[O1] Dziwne Zachowanie Turbiny (Cisnienie doladowania)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • octaviaturbo
    Classic
    • 2011
    • 17

    [O1] Dziwne Zachowanie Turbiny (Cisnienie doladowania)

    Moi drodzy mam doskonały środek wyciszający układ TDI w szczególności układ na pompowtryskach, TITAN FUEL PLUS BAR.
    Wg. klientów różnice po zalaniu tego preparatu do paliwa są na tyle odczuwalne że sami są zdumieni że silnik może tak kulturalnie i miękko pracować i przede wszystkim tak cicho.

    Mam to w cenie 49,90zł brutto za 1L butelkę.
    Preparacik wlewa się do ON i jest on kompatybilny z najnowszymi układami DPF .

    [ Dodano: Pon 22 Sie, 11 01:08 ]
    Chciałbym gorąco polecić cała gamę układów hamulcowych firmy EBC Brakes.
    Jest to jedna z najlepszych firm na świecie, która specjalizuje sie w produkcji klocków, tarcz hamulcowych oraz wszystkiego co ma związek z układem hamulcowym.

    Oczywiscie ceny jedne z najlepszych w Polsce !

    Posiadam w ofercie wszystkie dostępne modele klocków i tarcz.
    Polecam nawiercane tarcze i klocki red stuff lub green stuff.

    Oprócz olejów Fuchs i Amsoil gorąco polecam filtry MANN w doskonałych cenach.

    Pozdrawiam i zapraszam do zapytań i kontaktu.
    PEŁNA RURA DO PRZODU - ALE NIE BEZMYŚLNIE...
  • Dud3k
    Drive
    • 2010
    • 74

    #2
    [O1] Dziwne Zachowanie Turbiny (Cisnienie doladowania)

    Witam Panów. Otoż mam Octavie (2002r)1,9 Tdi AHL po virusie na ktorym jezdzi juz 4 lata. Zaslepione EGR. Przelatane juz 243 tys. km na seryjnym Turbo. Otoz problem to Turbo już odmawia posluszenstwa. Wczoraj przy ostrej jezdzie sie wyłączyło (przy ok 200km/h) czyli standardowo gaszenie/odpalenie i powrot do normy. W piatek bede sprawdzal kierowniczki i zawor n73 ale nastawiam sie juz na regeneracje. Głowny "problem" polega na cisnieniu jakie dmucha turbo. Przy max przyspieszaniu (1,2,3, bieg) ducha max 1,2 bar myk zaczyna sie na 5 biegu po przekroczeniu 140km/h Cisnienie powoli wzrasta i przy ok 200 km/h wkaznik dochodzi do 1,5 bara noo i jak do tylu dochodzi turbo sie wyłącza. Czy takie ciśnienie jest normalne przy takich predkosciach bo jak dla mnie to juz chyba ma przeciazenie i dlatego odcina jak myslicie ?? Czy to wynik tego ze juz turbo wysiada?

    Pozdro

    Komentarz

    • krzysiek13
      L&K
      • 2010
      • 1155

      #3
      Po pierwsze - podmienić N75
      Po drugie - poruszać cięgnem od zmiennej geometrii, czy się nie zacina (może wystarczy wyczyścić)
      Po trzecie - jak nie wyje jak zarzynana świnia i nie puszcza oleju daj jej na razie spokój regeneracja nie jest tania, a może jeszcze paredziesiąt tysięcy pojeździ
      Po czwarte - po wpisaniu w szukajkę "notlauf" wyskoczy dużo ciekawych tematów
      Octavia

      Komentarz

      • Dud3k
        Drive
        • 2010
        • 74

        #4
        1- Bedzie robione w piątek
        2- Wlasnie w piatek to również bede sprawdzał
        3- Oleju nie puszcza ale dosc glosno turbo slychac ale to tak zawsze bylo
        4- Wiem czytalem :P sedno sprawy polega na tym ze przy 200 dmucha ponad 1,5 i czy to normalne ;P

        Komentarz

        • bradley
          L&K
          • 2008
          • 1465

          #5
          Im wyzsze obroty tym mniejsze cisnienie powinna dawac (mowa tu o wartosciach powyzej 4tys obr/min) No chyba, ze ktos napisal program koxu przybywaj
          Punkt pierwszy mozesz juz dzisiaj ogarnac. Zamien n18 od egr z n75.
          VW Vento 1.9TDI 1Z ++
          Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
          Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

          Komentarz

          • robekcool
            RS
            • 2009
            • 2041
            • Octavia II (1Z3)
            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            przy typowym notlaufie nie dojdziesz do 200
            www.k-mot.pl
            Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
            Autoholowanie.
            Robert Kulma

            Komentarz

            • Dud3k
              Drive
              • 2010
              • 74

              #7
              Wlasnie wiem Bo sie oczytalem o tym i to mnie dziwi bo u mnie naprawde dziwna akcja jest. Wlasnie sobie ostrzej polatalem trasa/miasto i poki co nic sie nie dzieje. 1,2,3 bieg pod 4,5 tys i ok. Tylko wlasnie najdziwniejsze jest to ze im wyzsza predkosc tym wieksze cisnienie.....
              Poki co to chyba musze narazie czekac bo jest spokoj heh. Poczekamy na lepsza pogode ;]

              Komentarz

              Pracuję...