[O1] 1,6 akl kontrolka oleju

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wielebny
    Classic
    • 2011
    • 19

    [O1] 1,6 akl kontrolka oleju

    Zamieszczone przez bradley
    Bedzie coraz gorzej, nie coraz lepiej
    Eh.. :/ Nie mam tyle kasy na naprawy..

    Tylko wciąż zastanawia mnie to czemu było dobrze przez te parę kilometrów. To tak jakby restart komputera (przez długie odłączenie akumulatora) i wyczyszczenie przepływki oszukały na chwilę elektronikę :roll:
  • kerajnt
    Ambiente
    • 2010
    • 104

    #2
    [O1] 1,6 akl kontrolka oleju

    Witam mam problem z kontrolka oleju jest tak zacznę od tego ze zatkał mi się kanał olejowy i stukał popychacz w silniku ale wszystko ok do panewki ok , popychacze nowe markowe żaden hart silniczek chodzi idealnie nie bierze oleju przebieg 204 tys .

    No i tu właśnie problem wspomnę że silnik zalany mobilem 10w40 jak silnik jest zimny ok ale jak nabierze temp jadę obroty poniżej 1800 super pow 2000 tez ale w przedziale 1800-2000 zapala mi się kontrolka oleju piknie 3 razy ( nie dzieje się to zawsze ) i koniec innych objaw nie ma . Silnik chodzi gładko nie puka nic nie trze tylko kontrolka zapali się i zgaśnie byłem i mojego mechanika czujnik wymieniony na nowy i nadal nie wiem już co robić i dlatego proszę o pomoc .
    OCTA

    Komentarz

    • pawulon1971
      Ambiente
      • 2010
      • 196

      #3
      zmień olej
      Paweł

      Komentarz

      • kerajnt
        Ambiente
        • 2010
        • 104

        #4
        myslisz ze to wina oleju ? faktycznie mialem przedtem castrol ale tez 10w40 czy myslisz o czyms innym
        OCTA

        Komentarz

        • tomus7
          RS
          • 2010
          • 1896
          • Peugeot

          #5
          Zamieszczone przez kerajnt
          myslisz ze to wina ol
          Ja myślę, że nie olej jest winien bo ja na takim śmigam już ponad 100 kkm a mam nieco większy przebieg i nic się nie dzieje. W opisie Masz AEH?
          ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
          http://www.bunkry.pl/pl/index.html
          a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
          http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
          Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

          Komentarz

          • kerajnt
            Ambiente
            • 2010
            • 104

            #6
            aeh to moja pomyłka mam akl
            OCTA

            Komentarz

            • lookashECL
              Rider
              • 2009
              • 416
              • Rapid (NH3)

              #7
              A jaki masz filtr oleju?
              Oby to nie był filtron :evil:
              Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

              Komentarz

              • kerajnt
                Ambiente
                • 2010
                • 104

                #8
                nie no mam mana ale mam kolegę z branży motoryzacyjnej który był na szkoleniu w fabryce filtrów i na jednej taśmie szły i filtron i man
                OCTA

                Komentarz

                • lookashECL
                  Rider
                  • 2009
                  • 416
                  • Rapid (NH3)

                  #9
                  Powiem ci tak ......
                  Kiedyś też przerabiałem problem kontrolki oleju w swojej okcie ale TDI.
                  Po wymianie czujnika i aku problem zniknął bezpowrotnie.
                  Gdzieś kiedyś czytałem, że jak są problemy z zaciskiem W od alternatora i i uszkodzeniem diód w regulatorze to tak się może dziać.
                  Jeszce inne teorie to zapchany ssak olejowy a kończąc na panewkach.
                  Zacznij od sprawdzenia aku.
                  Podepnij się pod Vaga i zobacz czy nie wyskoczy ci błąd 18062.
                  Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

                  Komentarz

                  • kerajnt
                    Ambiente
                    • 2010
                    • 104

                    #10
                    witam u mnie raczej aku to nie bedzie ponieważ wymieniłem go na bosch s05 ten silver wiec ok na 99% a dzięki za wszystkie uwagi bo naprawdę denerwuje mnie to na maxa
                    OCTA

                    Komentarz

                    • zoh
                      Classic
                      • 2008
                      • 1

                      #11
                      hej,

                      ja też mam silnik AKL, opisywany przez Ciebie problem miałem około 2 lat temu...
                      Po wymianie oleju (zalewam Mobil1 5W50 od zawsze, a to już 200kkm) kilka razy zaświeciła mi się kontrolka oleju podczas jazdy...
                      problem rozwiązał się 'sam' - możliwe że pomogło wyjęcie i włożenie wszystkich dostępnych złącz w osprzęcie silnika.
                      Nic nie wymieniałem...

                      pozdrawiam

                      p.s. zakładam że olej masz na odpowiednim poziomie

                      Komentarz

                      • kerajnt
                        Ambiente
                        • 2010
                        • 104

                        #12
                        olej mam mobil 10w40 w poprzednim aucie używałem gtx magnatec ale tutaj był mobil i tak dalej jade na nim .Sam juz nie wiem co mam robic z tym jajcem bo mnie do białej gorączki doprowadza
                        OCTA

                        Komentarz

                        • tomus7
                          RS
                          • 2010
                          • 1896
                          • Peugeot

                          #13
                          kerajnt, znalazłem cos takiego facet problem rozwiązał
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=26774 życzę powodzenia
                          Popraw ten silnik w opisie :szeroki_usmiech
                          ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                          http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                          a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                          http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                          Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                          Komentarz

                          • kerajnt
                            Ambiente
                            • 2010
                            • 104

                            #14
                            migająza kontrolka

                            witam może to komuś pomoże tak trwało to miganie i trwało z silnikiem nic się nie działo tylko sobie mrugał i pikał do do tego coraz częściej i u mnie okazało się ze pompa oleju fizycznie się rozkręciła !!! po skręceniu problem puki co znikł profilaktycznie zmienione panewki korbowodowe i główne ciśnienie wolne obroty 1,5 przy 2000 to 3,5 atm
                            OCTA

                            Komentarz

                            • luks
                              Ambiente
                              • 2009
                              • 240

                              #15
                              no to ładny ambaras..
                              skoda
                              fuckyeah!

                              Komentarz

                              • kerajnt
                                Ambiente
                                • 2010
                                • 104

                                #16
                                no to tylko mi się mogło zdarzyć przedtem kanał olejowy zatkany silikonem heheh popychacze wymienione teraz pompa się rozkręca hehe masakra krótko mówiąc
                                OCTA

                                Komentarz

                                Pracuję...