[O1] Problem z obrotomierzem.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lagoda
    Classic
    • 2012
    • 1

    [O1] Problem z obrotomierzem.

    Jak w SBJ Tomka Czopika mi mówili to najefektywniejsze hamowanie jest na granicy działania ABS ale to troszkę wyższa szkoła jazdy. Lepiej cisnąć do dechy.
  • barfor
    Classic
    • 2011
    • 1

    #2
    [O1] Problem z obrotomierzem.

    Witam wszystkich serdecznie. Posiadam Octavie 1 z 1999 roku. Pojawił się u mnie dość nietypowy problem z obrotomierzem. Po przekręceniu zapłonu wskazówka podnosi się milimetr do góry i opada - kilka krotnie, bardzo szybko. Trwa to około 3-6 sekund. Po odpaleniu auta wszystko jest OK. Obroty są poprawne. Pozostałe wskaźniki są OK. Profilaktycznie przelutowałem 3 oporniki. Co dziwne po zgaszeniu auta jest to samo. Pozdrawiam i proszę o pomoc.

    Komentarz

    • lookashECL
      Rider
      • 2009
      • 416
      • Rapid (NH3)

      #3
      Miałem to samo :-)
      Czyściłem szybkę zegarów i dokładnie nie ustawiłem wskazówki (drgała góra dół na odcinku ok 5mm)
      Po zrobieniu testów Vagiem u kumpla ustawiłem wskazówkę jak trzeba i problem sam się rozwiązał :-)
      A jeśli to nie to .....
      to stawiam na uszkodzenie uzwojenia w silniku krokowym od obrotomierza :-(
      Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

      Komentarz

      Pracuję...