[O1] EPC po ponownym odpaleniu gasnie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • cezar
    Classic
    S_OCP Member
    • 2008
    • 37

    [O1] EPC po ponownym odpaleniu gasnie

    z lewej strony konsoli - po otwarciu drzwi trzeba zdjąć klapkę
  • krzys301
    Ambiente
    • 2007
    • 244
    • Octavia I (1U2)
    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

    #2
    [O1] EPC po ponownym odpaleniu gasnie

    troche szukalem na forum, ale nie znalazlem podobnego przypadku.
    Po zapaleniu zimnego silnika zapalila sie owa kontrolka , a silnik nie mial mocy , nie reagowal na pedal gazu( badz ospale), ruszyl ,ale nie chcial przyspieszyc. Po wylaczeniu silnika i ponownym zapaleniu wszystko juz bylo OK.
    Przydarzylo mi sie to dwa razy w takich samych okolicznosciach, zima i na zimnym silniku. Konczy mi sie gwarancja i chcialbym podpytac o rade , czy tym sie przejmowac.

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      jesli masz gwarancie to podjedz do aso mozesz miec problem z czujnikiem temp przepustnica czujnikiem stopu .naj lepiej jak podłacza w aso to bedzie wiadomo na 100%
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • krzys301
        Ambiente
        • 2007
        • 244
        • Octavia I (1U2)
        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

        #4
        nie robia problemow w ASO jak obecnie EPC sie nie zapala z podlaczeniem kompa?
        auto na gwarancji

        Komentarz

        • agrala
          Rider
          • 2011
          • 397

          #5
          W sterowniku będzie zapisany błąd, nawet jak lampka się już nie pali.
          Komfortowie kierunkowskazy - włączasz 1 a miga 3x
          Emulator czujnika poziomu oleju G266
          Napraw sterowników AIRBAG

          Komentarz

          • radoslawos
            Classic
            • 2011
            • 7

            #6
            EPC jescze raz

            Panowie ja natomiast kupiłem Octavie (2008, 1,6FSI) i niestety o gwarancji mogę już zapomnieć. Natomiast już dwa razy (na przejechane 500km) tylko podczas ruszania zapala mi się kontrolka EPC, a silnik przechodzi w tryb serwisowy, to znaczy obroty spadają i można jechać wolniutko. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu silnik właściwie już reaguje na gaz, ładnie wchodzi na obrorty ale EPC świeci nadal, natomiast po jeszcze jednym wyłączeniu iwłączeniu problem znika całkowicie. Macie jakieś pomysły? Umówiłem się już na diagnostykę ale chciałym wiedzieć na co się musze przygotować.

            Komentarz

            • splawik
              L&K
              S_OCP Member
              • 2006
              • 1292

              #7
              radoslawos, Jakie błędy pokazał VAG?
              A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
              AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
              O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
              -------------------------------------------------
              Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG

              Komentarz

              • radoslawos
                Classic
                • 2011
                • 7

                #8
                dopiero na piętek mam ustawiony serwis na KTS

                Komentarz

                • splawik
                  L&K
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 1292

                  #9
                  Zamieszczone przez radoslawos
                  dopiero na piętek mam ustawiony serwis na KTS
                  Wtedy się pochwal błędami, a koledzy na pewno chętnie pomogą, bo na razie to nie wiadomo co i jak.
                  A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
                  AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
                  O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
                  -------------------------------------------------
                  Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG

                  Komentarz

                  • radoslawos
                    Classic
                    • 2011
                    • 7

                    #10
                    P3078 Jednostka sterująca przepustnicą. Przepływ powietrza na biegu jałowym.
                    P1388 Sterownik uszkodzony.

                    Te dwa błędy odczytał KTS BOSCHowski. Macie jakieś pomysły?. Koleś który mi to diagnozował obstawiał że trzeba przepustnicę wyczyścić.

                    Komentarz

                    • loru
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 4286
                      • Octavia II (1Z3)
                      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez radoslawos
                      Koleś który mi to diagnozował obstawiał że trzeba przepustnicę wyczyścić.
                      i ma rację
                      O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                      Komentarz

                      • radoslawos
                        Classic
                        • 2011
                        • 7

                        #12
                        Polatałem trochę na forum i wyczytałem że po czyszczeniu przepustnicy trzeba ja kalibrować czy wyzerować jej ustawienia, w każdym razie podpowiedzcie czy do tego zabiegu potrzebny jest jakiś specjalistyczny sprzęt???

                        [ Dodano: Sob 06 Sie, 11 22:59 ]
                        Zaobserwowałem jeszcze jedno. Mam Octavkę od niedawna tankowałem ją 4 razy praktyczne od zera pod korek. Problemy które opisuję wyżej pojawiają sie tylko wtedy kiedy zbiornik zalany jest PB95, jak zalałem PB98 problem nie wystąpił ani razu. Myślicie że rodzaj paliwa może mieć wpływ na tą usterkę???

                        Komentarz

                        • loru
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 4286
                          • Octavia II (1Z3)
                          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez radoslawos
                          czy do tego zabiegu potrzebny jest jakiś specjalistyczny sprzęt???
                          benzyna, pędzelek, dużo czasu, VAG i instrukcja : http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id=9
                          O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                          Komentarz

                          • splawik
                            L&K
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 1292

                            #14
                            Zamieszczone przez radoslawos
                            Zaobserwowałem jeszcze jedno. Mam Octavkę od niedawna tankowałem ją 4 razy praktyczne od zera pod korek. Problemy które opisuję wyżej pojawiają sie tylko wtedy kiedy zbiornik zalany jest PB95, jak zalałem PB98 problem nie wystąpił ani razu. Myślicie że rodzaj paliwa może mieć wpływ na tą usterkę???
                            Panowie, czy przypadkiem FSI nie ma zalecanego paliwa 98 oktanów? Jakoś to dziwnie mi po głowie chodzi.
                            A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
                            AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
                            O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
                            -------------------------------------------------
                            Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG

                            Komentarz

                            • loru
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 4286
                              • Octavia II (1Z3)
                              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez splawik
                              Panowie, czy przypadkiem FSI nie ma zalecanego paliwa 98 oktanów? Jakoś to dziwnie mi po głowie chodzi.
                              chyba tak ale nie tu przyczyna, w żony leonku jest 1,6 16V i w instrukcji jak wół stoi lać 98 a ja leje 95 i też daje radę a co do świecenia EPC to u mnie też świeciło, po czyszczeniu przepustnicy przeszło.
                              O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                              Komentarz

                              • radoslawos
                                Classic
                                • 2011
                                • 7

                                #16
                                Problem rozwiązany!!!

                                No i po problemie (mam nadzieję) przejechałem ok 4000 km i problemu nie ma. Nawet obyło się bez wyciągania przepustnicy, kolega mechanik powiedział że ma jakiś płyn do płukania przepustnic. Po min nie trzeba nic kalibrować i ustawiać. Po jego zabiegach z tym płynem w roli głównej problem zniknął, a usłyszałem, że przepustnica był nieźle zaje...... . I tyle pozdrawiam.

                                Komentarz

                                Pracuję...