uchar
Spora lista usterek
Zwiń
X
-
Spora lista usterek
Byłem dzisiaj z moim świeżym nabytkiem u mechanika...
Powiem szczerze, że jak wesoły pojechałem tak smutny wróciłem...
Ale od początku, zawieszenie jest w jak najlepszym porządku, ale niestety na tym się kończy sielanka... Postaram się napisać w miare wszystko co dolega mojej Octavi:
- prawdopodobnie dmucha gdzieś olejem do góry (albo pierścienie albo odma zatkana, zrobie 500 km i spojrze czy bierze olej, jeśli nie to chyba w porządku :?: :?: )
- do wymiany jest kolektor oraz do zespawania złączka elastyczna
- cieknie delikatnie olej z uszczelniacza pomiędzy skrzynią biegów a silnikiem- czeka mnie więc demontaż skrzyni i uszczelnienie tego
- uszczelka pod pokrywą zaworów
- kolanko gumowe (po lewej stronie patrząc od kierowcy)- nie wiem, nie znam się wiem, że też do zmiany
- w zawieszeniu dwa łączniki stabilizatora reszta gra
- będzie trzeba ustawić zbieżność
- rozrząd nalezy też wymienić bo nie wiadomo kiedy było to robione
- dzisiaj wymieniłem czujnik temperatury bo raz odpalał raz nie, zobaczymy jaki będzie tego efekt...
- oddać do gazownika, wyregulować gaz, itp
Z drobnych rzeczy to:
- uszczelnić szyber (poprzedni właściciel sobie dorobił- nie wiem po co :!: :!: )
- poprawić dolną część zderzaka
- powymieniać żaróweczki w środkowej konsoli
- zdjąć pokrowce i wysprzątać środek
- wymienić tylni lewy leflektor- jest odprysk
I to chyba było by na tyle... Generalnie auto przyspiesza i jeździ bardzo ładnie ale lista bogata... Proszę o opinie czy w Octavi z przebiegiem 178800 km powinno dziać się aż tyle, czy niestety będę miał problemy z tym autem... Ważna jest dla mnie Wasza opinia bo jeździcie tymi autami, ja puki co mam drugie auto- Focusa i jestem b.zadowolony, przez wszystkie lata nie musiałem robić nawet połowy tego co musze tutaj na wejściu... Za Skode zapłaciłem 10600 więc...może opłaca się ją doprowadzić do stanu?
Prosze też o wypowiedzi jak to jeździ na gazie, jak wytrzymałe są silniki i na co zwrócić uwagę jeszcze co mogło by mi wskazać czy ktoś bardzo skręcił licznik czy nie...
Auto kupione jak wspomniałem w odpowiednim dziale od prywatnej osoby, z polskiego salonu, napewno niewypadkowe... Ogólnie piękny samochód, jednak tak bogata lista straszy... Z góry dzięki za opinie...
-
-
Zamieszczone przez Sebastian_TM- prawdopodobnie dmucha gdzieś olejem do góry (albo pierścienie albo odma zatkana, zrobie 500 km i spojrze czy bierze olej, jeśli nie to chyba w porządku :?: :?: )
Sebastian_TM, trzeba usunąć te pierdoły i cieszyć się jazdą. :wink:Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sebastian_TMNo a reszta usterek to drobiazgi ?Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Napewno jest to olej silnikowy....
Jakie koszty mnie czekają? Zamkne się w 1500 zł?
[ Dodano: Wto 15 Lut, 11 15:10 ]
Zamieszczone przez lisek516widze że kolega z tm ;p :szeroki_usmiech dasz rade duzo tego nie ma ale za to jak zrobisz to bedziesz sie cieszył z furkki jaki tam masz motor???
Komentarz
-
-
Cześć!!!
Jak chcesz to mogę ci dać namiary na mojego kolegę z Łodzi.
Chłopak robi grupę VW naprawdę dobrze.Gdyby ktoś potrzebował podpiąć Vas'a w Łodzi to mogę pomóc tel. 600683962 lub PW (+serwis)
!!!MoTóR NiE UmIeRa NiGdY , MoTóR JeSt WiEcZnY !!!
Panie władzo, wiem ze przekroczyłem prędkość, ale porostu... lubię za==e==alać!!!
UNIDEN USER
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mikolaj93Cześć!!!
Jak chcesz to mogę ci dać namiary na mojego kolegę z Łodzi.
Chłopak robi grupę VW naprawdę dobrze.
Jakieś opinie sugestie co do stanu technicznego mojej Octavi? Czy te wszystkie usterki nie są oznaką, że auto jednak jest nieźle zdojone?
Komentarz
-
-
Chłopie nie przejmuj śię pierdołami wszystko do zrobienia usterki jak w normalnej eksploatacji no może ten wyciek. Usuniesz usterki wymienisz rozrząd oliwkę i smigasz do 240tkm Tylko wymień łącznie z napinaczami i pompąILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
ja jak kupilem z przebiegiem 190 000 tys to pierwsza wizyta u mechanika byla podobna zmiescilem sie w 1700 zl ale calo zime przejezdzilem idealnie bez zadnych napraw, poza linka od hamulca recznego latem tez niebylo problemow (oprocz klockow) nom wiec szerokosci- ps mam przejechane 220 teraz a i niezapomnij o filtrach locznie z klimatyzacji , u mnie mechanik jak przy mnie wyjol to ten filtr juz mial grzybkakarol - człowiek który zostal papierzem
Komentarz
-
-
Hmm - świece, kto wie kiedy były wymieniane. Przebiegu trochę jest, do tego gaz, a na świece to ma wpływ. Przewody WN - jak wyżej.
Dolną część zderzaka (jak nie odpada) to może sobie odpuść? Ja co kilka dni przycieram o jakiś ciut wyższy chodnik. Już przywykłem.
Generalnie - prawie nic do roboty Przy tym przebiegu to raczej normalne że takie duperele się nazbierały - przecież przed sprzedażą już się przy aucie nie naprawia
Cieszyć się tylko.
Komentarz
-
-
Tak naprawde to średnio jestem przekonany co do tego przebiegu... :shock: W listopadzie 2005 roku wg książki serwisowej miał 150 tys km... Teraz ma 178... Po 2005 roku brak juz wpisów... 28 tys w 5 lat? :P Co prawda zmienił się właściciel... Ale czort go wie... Gdzie ktoś może go "poprawił"... Ale silnik chodzi pięknie, równo i dynamicznie zarówno na gazie i benzynie... Gaz od nowości...Tak mi się wydaje, że gdyby było z 300 tys to już nie chodziłby tak dobrze...
Komentarz
-
-
No i w garażu obok Octavii 2 inne auta plus quad... A mąż w pracy jeszcze innym autem Najbardziej niepokojącą kwestią jest dla mnie to chlapanie do góry... Albo odma zatkana albo pierścienie... Autko jeździ na Lotos 5w40... Po 600 km od wymiany oleju (po wymianie jest już 300) sprawdze czy nie ubyło oleju...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sebastian_TMTak mi się wydaje, że gdyby było z 300 tys to już nie chodziłby tak dobrze...Gdyby ktoś potrzebował podpiąć Vas'a w Łodzi to mogę pomóc tel. 600683962 lub PW (+serwis)
!!!MoTóR NiE UmIeRa NiGdY , MoTóR JeSt WiEcZnY !!!
Panie władzo, wiem ze przekroczyłem prędkość, ale porostu... lubię za==e==alać!!!
UNIDEN USER
Komentarz
-
-
mikolaj93, masz rację. Z tymi przebiegami to jest jedna wielka lipa. Jak ktoś jest "zdolny" to wykończy auto po 100tys., a innemu ponad pół miliona służy. Dochodzą jeszcze typowe słabe punkty w prezencie od konstruktorów. Niestety, u nas sporo aut jest kręconych i później idzie plotka, że przy 150tys. zupełnie wszystko się zaczyna zużywać, a to są po prostu potężne przebiegi lub nieszanujący właściciele. Przebiegu nie należy się bać - ja nigdy nie patrzyłem na licznik, tylko na stan.
Komentarz
-
-
Więc dzisiaj byłem gościnnie u naszego klubowego kolegi Tomkka1990 po mały zapas części do Octavki więc siłą rzeczy przejechałem dystans ok 250 km na trasie. I moje wrażenia są takie: jechało się bardzo dobrze
Furka elegandzko ciągnęła na gazie, nie było żadnych problemów przy rozgrzanym silniku.
Przed ów wycieczką zawitałem do ASO u Zimnego w Piotrkowie gdzie próbowali usunąć błąd w instalacji elektrycznej ale niestety nie zrobili tego (troche na moje życzenie bo za każda godzine proby życzyli sobie 100 zł nie zależnie od efektu więc wole jechać do mojego elektryka), pobrali opłate w wysokości 140 zł i nara :? A problem polega na tym, że autko ma czasem problem z odpaleniem, wymieniłem czujnik temperatury ale błąd w komputerze dotyczący tego czujnika nadal został...
A precyzując, komputer wykazuje następujące błedy:
- czujnik temp. płynu chłodzącego: przerwa/zwarcie z potencjałem plus (sporadyczna)
- regulacja lambda: dolna wartość krańcowa (sporadyczna)
- napięcie w instalacji elektrycznej, zacisk 30: przerwa (statyczna)
Może jakieś pomysły i sugestie?
Komentarz
-
Komentarz