Zamieszczone przez Karql
Gruszka- O1 tdi
Zwiń
X
-
Gruszka- O1 tdi
Panowie, jako że auto ostatnimi czasy łapie mi ciągle notlaufy, sprawdziłem co może być przyczyną. Zastanowił mnie fakt że wszystko jest ok, do momentu aż auto przejedzie 20-30 km. Sprawdziłem gruszkę i jest mocno zardzewiała. Zanim zabiorę się do czyszczenia turbo wydaje mi się że dobrze by było ją wymienić. Możecie podpowiedzieć jaki model jest do AHF-a? Bo w sklepie chcieli nr. turbiny :shock:
-
-
delanopl, w ahf masz tylko jeden rodzaj gruszki jak i turbiny.
Powiedz że do Garretta i musi pasować. Jeśli oczywiście w sklepie wiedzą co sprzedają...NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kikiA czy w silnikach AGR jest tez taka gruszka?NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Czy ciągnę :shock: czy dmucham :P brak oporu.
Ale sprawa się wyjaśniła,podjechałem drugi raz do znanego elektronika w Poznaniu,który stwierdził że z turbo wszystko ok; błędów nie widzi; i w skrócie powiedziawszy żebym d... nie zawracał i podjechał do niego jak się notlauf zdarzy 3x pod rząd po skasowaniu go kluczykiem podczas jazdy.Więc lekko wk..ny mówię mu że notlaufy mam podczas każdej jazdy po przekroczeniu 3000 obrotów :evil: .On na to że niema zamiaru siedzieć nad autem cały dzień w oczekiwaniu na błąd.Wsiadam więc w skodzinę i jadę....3000obr-1notlauf;3200obr-2notlauf...trzeciego nie udało mi się zrobić z powodu...braku wirnika w turbinie i wylatującego w postci gazu 0w40 z rury wydechowej.
Obecnie skoda czeka na nową suszarkę,co do prawdopodobnej przyczyny usterki dam znać.Przypomnę że objawami były częste notlaufy i odgłosy jakby szurania podczas gwałtownego puszczania pedału gazu.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez radekgwzmien mechanika
Uszkodzenia w starej turbinie:
-pęknięta membrana wewnątrz "gruszki" ;stąd [shadow=red:f95231db15]odgłosy szurania [/shadow:f95231db15]przy puszczaniu lub dodawaniu gazu
-zapieczone kierownice zmiennej geometrii
-w wyniku zapieczenia pęknięta oś turbiny
-łopatki całe szczęście w całości troszkę wyrarte od obudowy.
Po wymianie turbo auto przez jakieś 10 km dymiło-wypalało olej który dostał się do wydechu.
Dzięki za odpowiedź dobrygrzeswawa.
Komentarz
-
-
Dzięki za odpowiedź dobrygrzeswawa.NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
Komentarz