Gruszka- O1 tdi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Kpawel17
    Drive
    • 2010
    • 43

    Gruszka- O1 tdi

    Zamieszczone przez Karql
    Zamieszczone przez misiek^wro
    Z tym ze przednich amorow tak latwo nie wymienisz w garazu. Sev wymienial u mnie w swojej O1 i zajelo mu to dobrych 8h.
    W tą sobotę wymieniałem Ale nie zdążyłem fotek wrzucić, bo gdzieś mi się adapter do karty zapodział Od strony kierowcy szybko poszło, bo tam jest krótka pół ośka, gorzej było od pasażera, bo się opierała o sanki i piasta nie chciała się na tyle opuścić, żeby bez problemu zbić amora Ale już mu tu nie offtopujmy
    no właśnie, wypierdalać mi stąd z tymi amorami :wink: :szeroki_usmiech
    kpawel17
  • delanopl
    Elegance
    • 2009
    • 831

    #2
    Gruszka- O1 tdi

    Panowie, jako że auto ostatnimi czasy łapie mi ciągle notlaufy, sprawdziłem co może być przyczyną. Zastanowił mnie fakt że wszystko jest ok, do momentu aż auto przejedzie 20-30 km. Sprawdziłem gruszkę i jest mocno zardzewiała. Zanim zabiorę się do czyszczenia turbo wydaje mi się że dobrze by było ją wymienić. Możecie podpowiedzieć jaki model jest do AHF-a? Bo w sklepie chcieli nr. turbiny :shock:

    Komentarz

    • wielki8
      Classic
      • 2010
      • 16

      #3
      najlepiej stara na wzór, najpewniejsze
      DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA
      MECHANIKA
      BLACHARSTWO
      VW SKODA AUDI SEAT

      Komentarz

      • DGW
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 2330

        #4
        delanopl, w ahf masz tylko jeden rodzaj gruszki jak i turbiny.
        Powiedz że do Garretta i musi pasować. Jeśli oczywiście w sklepie wiedzą co sprzedają...
        NFPNorth-West
        2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
        WARSZTAT www.dsize.pl
        ->
        CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
        spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

        Komentarz

        • delanopl
          Elegance
          • 2009
          • 831

          #5
          dobrygrzeswawa, dzięki

          Komentarz

          • Szakuł
            Classic
            • 2011
            • 7

            #6
            Mam podobny problem z notlaufami,powiedzcie jak sprawdzić gruszkę.Moja jest w idealnym stanie na zewnątrz, jednak jak dmucham przez wężyk w króciec zasilający nie czuję żadnego oporu.Wężyk jest nowy.

            Komentarz

            • kiki
              Rider
              • 2010
              • 359

              #7
              A czy w silnikach AGR jest tez taka gruszka?
              Pytam z ciekawosci

              Komentarz

              • DGW
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 2330

                #8
                Zamieszczone przez kiki
                A czy w silnikach AGR jest tez taka gruszka?
                nie, jest inna :idea:
                NFPNorth-West
                2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                WARSZTAT www.dsize.pl
                ->
                CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                Komentarz

                • Space99
                  Rider
                  • 2008
                  • 275
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez Szakuł
                  ... jak dmucham przez wężyk w króciec zasilający nie czuję żadnego oporu.Wężyk jest nowy.
                  a pociągnij nie dmuchaj w wężyk ...
                  co wtedy?
                  pozdrawiam Marcin

                  Moja obecna Okta a poprzednia na ALH

                  Komentarz

                  • delanopl
                    Elegance
                    • 2009
                    • 831

                    #10
                    Space99, :szeroki_usmiech

                    Komentarz

                    • Szakuł
                      Classic
                      • 2011
                      • 7

                      #11
                      Czy ciągnę :shock: czy dmucham :P brak oporu.

                      Ale sprawa się wyjaśniła,podjechałem drugi raz do znanego elektronika w Poznaniu,który stwierdził że z turbo wszystko ok; błędów nie widzi; i w skrócie powiedziawszy żebym d... nie zawracał i podjechał do niego jak się notlauf zdarzy 3x pod rząd po skasowaniu go kluczykiem podczas jazdy.Więc lekko wk..ny mówię mu że notlaufy mam podczas każdej jazdy po przekroczeniu 3000 obrotów :evil: .On na to że niema zamiaru siedzieć nad autem cały dzień w oczekiwaniu na błąd.Wsiadam więc w skodzinę i jadę....3000obr-1notlauf;3200obr-2notlauf...trzeciego nie udało mi się zrobić z powodu...braku wirnika w turbinie i wylatującego w postci gazu 0w40 z rury wydechowej.
                      Obecnie skoda czeka na nową suszarkę,co do prawdopodobnej przyczyny usterki dam znać.Przypomnę że objawami były częste notlaufy i odgłosy jakby szurania podczas gwałtownego puszczania pedału gazu.

                      Komentarz

                      • soszek81
                        L&K
                        • 2010
                        • 1245

                        #12
                        czyli na ostro
                        niech sprawdzą czy łopatki turbiny się nie rozpadły i nie trafiły do tłoków
                        Była O1 kombi ALH++ 150/340
                        Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

                        Komentarz

                        • Szakuł
                          Classic
                          • 2011
                          • 7

                          #13
                          Sprawdzą :twisted: już oni sprawdzą...

                          Komentarz

                          • radekgw
                            L&K
                            • 2010
                            • 1182

                            #14
                            zmien mechanika
                            Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730

                            Komentarz

                            • Szakuł
                              Classic
                              • 2011
                              • 7

                              #15
                              Zamieszczone przez radekgw
                              zmien mechanika
                              Mechanik zmieniony,turbina też(na regenerowaną) co do jakości regeneracji zobaczymy,jak na razie wszystko ok.
                              Uszkodzenia w starej turbinie:
                              -pęknięta membrana wewnątrz "gruszki" ;stąd [shadow=red:f95231db15]odgłosy szurania [/shadow:f95231db15]przy puszczaniu lub dodawaniu gazu
                              -zapieczone kierownice zmiennej geometrii
                              -w wyniku zapieczenia pęknięta oś turbiny
                              -łopatki całe szczęście w całości troszkę wyrarte od obudowy.
                              Po wymianie turbo auto przez jakieś 10 km dymiło-wypalało olej który dostał się do wydechu.
                              Dzięki za odpowiedź dobrygrzeswawa.

                              Komentarz

                              • DGW
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2006
                                • 2330

                                #16
                                Dzięki za odpowiedź dobrygrzeswawa.
                                nie ma sprawy
                                NFPNorth-West
                                2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                WARSZTAT www.dsize.pl
                                ->
                                CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                Komentarz

                                • kamilek
                                  Ambiente
                                  • 2007
                                  • 196

                                  #17
                                  jesli mam motor AHF a turbo na przejsciowce od ASZ to jaka gruszka?
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...r=asc&start=45

                                  im wolniej jedziesz, tym dluzej Cie ogladaja

                                  Komentarz

                                  • Lashlo
                                    L&K
                                    S_OCP Member
                                    • 2007
                                    • 1455

                                    #18
                                    Ciezka sprawa z tymi gruszkami.
                                    Moja przegnila po 3 latach od nowosci :-(

                                    Komentarz

                                    Pracuję...