Nie mam doświadczenia z dieslami ale nie dało sie nie zauważyć ze koleś musiał zmienic 1 bieg wiecej, myslalem ze w 1.6 jest krótka skrzynia - choć z drugiej strony diesla kreci sie niżej...
Problem z zaworem n75
Zwiń
X
-
Problem z zaworem n75
Witam,
Mam słynny problem z zaworem n75, ale jest on troszeczke nietypowy. Jestem właścicielem skody octavi z 2002 roku, silnik 1.9 TDI AGR, jednakże pewnego dnie została zmieniona w nim mapa wtrysku, tak więc z 90 KM podskoczyła skodzianka na 115. Wtedy właśnie zaczęły się problemy z wyżej wspomnianym zaworkiem (numer oryginalny 028 906 283 N), po prostu się zużył, i tak zamiast 1900 mb, dawał 2500 mb co powodowało przeładowanie i auto nie ciągnęło więcej jak 130 km/h przy 3000 obrotów. Wymieniłem zaworek (numer 7.01037.02.0), ale okazuje sie że ten z kolei daje za słabe ciśnienie, mianowicie 1600 mb, przez co auto jest odczuwalnie słabsze. I tu pytanie do was drodzy forumowicze: czy wsadziłem dobry zaworek, czy też od innego typu silnika. Sprzedawca zapewniał że będzie pasować.
Prosze o pomoc.
-
-
Numery się zgadzają i wszystko powinno pasować. Moim zdaniem nie jest to problem z zaworkiem N75 ale z typ programem. Czy on był napisany pod twój samochód, czy tak po prostu wgrany do twojego autka. ????
Jak masz możliwość wgrania seryjnego programu to zrób to i wtedy sprawdź jakie daje wartości. Sprawdź albo wymień wszystkie wężyki idące do zaworków i do turbiny.
Ale wydaje mi się że to ten program jest do bani. :!:
Komentarz
-
Komentarz