Brak mocy O1 1.9 TDI GLX

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • malignum
    Classic
    • 2010
    • 2

    Brak mocy O1 1.9 TDI GLX

    Zamieszczone przez wicher12
    AUTOBLAK - polecam
    kolego ale który warsztat? bo jest ich kilka?
  • lodor
    Classic
    • 2009
    • 25

    #2
    Brak mocy O1 1.9 TDI GLX

    Po odpaleniu silnika i ruszaniu czuc strasznego mula, po wkreceniu samochodu na obroty powyzej 2000 obrotow czuc "kopa" jakby dostal strzala z nitro. I tak za kazdym razem.. Po podlaczeniu do kompa i po logach w wartosci 003 MAF pokazuje na normalnej pracy 100, a widelki sa bodajze miedzy 240-340. Po nacisnieciu gazu spada do 60-50 :/ az do momentu przejscia w tryb awaryjny i wtedy pokazuje 500. VAG pokazuje blad 16485, odlaczalem przeplywomierz i nie ma w tym momencie tego kopa o ktorym pisalem wczesniej, ale samochod dalej jest mulasty. Druga sprawa, zauwazylem, ze jest odczepiony wezyk, ten ktory idzie do obudowy filtra powietrza i teraz pytanie czy ma byc tam podlaczony czy nie? Rurka, tak to nazwe, do ktorej jest wpiety ten wezyk sie ulamala, ale po otworzeniu pokrywy obudowy filtra powietrza, nie widac tam, zeby on jakies powietrze stamtad bral, jest zaslepione. Stad wkrecilem srubke w ten wezyk :? . Jesli macie jakies pomysly to piszcie, bo nie mam pojecia co sie dzieje, a samochodzik chce sprzedac, bo kupilem nowy

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      po pirwsze powinienes zrobic komplet logów statycznych i dynamicznych zeby byc pewnym co wymienic .jak dla mie twoim problemem jest przepływka co do urwanego wezyka to on powinien byc podłonczony do obudowy filtra powietrza pomaga on w sterowaniu turbo i egr-a
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • bradley
        L&K
        • 2008
        • 1465

        #4
        Zamieszczone przez lodor
        Po podlaczeniu do kompa i po logach w wartosci 003 MAF pokazuje na normalnej pracy 100, a widelki sa bodajze miedzy 240-340. Po nacisnieciu gazu spada do 60-50 :/
        To jest praca EGR. Olac te odczyty.
        Zamieszczone przez lodor
        Druga sprawa, zauwazylem, ze jest odczepiony wezyk, ten ktory idzie do obudowy filtra powietrza i teraz pytanie czy ma byc tam podlaczony czy nie?
        Jest to wezyk, ktory powinien byc podpiety do zaworka n18 od EGR.
        Zamieszczone przez lodor
        VAG pokazuje blad 16485,
        Jesli po wczesniejszym odpieciu kostki elektrycznej od przeplywomierza to "oczywista oczywistosc" wystapienia tego bledu.

        Skoro masz kabelek to zrob logi dynamiczne. Kanal 003,008,011

        AGR jest prosty jak konstrukcja cepa. Albo sie zepsulo sterowanie turbina i jest przeladowanie (n75) albo przeplywka kuleje, ale tedy bylby mulem w wyzszych partiach obrotow. Logi pokaza prawde.
        VW Vento 1.9TDI 1Z ++
        Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
        Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

        Komentarz

        • lodor
          Classic
          • 2009
          • 25

          #5
          Zamieszczone przez lodor
          Druga sprawa, zauwazylem, ze jest odczepiony wezyk, ten ktory idzie do obudowy filtra powietrza i teraz pytanie czy ma byc tam podlaczony czy nie?
          Jest to wezyk, ktory powinien byc podpiety do zaworka n18 od EGR.

          I tu sie nie zgodze, bo ewidentnie on idzie do obudowy filtra powietrza i nawet w nim znajdowala sie ta "plastikowa rurka", ktora sie odlamala z obudowy. Najdziwniejsze jest to, ze jest on i tak zaslepiony w filtrze powietrza, stad nie wiem jakie on ma zadanie

          Komentarz

          • bradley
            L&K
            • 2008
            • 1465

            #6
            On idzie od obudowy do zaworka. Kazdy kij ma dwa konce
            Jakie ma zadanie? W filtrze masz cisnienie atmosferyczne, ktore ma spowodowac, ze silownik EGR, ktory jest wciagany przez podcisnienie ma odpuscic (czyli sie zamknac). Dlaczego z obudowy filtra? Bo tam jest czyste powietrze.

            Zrob komplet logow.
            VW Vento 1.9TDI 1Z ++
            Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
            Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

            Komentarz

            • lodor
              Classic
              • 2009
              • 25

              #7
              a dlaczego nie ma tam dziurki, przez ktora ma to powietrze wciagac? z kazdej strony ogladalem ta obudowe i zero przelotu albo jest tak mikroskopijny, ze nie widac golym okiem heh

              Komentarz

              • bradley
                L&K
                • 2008
                • 1465

                #8
                Na obudowie filtra powietrza nie ma w ogole miejsca po "odpadnietym" mocowaniu czy jest ale jest ono zaslepione? Moze ktos zalozyl obudowe z benzyny albo komus sie ulamal ten "cypcik" to zaslepil dziure.

                VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                Komentarz

                • lodor
                  Classic
                  • 2009
                  • 25

                  #9
                  miejsce jest po ulamanym "cypiku" jak to nazwales, a cypik byl w wezyku. Teraz lezy w domu Ale w srodku obudowy nie widac dziury wylotowej, stad moja konsternacja

                  Komentarz

                  • rob555
                    Rider
                    • 2006
                    • 748

                    #10
                    Re: Brak mocy O1 1.9 TDI GLX

                    Zamieszczone przez lodor
                    Po odpaleniu silnika i ruszaniu czuc strasznego mula, po wkreceniu samochodu na obroty powyzej 2000 obrotow czuc "kopa" jakby dostal strzala z nitro. I tak za kazdym razem.. Po podlaczeniu do kompa i po logach w wartosci 003 MAF pokazuje na normalnej pracy 100, a widelki sa bodajze miedzy 240-340. Po nacisnieciu gazu spada do 60-50 :/D
                    Za malo pokazuje. Albo przed turbina gdzies lewe powietrze ssie, albo EGR jest za bardzo otwarty albo przeplywka wariuje.
                    pozdrawiam

                    Diagnostyka i tuning
                    hybrydowe wtryski i turbiny
                    programy na ulice jak i do sportu

                    Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                    www.tune-up.pl

                    HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                    Komentarz

                    • lodor
                      Classic
                      • 2009
                      • 25

                      #11
                      Czyli powiadasz jakas nieszczelnosc w ukladzie dolotowym tak? a odnosnie EGRa to z tego to czytalem to go podobno mozna odlaczyc, jakbym to zrobil i by nie bylo poprawy to by mozna bylo to wykluczyc nie? Wspomne jeszcze, ze samochod powyzej 120 nie leci..

                      Komentarz

                      • bradley
                        L&K
                        • 2008
                        • 1465

                        #12
                        Jak na samym poczatku zostalo powiedziane musisz zrobic logi dynamiczne i statyczne i wkleic je tutaj. Poki co to jest gdybanie dlaczego auto nie jedzie powyzej 120 (poniewaz wpada w tryb awaryjny, czym jest spowodowane, nie wiadomo).
                        EGR mozesz zaslepic. Wystarczy, ze wezyk od zaworka n18 do grzybka zaworu EGR zostanie zaslepiony.
                        VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                        Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                        Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                        Komentarz

                        Pracuję...