[O1] 1.9 TDI 81KW AHF - nie odpala

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Iqwan
    Elegance
    • 2010
    • 758

    #26
    Więc tak, udało się samochód odpalił, był ciężko ale dał rade

    Wymiana nie jest trudna, trochę mi pochlapało paliwem z węzy, paliwo które było w filtrze wyglądało jak mocna kawa :/ ogólnie jak na 1szy raz wyszło szybko i sprawnie.
    3 litry kupiłem na Shellu, potem 1h stało w domu przy elektrycznym grzejniku poczym zalałem..
    Filtr zalany, podpiąłem się do Astry i 30minut ładował mnie i ledwo kręcił w wężyku utworzył się bąbel, więc na hol i ruszał ale gasł, w końcu odpalił, spora ilość dymu i zaczął pracować, trochę silnikiem rzucało, ale to przez ten bąbel, zrobiłem nim 60km i bąbla nie ma, równo pracuje i nie gaśnie..

    Chłopaki dzięki jeszcze raz wam za pomoc.
    była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
    a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072

    https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album

    Komentarz

    • wojtas_110
      Classic
      • 2010
      • 33

      #27
      Taka mała rada na przyszłość...

      Przezorny użytkownik diesla nie jeździ w zimie przy mrozach <-20 st C z rezerwą...
      Najlepiej wyjeżdżać paliwo max do połowy i tankować do pełna, oczywiście z dodatkiem do ON - nalepszy "Diesel Skydd" (cena butelki 1L=30zł i wystarczy na 1000L ON) i przede wszystkim unikać małych niepewnych stacji paliw, jeśli portfel pozwala to tankować w zimie lepsze paliwo, np. LOTOS Dynamic, BP Ultimate, Shell V-Power Diesel, ORLEN Verva ON - choć osobiście na temat tego ostatniego mam najgorsze zdanie! Zamarza nawet przy przedawkowaniu Skydd'a.
      Moja OCTA od początku jeździ na LOTOS Dynamic (na zbiorniku wychodzi jakieś 8 zł więcej, a odpukać jeszcze mnie to nie zawiodło).
      Służbowy Citroen Xsara 2.0 HDI zamarzł mi przy -21 st C na paliwie ORLEN (ze wg na karte FLOTA) z dodatkiem Skydd. To doświadczenie mówi samo za siebie...

      Komentarz

      • konkon
        Rider
        • 2008
        • 667
        • Octavia I (1U2)
        • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

        #28
        Zamieszczone przez wojtas_110
        jeśli portfel pozwala to tankować w zimie lepsze paliwo
        Jakoś nie wierzę w te super hiper wynalazki.. ja leję zwykłą gnojówkę i co jakiś czas inwestuję w środki do czyszczenia układu wtryskowego. Nie leje żadnych depresatorów (aczkolwiek polecam) i nie mam problemu przy około -20.
        Grunt to pewna stacja z paliwem zimowym i zmiana filtra paliwa (Mann, Knecht) max. co 45 tys. km.
        Konrad
        OIL SPA -> oleje, filtry, akumulatory, części

        90 konny AGRessor
        PerfectServiceBy DGW
        WhitePride :smokedevil

        Komentarz

        • Iqwan
          Elegance
          • 2010
          • 758

          #29
          Autko działa to najważniejsze, zaopatrzyłem się w lepsze paliwo na zapas:P
          była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
          a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072

          https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album

          Komentarz

          Pracuję...