas 80% spoleczenstwa oprócz nazwy mobil, castrol, lotos nie słyszało nic innego takie są realia bo sam jeżdzę po firmach.

    Do DAF-ów, MAN-ów czy MB nie ma lepszych olejów wiem od ludzi którzy naprawiają takie silniki. To samo układy AT i sprzęgła hydrauliczne gdzie produkty Fuchs-a sa po prostu najlepsze, jeszcze się nie spotkałem aby ktoś miał problemy po zalaniu TITAN-a ZH 4300 B do hydrauliki MAN-a.

    Zamieszczone przez ZYBI68
    Nigdy nie miałem problemu z motorkiem a patrząc ile dziennie wychodzi olejów z Lotosu
    No jakbys wiedział do jakich markowych zakładów idą bazy z Lotosa to by Ci się włosy postawiły dęba.

    W Polsce najważniejsze jest reklama.
    Sam sie o tym przekonałem idąc do klienta, nie zna Fuchs-a ale ...pamięta jak jakiś czas temu Kuzaj reklamował olej TITAN, to gdzies zostaje w pamieci...

    Kiedys zaczynałem pisac o Amsoil na jednym cz drugim forum a co się teraz dzieje ?
    Ja po prostu nie toleruję tandeciarstwa i mydlenia oczu.
    Sprzedaję to co jest albo najlepsze co mozna kupić dla kogoś kogo nie interesuje cena albo coś co trzyma stałą i niezmienną jakość adekwatną do ceny.
    Nie jestem zwykłym handlarzem ale równiez serwisantem i doradcą a to wymóg potrzebny w przypadku gdzie liczy się serwis klienta.

    Pozdrawiam
    ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

    JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100
  • pbur1
    Classic
    • 2006
    • 8

    #2
    [O1] Problem z z egarami-inny niz zimne luty-chyba

    Zacznijmy po kolei.
    Stare zegary zjarane, brak lacznosci z vagiem, auto nie odpala, swieci kontrolka zolta-auto z kluczykiem.Dokladniej to lapie zaplon i silnik gasnie po ok 1 sekundzie. Wiekszosc kontrolek nie dziala. zegary tez nie drgna nawet.Po podpieciu drugich zaswiecilo wszystko,zegary ozyly-pokazuja poziom paliwa i temp.Auto dalej nie odpala-objaw podobny jak na starych-momentalnie gasnie i swieci zolta kontrolka. po odczytaniu pinu Interfejsem VAG K+CAN Commander 1.4 FULL -podziekowania dla formy VIAKEN- z nowych zegarow chyba zaadoptowalem eprom? do compa bo zgasla kontrokla-samochodzik z kluczykiem i samochod odpalil, uradowany wylaczylem silnik bez wyjmowania kluczyka ze stacyjki, jeszcze raz odpalilem przejechalem sie wszystko dziala-obrotomierz,predkosciomierz i w ogole wszystko nawet spalanie jak po staremu, potem po wyjeciu kluczyka zonk, objawy jak wczesniej kontrolka swieci i auto nie odpala, dodalem klucze i odpalilem samochodzik, ktory jezdzi teraz bez problemu lecz przestal dzialac obrotomierz i predkosciomierz-reszta ok, no moze po za spalaniem pokazywanym na kompie-99,9litra. Teraz kojarze ze z poczatku nie dzialal ASR a drugiego dnia juz zaczal-kontrolka nie swiecila. nie wiem moze ta informacja cos pomoze. Test w instruments-17- vagiem pomyslnie-bledow brak, wskazowki chodza podczas tesu jak nalezy-tylko dlaczego nie dzialaja jak silnik pracuje i komp pokazuje takie spalanie? I jescze jedno- na prawym wyswietlaczu pod przebiegiem swieci sie napis-def-malymi literkami.To juz chyba wszystko.
    prosze o pomoc i sorry za brak polskich znakow padla klawiatura

    Komentarz

    • lukasp
      Classic
      • 2009
      • 25

      #3
      Kolego,def oznacza błąd, prawdopodobnie zgrałeś eeprom do licznika, który pracuje na innym oprogramowaniu, lub twój VAG K+CAN Commander 1.4 FULL jeśli masz w wersji chińskiej nie zapisał wszystkich komórek. Moja rada to wrzuć do nowego licznika oryginalny wsad i sczytaj pin licznika. Dopisanie licznika przez vcds lub vag-com pomoże.
      OCTAVIA 1 AGR,było 90kM,jest 160kM,360nM,i powoli rośnie- 175kM i 380nM...-apetyt w miarę jedzenia...

      Komentarz

      Pracuję...