z lewej strony konsoli - po otwarciu drzwi trzeba zdjąć klapkę
[O1] EPC po ponownym odpaleniu gasnie
Zwiń
X
-
[O1] EPC po ponownym odpaleniu gasnie
troche szukalem na forum, ale nie znalazlem podobnego przypadku.
Po zapaleniu zimnego silnika zapalila sie owa kontrolka , a silnik nie mial mocy , nie reagowal na pedal gazu( badz ospale), ruszyl ,ale nie chcial przyspieszyc. Po wylaczeniu silnika i ponownym zapaleniu wszystko juz bylo OK.
Przydarzylo mi sie to dwa razy w takich samych okolicznosciach, zima i na zimnym silniku. Konczy mi sie gwarancja i chcialbym podpytac o rade , czy tym sie przejmowac.
-
-
W sterowniku będzie zapisany błąd, nawet jak lampka się już nie pali.Komfortowie kierunkowskazy - włączasz 1 a miga 3x
Emulator czujnika poziomu oleju G266
Napraw sterowników AIRBAG
Komentarz
-
-
EPC jescze raz
Panowie ja natomiast kupiłem Octavie (2008, 1,6FSI) i niestety o gwarancji mogę już zapomnieć. Natomiast już dwa razy (na przejechane 500km) tylko podczas ruszania zapala mi się kontrolka EPC, a silnik przechodzi w tryb serwisowy, to znaczy obroty spadają i można jechać wolniutko. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu silnik właściwie już reaguje na gaz, ładnie wchodzi na obrorty ale EPC świeci nadal, natomiast po jeszcze jednym wyłączeniu iwłączeniu problem znika całkowicie. Macie jakieś pomysły? Umówiłem się już na diagnostykę ale chciałym wiedzieć na co się musze przygotować.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez radoslawosdopiero na piętek mam ustawiony serwis na KTSA6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
-------------------------------------------------
Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG
Komentarz
-
-
Polatałem trochę na forum i wyczytałem że po czyszczeniu przepustnicy trzeba ja kalibrować czy wyzerować jej ustawienia, w każdym razie podpowiedzcie czy do tego zabiegu potrzebny jest jakiś specjalistyczny sprzęt???
[ Dodano: Sob 06 Sie, 11 22:59 ]
Zaobserwowałem jeszcze jedno. Mam Octavkę od niedawna tankowałem ją 4 razy praktyczne od zera pod korek. Problemy które opisuję wyżej pojawiają sie tylko wtedy kiedy zbiornik zalany jest PB95, jak zalałem PB98 problem nie wystąpił ani razu. Myślicie że rodzaj paliwa może mieć wpływ na tą usterkę???
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez radoslawosczy do tego zabiegu potrzebny jest jakiś specjalistyczny sprzęt???O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez radoslawosZaobserwowałem jeszcze jedno. Mam Octavkę od niedawna tankowałem ją 4 razy praktyczne od zera pod korek. Problemy które opisuję wyżej pojawiają sie tylko wtedy kiedy zbiornik zalany jest PB95, jak zalałem PB98 problem nie wystąpił ani razu. Myślicie że rodzaj paliwa może mieć wpływ na tą usterkę???A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
-------------------------------------------------
Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez splawikPanowie, czy przypadkiem FSI nie ma zalecanego paliwa 98 oktanów? Jakoś to dziwnie mi po głowie chodzi.O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Problem rozwiązany!!!
No i po problemie (mam nadzieję) przejechałem ok 4000 km i problemu nie ma. Nawet obyło się bez wyciągania przepustnicy, kolega mechanik powiedział że ma jakiś płyn do płukania przepustnic. Po min nie trzeba nic kalibrować i ustawiać. Po jego zabiegach z tym płynem w roli głównej problem zniknął, a usłyszałem, że przepustnica był nieźle zaje...... . I tyle pozdrawiam.
Komentarz
-
Komentarz