ABS Problem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kazik19021
    Classic
    • 2012
    • 16

    ABS Problem

    samym programem można wyciągnąć max 6-8% na zdrowym silniku. ktoś na forum ma OI 2.0l z mocą 133KM, ale wymieniał wałek rozrządu i jeszcze parę gratów na "ostrzejsze", co jednak dało niewielki efekt. ten silnik to 8V, więc nie spodziewaj się po nim sportowego zacięcia, bo to dobry wół roboczy, ot co. już chyba lepiej by było przeszczepić cały silnik na jakiś 16V, wtedy moc ok. 150KM jest do osiągnięcia.
    Pozdrawiam
    kazik19021
  • luki1304
    Drive
    • 2010
    • 55

    #2
    ABS Problem

    Witam , otóz czasami podczas ruszania na lodzie gdzies w przednim kole słychac było jak by ABS blokował któres z kół , dzisiaj jak chamowałem to zapaliła mi sie kontrolka ABS i juz tak została , swieci sie cały czas zaraz po odpaleniu silnika a powinna zgasnąc i dodam ze jakby wogóle abs nie działał teraz. Czy moge to sprawdzić jakos sam zeby odrazu na kompa nie jechac i nie płacic nie potrzebie?? Może to poprostu którys bezpiecznik siadł tylko gdzie on sie znajduje??

    Komentarz

    • krzysiek13
      L&K
      • 2010
      • 1155

      #3
      Poszukaj na forum rozpiski bezpieczników, sprawdź poziom płynu hamulcowego, a jeśli to będzie ok to chyba jedynie VAG cie ratuje
      Octavia

      Komentarz

      • sebu
        L&K
        • 2008
        • 1304
        • Octavia II (1Z3)
        • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
        • CDAA 1.8 TSI 160 KM

        #4
        tu masz opis bezpieczników
        Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
        jak pomogłem to daj punkcik
        sprzęgło od G 60

        Komentarz

        • luki1304
          Drive
          • 2010
          • 55

          #5
          Dzieki bardzo za tą rozpiske , później sprawdze. A jaki jest koszt podpięcia do kompa żeby sprawdzic co jest nie tak?? Bo np dzwoniłem do takiego niby serwisu Skoda , Volkswagen , Seat ( przynajmniej sie tak ogłaszaja) to mi powiedzieli ze samo podpiecie pod kompa to juz 60 zł , za ewentualna wymiane jednego czujnika 70 zł + cena czujnika. Chyba troche przesadzone ceny???

          Komentarz

          • piotrek_gdy
            RS
            • 2008
            • 7723
            • Volkswagen
            • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

            #6
            Zamieszczone przez luki1304
            samo podpiecie pod kompa to juz 60 zł
            to kup sobie kabel i nie będziesz miał więcej tego typu wydatków
            przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

            wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

            Komentarz

            • kamel1980
              Rider
              • 2009
              • 304

              #7
              Zamieszczone przez luki1304
              gdzies w przednim kole słychac było jak by ABS blokował któres z kół
              Zapewne ASR dawał o sobie znać.

              Zamieszczone przez luki1304
              dzisiaj jak chamowałem
              Jak Hamowałeś..

              Tak jak już wyżej koledzy Ci pisali, najlepiej podpiąć pod VAG i będziesz miał jasność co i jak.
              Osobiście obstawiałbym czujnik przy kole, ale który.. To VAG Ci powie..

              Za podpięcie pod kompa zapłacisz, do tego dojdzie koszt wymiany czujnika i koszt samego czujnika, więc wyjdzie Ci ok. 200zł..

              Na Twoim miejscu kupiłbym interfejs (na szybko możesz poszukać kogoś z forum, kto za piwo Ci zdiagnozuje usterkę), kupiłbym czujnik ABS-u (na Allegro można dostać Siemensa za 19-30zł/szt. - u mnie Allegrowy Siemens działa bezproblemowo już 3 rok), sam go wymienił (10-20min roboty) i wydasz ok. 50zł

              Komentarz

              • luki1304
                Drive
                • 2010
                • 55

                #8
                Zamieszczone przez kamel1980

                Za podpięcie pod kompa zapłacisz, do tego dojdzie koszt wymiany czujnika i koszt samego czujnika, więc wyjdzie Ci ok. 200zł..

                Na Twoim miejscu kupiłbym interfejs (na szybko możesz poszukać kogoś z forum, kto za piwo Ci zdiagnozuje usterkę), kupiłbym czujnik ABS-u (na Allegro można dostać Siemensa za 19-30zł/szt. - u mnie Allegrowy Siemens działa bezproblemowo już 3 rok), sam go wymienił (10-20min roboty) i wydasz ok. 50zł
                Kupno czujnika i sama wymiana to moze nie problem , ale jak znaleźć kogos kto by mi to zdiagnozował?? :P

                Komentarz

                • kamel1980
                  Rider
                  • 2009
                  • 304

                  #9
                  Zamieszczone przez luki1304
                  Kupno czujnika i sama wymiana to moze nie problem , ale jak znaleźć kogos kto by mi to zdiagnozował?? :P
                  Do W-wy masz trochę nie po drodze :-)
                  Daj zapytanie kto z Twoich okolic posiada VAGa i by Ci to sprawdził

                  Komentarz

                  • luki1304
                    Drive
                    • 2010
                    • 55

                    #10
                    Dzieki za porade , wezme to pod uwage jeżeli bede auto prowadził do mechanika , ale narzie to znikło , znaczy samochód postał około 6 godzin , wsiadłem i przejechałem jakies 300 m i kontrolka zgasła i abs działa normalnie . Możliwe ze jak rano jechałem było pełno wody i wszędzie ta woda chlapała i poprostu czujnik sie zabrudził czy cos i dlatego tak szwankowało??

                    Komentarz

                    • pawulon1971
                      Ambiente
                      • 2010
                      • 196

                      #11
                      luki1304 przeczyść styk czujnika ABS i po kłopocie
                      Paweł

                      Komentarz

                      Pracuję...