Kurde. Fajny patent ta folia. Muszę rozważyć taką folię u siebie.
[O1] nierówna praca silnika
Zwiń
X
-
[O1] nierówna praca silnika
Witam. Jestem posiadaczem octavii tour 1.6 z instalacja gazową (landi renzo)montowaną w salonie wraz z kupnem auta. Samochód ma niecałe dwa lata ( w kwietniu kończy się gwarancja). dlatego zanim wygasnie chciałem sie upewnić w sprawie jednej rzeczy. Auto do tej pory działa bez zarzutów, oprócz usterki sprzed paru miesięcy kiedy zaczęło "szarpać" w czasie jazdy ( na gazie i benzynie). w salonie wymieniono mi cewkę i problem zniknął, ale do dzisiaj mam pewne watpliwości. Mianowicie na biegu jałowym (bez znaczenia czy na gazie,czy benzynie), obroty lekko falują-są to naprawde minimalne zmiany widoczne na obrotomierzu i odczuwalne jakby delikatna "czkawka" ( przepraszam za termin,ale nie potrafię wymyślic innego okreslenia.) dwa razy zdarzyło się, że samochód na skrzyżowaniu zgasł, kilka razy obroty przez moment " strzelały" w góre i opadały do własciwego poziomu.Po za tym zapala i jeździ bez zarzutu. Nie wiem teraz, czy jechać do salonu i zgłaszać coś takiego, czy raczej dać sobie spokój, bo z praktyki wiem, że jak jakaś awaria nie jest konkretna ( czyli zauważala przez komputer) to raczej małe szanse na naprawę. A może to normalne zachowanie przy pracy silnika? Czy ktos miał podobne objawy?
-
-
Co ci szkodzi zgłosić.
Jak ci się skończy gwarancja to po ptakach.
Swoją drogą ja swoją jeżdżę 10 miesięcy, w ten weekend przekroczyłem 20000.
Przy 19500 wymieniony został czujnik temperatury gazu o czym czytałem że się zdarza ale wymienianych przez ciebie dolegliwości nie zaobserwowałem.
M.Skoda Octavia Tour 1.6 BFQ+LPG
Komentarz
-
-
kolego ja mam 40 tys na budziku.
Obroty mi również delikatnie falują co prawda nie wymieniałem jeszcze świec i byc może to dlatego. Co do innych objawów przez Ciebie opisanych u mnie nie występują
Falowanie olałem bo mam fabie z silnikiem 1,4 i tam tez falują od jakis 7 lat, wymieniałem wiele części ale nic to nie zmieniło.
Ktoś mi powiedział, że to wina kiepskiego paliwa w Polsce które może przyczynić się do takich objawów w silniku.
Mi objawy te uwidoczniły się przy jakiś 25 tyś. Byc może że po zmianie świec ustapią.
Chciałem wymienić świece przy ostatnim przeglądzie przy 30 tys ale kolega z serwisu powiedział, że te świece które dają na pierwszy montaż są bardzo dobre i spokojnie powinny wytrzymać 60 tyś.
Pozdro
Komentarz
-
Komentarz