[O2] [FL] 1.4 TSI - zakłucenia z instalacji elektr. auta

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • szpara
    Ambiente
    • 2010
    • 212
    • Octavia I (1U2)
    • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

    [O2] [FL] 1.4 TSI - zakłucenia z instalacji elektr. auta

    Witanko

    Kilka nowych pytan:
    1. Czy to normalne ze opakowanie Megsa #26 wytracilem w 5 miesiecy ? :P
    2. Czy czyscicie jakos chlodnice? Mnostwo robali sie na niej pozabijalo
    3. W dlugich trasach strasznie poca mi sie rece, a co za tym idzie brudze skorzana kierownice. Jak o nia dbac? Poki co mam mleczko Sonaxa do czyszczenia skory. To wystarczy, czy jest jeszcze jakis dodatkowy krok?

    Dzieki bardzo za porady
    czasami dłubię w CB radiach
  • Trusek
    Rider
    • 2009
    • 520
    • Octavia III (5E3)
    • DADA 1.5 TSI 150 KM

    #2
    [O2] [FL] 1.4 TSI - zakłucenia z instalacji elektr. auta

    ... macie moze jakis patent na te nowopostale zaklucenia (terkotanie - slysze silnik w glosniczku CB-Radia).

    Podlaczylem niezalezny zestaw innej firmy przez gniazdo zapalniczki i jest to samo.

    Nie chodzi mi o zakladanie jakis filtrow na zasilanie radia (radzenie sobie z skutkiem) tylko wyeliminowanie przyczyny. Kiedys, dawno temu za czasow Malucha i Poloneza przy ukladzie zaplonowym byl maly kondensator. Jesli pojawialy sie zaklucenia to sie go poprostu wymienialo. Stad moje pytanie - co wedlug Was powodeje to zaklocenie i jak je wyeliminowac? Jest tam moze jakis kondensator?
    <<>> MACIEJ <<>>
    Moje Autko - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33986 - Zapraszam

    Komentarz

    • leadman
      Drive
      • 2009
      • 98
      • Ford

      #3
      Spróbuj podłączyć CB bezpośrednio do akumulatora, jak to nie pomoże to możesz filtr dać na zasilaniu.

      Octavia II FL 2009 1,4TSI

      Komentarz

      • Trusek
        Rider
        • 2009
        • 520
        • Octavia III (5E3)
        • DADA 1.5 TSI 150 KM

        #4
        Zamieszczone przez leadman
        Spróbuj podłączyć CB bezpośrednio do akumulatora, jak to nie pomoże to możesz filtr dać na zasilaniu.
        ... no ostatecznie tak zrobie. Ale jakis czas temu tego nie bylo - cos sie poprostu zje...alo. Oczywiscie jak zapytalem a ASO to ... szkoda slow. Zastanawiam sie czy ich przypadkiem tez nie szkola w robieniu durnych min ... Masakra.
        <<>> MACIEJ <<>>
        Moje Autko - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33986 - Zapraszam

        Komentarz

        • rafik11
          Rider
          • 2009
          • 448

          #5
          mam to samo więc jestem ciekaw jak sobie z tym poradzisz. Natomiast u mnie nieco pomogła wymiana wtyku antenowego na nowy bo okazało sie ze w starym osnowa kabla antenowego wychodziła na zewnątrz i trochę nie łączyło. po wymianie wtyku i ponownym "zarobieniu" kabla troche te zakłócenia ustały, ale dalej są.

          Komentarz

          • loyd
            RS
            • 2010
            • 2342

            #6
            Trusek, a dziwisz się ???

            Jakby chcieli się zajmować wszytskimi takimi pytaniami na poważnie to ..... sam nie wiem co :jump:

            Komentarz

            • Andys
              Elegance
              • 2007
              • 762

              #7
              Myślę, że najpierw musisz sprawdzić, którędy "wchodzą" owe zakłócenia, przez antenę czy od strony zasilania. Co do źródła, nie wiem jaki masz przebieg, ale przebicia na przewodach WN można chyba wykluczyć, bo zdaje się że nie posiadamy takich w naszych silnikach, każda świeca posiada własną cewkę WN), ciekaw jestem również czy Twój autorski uchwyt anteny na klapę nie stracił przypadkiem masy. Sam korzystam z CB, ale posiada ono b. dobre filtry NB/ANL i nie słyszę zakłóceń, co nie oznacza że ich nie ma. Może wypowie się ktoś, kto wie czy wtryskiwacze w naszych silnikach są piezoelektryczne, takie same jak w Dieselach z CR, gdyż tam często posiadacze narzekają, że słychać pracę wtryskiwaczy w radio. A propos, czy zakłócenia nasilają się wraz ze wzrostem prędkości obrotowej silnika?
              Pozdrawiam,
              Andys

              Komentarz

              • rafik11
                Rider
                • 2009
                • 448

                #8
                u mnie zakłócenia nasilają sie wraz ze wzrostem prędkości obrotowej silnika więc sądzę ze to moze jest wina turbiny. Moe to pomoże ale teść ma też OIIFL z tym samym silnikiem ale odebrana w listopadzie 2009 tzn. wersja bez podpowiadacza zmiany biegów i m.in. bez wyświetlacza tem.oleju i tam tych zakłóceń nie ma aż takich jak u mnie. Ja mam wersję z podpowiadaczem biegów odebrana w grudniu 2009 i lipa... Radia i anteny mamy takie same, poza tym i tak robiliśmy przekładki radia aby się upewnić. Anteny zostały dostrojone. Nawet przewody zasilające pociągnąłem do gniazdka w bagażniku i tez lipa. Zostało jedynie mi ze znanych sposobów pociągnięcie zasilania od akumulatora.

                Komentarz

                • Trusek
                  Rider
                  • 2009
                  • 520
                  • Octavia III (5E3)
                  • DADA 1.5 TSI 150 KM

                  #9
                  loyd,
                  ... dziwisz, nie dziwisz. Kwestja jest banalna - nie ide sie pytac do kucharza albo farmaceuty tylko to "kompetentnej" osoby w ASO. Gowno mnie obchodzi ze pan "kompetentny" jest wlasnie znudzony. Jego zasranym obowiazkiem jest wysluchac wszystkie pytania jakie ma klient a przy swojej calej "kompetencji" i "doswiadczeniu" powinien znac odpowiedz chociaz na pol tego pytania. Wiec nie za bardzo rozumiem Twojego stwierdzenia cyt. "Jakby chcieli się zajmować wszytskimi takimi pytaniami na poważnie to ..... sam nie wiem co " Czyli jak bedzie Ci terkotac pompa paliwa, albo zjawisz sie z inna pierdola z ktora mozesz spokojnie jezdzic moga Cie smialo spuscic po brzytwie z tekstem " ... jakbysmy mieli sie zajmowac wszystkimi takimi pytaniami na powaznie ..." ja jeszcze dodalbym " ... jezdzic, jezdzic - nie przejmowac sie, obserwowac. Pod koniec gwarancji podjechac"
                  Tak wiec - gratuluje podejscia kalego!

                  Andys,
                  Myślę, że najpierw musisz sprawdzić, którędy "wchodzą" owe zakłócenia, przez antenę czy od strony zasilania. TO PRAWDA - NIE WIEM TYLKO JAK

                  Co do źródła, nie wiem jaki masz przebieg - 23000KM

                  ... autorski uchwyt anteny na klapę nie stracił przypadkiem masy ... - CHYBA TO NIE MA NZACZENIA BO NA INNYM NIEZALEZNYM ZESTAWIE (RADIO I ANTENA) JEST TO SAMO

                  Sam korzystam z CB, ale posiada ono b. dobre filtry NB/ANL i nie słyszę zakłóceń, co nie oznacza że ich nie ma ... - TEZ MAM ANL I RZECZYWISCIE DZIALA ALE AKURAT Z TYM SOBIE NIE RADZI

                  ... czy zakłócenia nasilają się wraz ze wzrostem prędkości obrotowej silnika? - TAK
                  <<>> MACIEJ <<>>
                  Moje Autko - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33986 - Zapraszam

                  Komentarz

                  • rafik11
                    Rider
                    • 2009
                    • 448

                    #10
                    a co do radia to ja mam presidenta harego II

                    Komentarz

                    Pracuję...