Witam w kostce dochodzacej do czujnika nie ma zadnego napiecia ! Po odwinieciu izolacji i sprawdzeniu wizualnym nic nie widac uszkodzonego po przekreceniu zaplonu nie ma w kosce napiecia naciolem przewody przed kostka i tam juz tez miernik nie pokazuje napiecia ! gdzie ten kabel idzie do jakiej kostki i gdzie ona sie znajduje ? Jakies sugestie
Faults Found
16567 - Fuel Temp. Sensor A (G81): Open or Short to Plus
P0183 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 183.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 11.40 V
Temperature: 0.9įC
Temperature: -0.9įC
Temperature: 38.7įC
Ja miałem uwalony kabel do przepływki w passacie. Mój sposób naprawy:
Poszukałem rozpiskę tego, co wychodzi z ECU - znalazłem ten kabelek. Następnie potwierdziłem po kolorze, że to na pewno ten, po czym nie bawiłem się w poszukiwacza skarbów - wygrzebałem z piwnicy kawałek kabla i wpiąłem go zamiast tego gdzieś przerwanego (zaraz za ecu - prosto przed czujnik).
Jak chcesz mogę Ci podesłać rozpiskę tego, co z ecu wychodzi do passata AVF/AWX - bodajże będzie tak samo - kolorem kabla sprawdzisz (EDC 15/16)
Poszło - szukaj fuel temperature sensor. Przejrzałem to i wychodzą do G81 dwa kabelki - sprawdź, czy ten drugi jest ok oraz czy na pewno się pokrywa np. po kolorze! Bo to O2 a nie passat.
ECU jest na podszybiu po stronie kierowcy (w tym miejscu, co filtr kabinowy, tylko z drugiej strony) w O1 na pewno, w O2... nie wiem na forum znajdziesz, ale chyba też.
[ Dodano: Sob 05 Lut, 11 20:25 ]
nie dodałem załacznika :lol: teraz na 100% powinno dojść
pin 39 - szary z białym paskiem
pin 40 - szary z czerwonym paskiem
Przewody idą bezpośrednio od ECU do czujnika, po drodze nie ma żadnej dodatkowej złączki.
Sprawdź najpierw omomierzem sam czujnik temperatury ( bez podłączonej wtyczki ) powinien mieć zapewne kilka kiloomów i ta wartość powinna spadać wraz ze wzrostem temperatury. Jak czujnik będzie OK to albo prucie wiązki i szukanie uszkodzenia ( raczej bez sensu ) albo tak jak radzi kolega k085, wyciągnąć przewody gdzieś w pobliżu ECU i pociągnąć nowe prosto do czujnika.
Sprawdź tylko dla pewności wizualnie całą wiązkę i samą wtyczkę w ECU, bo to może być początek jej "przecierania" się gdzieś o karoserię, co później poskutkuje na pewno dużo większymi problemami niż brak temp. paliwa.
czujnik juz wymienilem na nowy, jutro sie za to wezmne
[ Dodano: Wto 08 Lut, 11 08:20 ]
Dzisaj po poludniu bede sie za to zaieral gdzie dokladnie znajduje sie ECU, jak sie najsprawniej do niego dostac ?
[ Dodano: Sro 30 Mar, 11 13:25 ]
Witam chcialem tylko powiedziec ze poprowadzilem nowe przewody od komputera do czujnika i wszystkie balaczki jak wieksze zyzycie paliwa 20% i cagle palaca sie lampka od bledu komputera ustalo
Komentarz