Problemy z akumulatorem w duże mrozy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jkg1004
    Drive
    • 2009
    • 51

    Problemy z akumulatorem w duże mrozy

    Odpływ skroplin jest na tunelu środkowym , mniej więcej na wysokości lewej nogi pasażera. Od spodu go za bardzo nie widać, bo jest osłona termiczna tłumika i plastikowa podłogi.
    Poza tym przy samej komorze parownika jest "po drodze" kolanko 90 st. więc nie ma szansy, żeby tamtędy dostać się rurką od spray-a do parownika.
    jkg
  • sas1
    Classic
    • 2007
    • 2

    #2
    Problemy z akumulatorem w duże mrozy

    Witam .
    Mam problem z elektryka w skodzie 1,9 TDI a dokładnie z wyładowaniem akumulatorów. Objawy są tego typu że w duże mrozy zostają wyładowane akumulatory. W ciepłe dni nie ma tego problemu. Ładowanie jest ok bo sprawdzono a w ciepłe dni nie widać żeby na wyłączonym silniku coś aż tak brało prądu. Akumulatory obydwa są sprawne bo zostały sprawdzone.
    Czy macie jakiś pomysł co to może być, może macie jakiś do polecenia warsztat w Warszawie lub w okolicy.

    Komentarz

    • abstinent
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 4842
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      sas1, coś może zżera prąd
      poszukaj bo coś było już na forum

      Komentarz

      • Witek1952
        Ambiente
        • 2007
        • 196

        #4
        Akumulator jest chemicznym magazynem prądu. Wszelkie reakcje chemiczne w niskiej temperaturze zachodzą wolniej. Stąd niższa sprawnośc akumulatora zarówno przy rozruchu jak i przy ładowaniu.
        Witek

        Komentarz

        • tom2212
          RS
          • 2008
          • 3892

          #5
          sas1, ile lat/miesięcy mają te aku ?

          Komentarz

          • krzysiek13
            L&K
            • 2010
            • 1155

            #6
            Masz alarm albo inne bajery?
            Octavia

            Komentarz

            • słoń
              Elegance
              • 2010
              • 777

              #7
              a może ostanio ktoś montował Ci radyjko? :?:

              Komentarz

              • krzynol
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 11012
                • Superb II combi (3T5)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                #8
                Zamieszczone przez sas1
                Ładowanie jest ok bo sprawdzono a w ciepłe dni nie widać żeby na wyłączonym silniku coś aż tak brało prądu. Akumulatory obydwa są sprawne bo zostały sprawdzone.
                1. masz 2 aku w aucie?
                2. w zimne dni też sprawdzone czy coś nie bierze prądu bez zapłonu?
                3. jakie jest napięcie przy rozruchu?
                4. Ile to jest poboru prądu "coś aż tak brało prądu" ?
                5. uzupełnij profil auta, wiemy, że to O1, ale będzie konkretniej
                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                poprzednie modele:
                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                Komentarz

                • sas1
                  Classic
                  • 2007
                  • 2

                  #9
                  Autoalarm jest taki jak zamontowali przy kupnie jej w salonie . Jest to auto z silnikiem 1,9TDI 101km rocznik 2006. Akumulatory dwa nowe bo jeden kupiłem specjalnie do auta żony.
                  Byłem na sprawdzaniu ładowania i poboru prądu ale w cieplejsze dni i wszystko było ok. Problem się pojawia kiedy jest więcej niż – 15 stopni a potem ciągnie się , aż nagle zanika wiosną, latem, i jesienią. Jest to już drugi raz bo w zeszłym sezonie było to samo i wtedy były zakupione te akumulatory. Stary akumulator był sprawdzany też i przez pół roku był w żony samochodzie i nie było problemów.

                  [ Dodano: Sro 02 Mar, 11 10:01 ]
                  problem już się powtarza drugi sezon.

                  [ Dodano: Sro 02 Mar, 11 10:05 ]
                  Bajerów nie ma żadnych. Czysta do bólu. Radio nie jest zamontowane w ten sposób żeby miało podtrzymywanie pamięci. Wiec nie podejrzewam żeby miało wpływ na pobór mocy w czasie postoju.
                  Ktoś mi mówił ze to może być zawarcie na diodzie od alarmu która znajduje się w drzwiach ale jeszcze nie sprawdzałem.

                  Komentarz

                  • loru
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 4286
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez sas1
                    może macie jakiś do polecenia warsztat w Warszawie lub w okolicy

                    O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                    Komentarz

                    • brzozka855
                      Classic
                      • 2010
                      • 26

                      #11
                      witam wszystkich powiem tak tu każdy ma troche racji to sprawdz pobór pradu na postoju tz, miernik na 10A sciąg kleme(-)minus kabel plusowy miernika na słupek (-) baterii a minusowy na kleme i wyskoczy ci wartość druga sprawa rozrusznik moze trzymac to jest bardzo duze prawdopodobienistwo

                      Komentarz

                      Pracuję...