Jak w SBJ Tomka Czopika mi mówili to najefektywniejsze hamowanie jest na granicy działania ABS ale to troszkę wyższa szkoła jazdy. Lepiej cisnąć do dechy.
[O1] Problem z obrotomierzem.
Zwiń
X
-
[O1] Problem z obrotomierzem.
Witam wszystkich serdecznie. Posiadam Octavie 1 z 1999 roku. Pojawił się u mnie dość nietypowy problem z obrotomierzem. Po przekręceniu zapłonu wskazówka podnosi się milimetr do góry i opada - kilka krotnie, bardzo szybko. Trwa to około 3-6 sekund. Po odpaleniu auta wszystko jest OK. Obroty są poprawne. Pozostałe wskaźniki są OK. Profilaktycznie przelutowałem 3 oporniki. Co dziwne po zgaszeniu auta jest to samo. Pozdrawiam i proszę o pomoc.
-
-
Miałem to samo :-)
Czyściłem szybkę zegarów i dokładnie nie ustawiłem wskazówki (drgała góra dół na odcinku ok 5mm)
Po zrobieniu testów Vagiem u kumpla ustawiłem wskazówkę jak trzeba i problem sam się rozwiązał :-)
A jeśli to nie to .....
to stawiam na uszkodzenie uzwojenia w silniku krokowym od obrotomierza :-(Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!
Komentarz
-
Komentarz