witam! Dzwoniłem wczoraj do serwisu i gość powiedział, że na dolewkę mam kupić sobie Castrol Edge 5W30 a tu wiele osób pisze o oleju 5W40, więc sam już nie wiem.... mam silnik 1.6 MPI na LPG i ponad 4 tys. km przebiegu - potrzebuję troszkę uzupełnić bo jadę w dalszą trasę a jest tak minimum tego oleju na bagnecie
[O1] Szarpanie w granicach 1800-2000 obr.
Zwiń
X
-
[O1] Szarpanie w granicach 1800-2000 obr.
Witam wszystkich.
Ostatnio pojawił się u mnie taki oto problem: na zimnym silniku w granicach 1800-2000 obr. jest odczuwalne szarpnięcie (czasami jest to kilka szarpnięć). Muszę zaznaczyć, że jeśli "szybko" przejdę przez magiczne 1800-2000 0br. to szarpnięcie nie jest odczuwalne (czy właśnie w tym zakresie załącza się turbina) ?
Zastanawiam się właśnie nad turbiną ale w sierpniu zeszłego roku wszystko było czyszczone. :roll:
-
-
Staram się nie przekraczać 3 tyś. obr. Ostatnio próbowałem właśnie trochę przybutować... i tu niespodzianka :shock: po osiągnięciu 3500 obr. brak mocy ale żeby był ciekawiej, to nie za każdym razem. Kilka razy doszedłem prawie do 5000 obr. i nic się nie działo.
Chodzi mi tylko o to, czy to szarpanie w granicach 2000 obr. może być spowodowane przez turbinę ?
Jak pisałem wcześniej, turbawkę i kierowniczki były czyszczone w zeszłym roku (od czyszczenia zrobiłem jakieś 5000)
Komentarz
-
-
No właśnie nie byłem przy czyszczeniu, widziałem tylko rozebrane elementy (turbina, kierowniczki) przygotowane do czyszczenia. Tak sobie myślę, czy taką czynność jak czyszczenie turbiny-kierowniczek można spartoloć :shock:
P.S. Mi też to wygląda na notlauf, tylko to szarpanie jakoś mi nie pasuje.
Komentarz
-
Komentarz