Kontrolka cisnienia oleju - Pomocy !!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jcichos
    Classic
    • 2011
    • 4

    Kontrolka cisnienia oleju - Pomocy !!

    blyskawiczna wysylka (czego sie zreszta spodziewalem , bo opinie w lodzkim gronie ocp kolega ma najlepsze)
  • wichen
    Classic
    • 2010
    • 17

    #2
    Kontrolka cisnienia oleju - Pomocy !!

    Problem pojawił się dziś, pacjet OII 1.9 TDI BXE 2007/2008r.
    Samochód wczoraj po myciu zostawiony na parkingu, dziś odpalony i po przejechaniu ok 500-1000m zapaliła się kontrolka oleju(czerwona) i zaczeła mrugać.
    Auto zostało zawiezione lawetą do ASO Śliwa w Katowicach tam po podpieciu pod komputer wyskoczył błąd G40 czujnik Halla sporadycznie.
    Sprawdzono również ciśnienie i wszystko ok.
    Objaw następuje dopiero po przekroczeniu ok.2500obr./min i wtedy juz mruga caly czas
    Serwis tylko sobie wiadomymi sposobami sprawdził czujnik oleju i też ok.
    A kontrolka jak mrugała tak mruga a oni proponuja mi wymiane zestawu wskaźników za 1700,- ale też nie gwarantuja ze to ta usterka.

    W silnik pracuje normalnie no może detelikatnie stracił na mocy ale to może być odczucie subiektywne.
    Nadmienie ze auto ma wymieniany olej i filtry co 10-12 tys. km. Castrol EDGE 5w40
    I pewnie nie robił bym takiej "afery" gdyby nie to że do swojego zaufanego mechanika mam 350km a na ślasku nie znam żadnego porzadnego warsztatu

    Macie może jakieś pomysły ??

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      jeśli ciśnienie na zegarze o.k. to może jednak czujnik? podmieniali?
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • adiwaw
        Ambiente
        • 2009
        • 167

        #4
        Miałem podobnie z czujnikiem. Czujnik miałem wymieniany ale to nic nie pomogło. Okazało się, że spaliła się wiązka. Koszt wymiany 600zł z robotą. Nie sugeruj się tym. Narazie sprawdziłbym podstawowe rzeczy. Jeśli smarowanie jest to nie ma się czym na zapas martwić

        Komentarz

        • wichen
          Classic
          • 2010
          • 17

          #5
          Zamieszczone przez robekcool
          jeśli ciśnienie na zegarze o.k. to może jednak czujnik? podmieniali?
          nie podmieniali wykrecili go zanieśli na stół poogladali miernikiem coś zmierzyli i powiedzieli że nie wina czujnika

          [ Dodano: Sro 09 Lut, 11 22:32 ]
          Zamieszczone przez adiwaw
          Miałem podobnie z czujnikiem. Czujnik miałem wymieniany ale to nic nie pomogło. Okazało się, że spaliła się wiązka. Koszt wymiany 600zł z robotą. Nie sugeruj się tym. Narazie sprawdziłbym podstawowe rzeczy. Jeśli smarowanie jest to nie ma się czym na zapas martwić
          Może coś w tym jest bo ostatnio dwa razy "wywaliło" mi bezpiecznik od przepustnicy w skrzynce pod maską

          Komentarz

          • kosmo111
            Classic
            • 2008
            • 38

            #6
            miałem to sam tylko w o1 (wiązka pod akumulatorem) ale u mnie były troszke większe problemy temat: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=35180, pomogło lutownica, rurki termokurczki taśma i trochę cyny. U mnie poszła cała wiązka (przepalonych chyba z 10 kabli - stopiły sie wszystkie razem i mega zwarcie) ale jakies 3 godzinki roboty i wymiana bezpieczników i jest ok

            Komentarz

            Pracuję...