[O1] pierdzenie silnika + kody VAG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jarlam
    Classic
    • 2011
    • 10

    [O1] pierdzenie silnika + kody VAG

    misiek^wro, a to jakie zakładasz?
    ja pewnie później kayaby ultra sr zakupie.
    Jarosław Lamparski
    Dyrektor Techniczny
    Autoryzowany Salon i Serwis ©koda Auto nr 98 Z&Z Auto Złomańczuk Sp. z o. o. | ul. Toruńska 85 | 87-162 Lubicz Dolny k. Torunia
    telefon: +48 56 659 06 05 | 06 | tel. kom. +48 662 668 412 [email protected] | www.zlomanczuk.com.pl
  • krataja
    Drive
    • 2010
    • 42

    #2
    [O1] pierdzenie silnika + kody VAG

    Witajcie po ponad polrocznej przerwie!
    Pisze do Was forumowicze z nastepujacym problememami

    Problem nr1
    Gdy robilem świateczno-noworoczna trase moja octavia
    (O1 RS 1.8T 180KM AUQ +LPG Stag300 Premium, wszystko seria, bez zadnych tuningow)
    to autko zaczelo "pierdziec". Zanim zagladalem pod spod mialem nadzieje ze to jakas dziura w kanale wylotowym
    i szybkie spawanie zalatwi sprawe ale wydech nie jest dziurawy. A to co slychac (szczegolnie przy dodawaniu gazu w zakresie od 800 do 4500 obrotow)
    dobiega z okolic laczenia turbo z doplywem powietrza. Poniewaz autko oslablo sadze ze to czesc powietrza zamiast do turbo ucieka przez jakas uszczelke.
    Pytanie pierwsze - gdzie w Krakowie (nie ASO!) mozna znalezc kogos kto z sensem naprawi ta usterke w uczciwej cenie?

    Problem nr2
    Po drugie zas po zjechaniu do domu zapialem VAG'a zeby zobaczyc co tam sie dzieje.
    Czesc bledow pojawila mi sie wczesniej pod koniec listopada i teraz chcialem zobaczyc czy wystapia ponownie, a czesc jest nowa.
    Ktore z tych bledow probowac naprawiac razem z problem nr1?
    (chodzi mi tutaj np o sytuacje, ze do naprawy nr1 bedzie trzeba wyjac pewnie turbo, a byc moze kolo turbo jest np. zawor dv ktory moze powodowac blad 17705,
    bledy 16795, 17705 i 17536 wystapily przed zjawiskiem "pierdzenia" zatem nie chcialbym naprawic jednego jesli durgie jest tuz obok i prosi o interwencje)


    Problem nr3
    Co moze powodowac bledy jak nizej??

    Faults Found:
    16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
    P0411 - 35-00 - -
    17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
    P1297 - 35-00 - -
    17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
    P1128 - 35-10 - - - Intermittent
    Te trzy bledy powyzej wystapily ponownie, wczesniej w listopadzie.
    Teraz stałem sobie na baaardzo dlugiej zmianie swiatel przy rozgrzanym silniku na biegu jalowym
    i po ok 3 minutach pojawil sie "check engine" a Vag wyrzucil jak wyzej.


    16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
    P0300 - 35-10 - - - Intermittent
    16688 - Cylinder 4 Misfire Detected
    P0304 - 35-10 - - - Intermittent
    Te dwa bledy dostalem kiedys przed wymiana swiec i jednej cewki zaplonowej.
    Swiece NGK maja niecale 10tys przebiegu a wczesniej wymienialem cewke na 1szym cylindrze,
    zapas jest w piwnicy bo walnieta cewka to czesta przypadlosc tego silnika zatem pewnie trzeba teraz wymienic na 4tym cylindrze.


    16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High
    P0328 - 35-10 - - - Intermittent
    Ten blad to kompletnanowosc dla mnie!


    z góry dziekuje za porady i pomoc
    pozdrawiam
    krataja

    Komentarz

    • wielki8
      Classic
      • 2010
      • 16

      #3
      Trzeba podiagnozować ten wypadający zapłon na 4-tym cyl , póki co wszystkie błędy masz sporadyczne .

      Ale na początek wykasować i jeździmy dalej , później kolejny skan systemu i masz już 95% pewności

      Ostatnia pozycja dotyczy czujnika spalania stukowego


      Trzeba by sprawdzić katalizator
      DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA
      MECHANIKA
      BLACHARSTWO
      VW SKODA AUDI SEAT

      Komentarz

      • krataja
        Drive
        • 2010
        • 42

        #4
        Zamieszczone przez wielki8
        Trzeba podiagnozować ten wypadający zapłon na 4-tym cyl , póki co wszystkie błędy masz sporadyczne .

        Ale na początek wykasować i jeździmy dalej , później kolejny skan systemu i masz już 95% pewności

        Ostatnia pozycja dotyczy czujnika spalania stukowego


        Trzeba by sprawdzić katalizator
        Hej,
        wypadajacy zaplon na 4tym cylindrze - mam nadzieje ze to cewka. Jak pisalem pol roku temu musialem wymienic na 1szym cylindrze i jak reka odjal ustapilo. Co prawda wtedy trzepalo autem strasznie, dzis nic takiego sie nie dzieje. Moze to kwestia mrozow? W kazdym razie mam zapasowa cewke (Beru) to ja wstawie w weekend jesli pogoda pozwoli i problem mam nadzieje z glowy.

        Bardziej niepokoja mnie pierwsze trzy bledy bo one pojawily sie juz conajmniej drugi raz po wykasowaniu. Czyli bledy wystepjace dosyc stale. Co z nimi? Od czego zaczac?

        Komentarz

        Pracuję...