Jest, jeśli za daną część płacisz. Czyli pada dwumasa na gwarze, wymieniają za free i jest na to gwarancji tyle ile zostało do końca na całe auto. Naprawiasz dwumase np. po gwarancji, płacisz i dopiero dostajesz te 2 lata... W dzisiejszych czasach nic tylko kupować nowe auta z "gwarancją"
Znowu ta nieszczesna klapa O1
Zwiń
X
-
Znowu ta nieszczesna klapa O1
Hej. Powiem na wstepnie ze uzywalem funkcji szukaj gdyby ktos chcialby mi to poradzic. Niestety nie znalazlem jakiegos rozwiazania. Mianowicie moja klapa nie zamyka sie za pierwszym razem. tj mam central ktory ``na ucho`` dziala prawidlowo. Slychac charakterystyczne silowniki wszystko ladnie ale po zamknieciu z pilota klapa daje sie otworzyc. Trzyma dopiero za drugim razem. znalazlem rozne opisy podobnych problemow, a to woda ze spryskiwaczy a to cos innego wiec postanowilem sprawdzic jak to wyglada pod plastikowa oslona. Niestety nic nie rzucilo mi sie w oczy. wszystko wyglada jakby bylo wczoraj montowane. suchutko, czysciutko, central dziala a klapa jak nie rygluje tak nie rygluje. Moze ktos z was mial taki problem i udalo mu sie z nim uporac.
Ktos na forum napisal ze po prostu sie przyzwyczail i po kazdym zamknieciu auta podchodzi do klapy otwiera i trzaska raz jeszcze zeby trzymala. W sumie da sie... tylko po co komu central jesli trzeba za kazdym razem obmacywac klamki czy oby zamkniete.
Pozdrawiam
-
-
A jak działa zamykanie z kluczyka? :?:ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
A z drzwi kierowcy :?:ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Miałem taką przypadłość. Siłownik klikał a klapa otwarta. Zwróć uwagę na druciany wodzik łączący siłownik z mechanizmem zamka. Ja na tym połączeniu miałem zbyt duży luz. Najlepiej zdjąć osłone, latarka w łapę i obserwuj jak to działa (przy pomocy pilota zamykać i otwierać). Napewno zajarzysz o co biega. Zwróć uwagę na połączenie tegoż wodzika z kanalikiem w blaszce zamka, ja na tym połączeniu miałem wspomniany luz. Przy pomocy małej śrubki ograniczyłem go i od ,bodaj roku jest cycuś.
Komentarz
-
-
Phocus, kolegaOctan, dobrze podpowiada wejdź do kufra i poćwicz napewno zakumasz
tak przypadkiem na to trafiłem i może sie przyda
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=43163ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
dzieki chlopaki. jak znajde chwile to pogrzebie sobie w klapie...
[ Dodano: Nie 16 Sty, 11 11:47 ]
Witam. Panowie zrobilem jak radziliscie no i rzeczywiscie 15min pracy i klapa znowu zamyka sie. Po sciagnieciu plastikowej obudowy klapy i oslony mechanizmu zamka w klapie dosyc szybko mozna bylo stwierdzic zrodlo problemu. Numer z mala srobka ograniczajaca luzy na laczeniu silownika z ryglem zamka zadzialal i u mnie. Zamek zaczal dzialac jak powinien.
Mam nadzieje ze chwile potrzyma to prymitywne rozwiazanie. Zauwazylem ze nie ma cudu w tym ze z czasem przestaje ten mechanizm dzialac jak powinien gdyz cylinderek silownika nie jest fabrycznie idealnie prostopadle zamontowany i cylinderek chodzi jakby po skosie. Po jakims czasie musza wyrobic sie luzy i silownik traci na sile. Ale to tylko takie moje spostrzezenia.
Jeszcze raz dziekuje za pomoc. oczywiscie kliknalem ``pomogl`` w waszym profilu.
Komentarz
-
Komentarz