[O1] rozruch

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • SSTASS
    Classic
    • 2012
    • 2

    [O1] rozruch

    Wysoki wynik Palikota to nic innego jak znamienny protest tych, którzy zwątpili totalnie w partie, które do tej pory rotowały koryto...od sld, po pis i wszelkiego rodzaju koalicje.....
    Palikot sam w sobie nie jest taki zły....bardziej obawiałbym się tych "no name" stojących za nim ....
  • wodzokolo29
    Classic
    • 2010
    • 15

    #2
    [O1] rozruch

    witam koledzy od jakiegos czasu mam problem ponieważ moja ocia 1 110km długo mi kreci mam juz nowa baterie prosze o pomoc
    wodzokolo

    Komentarz

    • gregorianin
      Ambiente
      • 2008
      • 215
      • Octavia II (1Z3)
      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Długo kręci tzn kiedy, na ciepło, na zimno a może zawsze?

      Jeśli na zimno to pierwsze do sprawdzenia świece oraz obecność na nich prądu (kontrolka na desca to za mało), statyczny początek wtrysku oraz czujnik temperatury.
      Zrób też na początek logi kanału 000 w trybie BS oraz gdy ciężko odpala logi kanał 005 (podczas startu).

      Bez tych, podstawowych informacji to będzie zgadywanka.

      Pozdrawiam
      www.DURASOFT.pl

      -Hamownia podwoziowa
      -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
      -Diagnostyka
      -Filtry FAP/DPF

      Komentarz

      • wodzokolo29
        Classic
        • 2010
        • 15

        #4
        rozruch

        nie ma znaczenia czy zimna czy ciepła a świece sprawdzilem OKI nie jestem elektronikiem ale na mechanice sie znam napisz mi prosze jaki czujnik troszke jaśniej pozdrawiam i ta reszte mam kolege co ma vaga czy do niego sie udac po prostu wolałbym sam jek najwiecej co by on miał mało roboty a ja mu wytłumacze OKi pozdro raz jeszcze :idea:
        wodzokolo

        Komentarz

        • gregorianin
          Ambiente
          • 2008
          • 215
          • Octavia II (1Z3)
          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Jesli chcesz próbować szukać bez komputera to jedynie możesz sprawdzić statyczny początek wtrysku przy pomocy czujnika um (przy okazji sprawdzić zgodność znaków na rozrządzie). Sprawdź też czy w przewodach paliwowych nie znajduje się powietrze.
          www.DURASOFT.pl

          -Hamownia podwoziowa
          -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
          -Diagnostyka
          -Filtry FAP/DPF

          Komentarz

          • wodzokolo29
            Classic
            • 2010
            • 15

            #6
            witaj czy możesz mi napisać jak to zrobic i co to jest czujnik UM pozdrawiam :idea:
            wodzokolo

            Komentarz

            • phrix
              L&K
              • 2007
              • 1000
              • Audi
              • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              Ile lat ma ten samochód?? Ja bym stawiał na rozrusznik, może kończą się już szczotki. Chwila roboty i samochód będzie palił na dotyk.
              Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

              _

              Komentarz

              • wodzokolo29
                Classic
                • 2010
                • 15

                #8
                jest to 2000rok silnik 1,9tdi 110km rozrzad sprawdziłem komputer pokazał błąd na mase z czujnika temp. który także wymieniłem,kolo zaproponował mi wgranie jakieś mapy zapłonu czy to pomoże ponieważ to koszt ok.500pln,troche sporo a może jak jeden z was pisał kwestia rozrusznika wchodzi w gre ale wydaje mi sie ze jest oki,kolega z pracy mi jutro podrzuci rozrusznik to sprobuje POMOCY :idea:
                wodzokolo

                Komentarz

                • tomaszeg
                  Drive
                  • 2008
                  • 51

                  #9
                  skoro piszesz ze ciezko pali to jaki to jaki masz dym z tłumnika jak zaskoczy??? bo moga byc dwa problemy pierwsze zaworek zwrotny w pompie wtryskowej i zaworek wysokiego cisnienia lubi sie zawieszac i wtedy pompa dłuzej musi zaciagac paliwo to wszystko jest na zewnatrz pompy wiec bez problemu mozna wykrecic i sprawdzic czy jest sprawne


                  Była O1 134,6KM i 305Nm

                  Komentarz

                  • wodzokolo29
                    Classic
                    • 2010
                    • 15

                    #10
                    rozruch

                    dymku nie ma po długim kręceniu nie ma nic dziwnego czy możesz mi podać lokalizacje tych zaworów abym nie męczył się dlugo i jeszcze jedno kolo mi mówił że może byc nastawnik na czy w pompie czy jako mechanik z 10letnim stażem dam rade to zrobic prosze o instrukcje drodzy koledzy pozdrawiam
                    wodzokolo

                    Komentarz

                    • majkel2420
                      Classic
                      • 2009
                      • 33

                      #11
                      sprawdź rano przed uruchomieniem silnika czy przypadkiem nie masz powietrza w przewodzie paliwowym to znaczy powietrze może być, ale bąbel nie większy jak około 2,5 cm. Ja miałem podobnie, wymieniłem filtr paliwa i po problemie.

                      Komentarz

                      • wodzokolo29
                        Classic
                        • 2010
                        • 15

                        #12
                        majkel2420, kolego filtr nowka bateria nowka,świece oraz prad na nie oki czujnik temp. nówka rozrzad sprawdzony oki i dalej to samo POMOCY
                        wodzokolo

                        Komentarz

                        • kobar76
                          Classic
                          • 2010
                          • 36

                          #13
                          może bendiks ?

                          Komentarz

                          • wodzokolo29
                            Classic
                            • 2010
                            • 15

                            #14
                            rozruch

                            wszystko oki sprawdzone rozrusznik oki czy moge sam zdemontować i sprawdzic nastawnik pompy
                            wodzokolo

                            Komentarz

                            • przemek88
                              Rider
                              • 2009
                              • 613

                              #15
                              a ja mam taki problem nie zależnie czy jest ciepły czy zimny silnik to zagrzewają się świece ale nie gasną uruchomię silnik obroty wskoczą na 1,5tyś obrotów spada do 900 i silnik chodzi normalnie wiecie co może być przyczyną?


                              Moja Octavia 1.9 TDI AGR

                              Komentarz

                              • mobi65
                                Rider
                                • 2009
                                • 291

                                #16
                                Zamieszczone przez przemek88
                                a ja mam taki problem nie zależnie czy jest ciepły czy zimny silnik to zagrzewają się świece ale nie gasną uruchomię silnik obroty wskoczą na 1,5tyś obrotów spada do 900 i silnik chodzi normalnie wiecie co może być przyczyną?
                                podepnij najlepiej pod vaga wedlug mnie to wine ponosi czujnik temperatury
                                1. uszkodzony czujnik
                                2. uszkodzony kabel lub innego rodzaju przerwa w obwodzie elektrycznym czujnika
                                3. uszkodzony przekaźnik świec żarowych



                                wodzokolo29

                                [ Dodano: Czw 14 Lip, 11 17:32 ]
                                podlacz sie pod vaga i sprawdz kat wtrysku

                                Komentarz

                                • przemek88
                                  Rider
                                  • 2009
                                  • 613

                                  #17
                                  przepraszam ale zapomniałem napisać ze nie dzieje się to często. W okresie dwóch ostatnich miesięcy dwa razy mi się to zdażyło


                                  Moja Octavia 1.9 TDI AGR

                                  Komentarz

                                  • wodzokolo29
                                    Classic
                                    • 2010
                                    • 15

                                    #18
                                    rozruch

                                    koledzy potrzebuje danych do silnika 1,9 tdi ahf 110km otrzebuje instr.ustawienian kąta wtrysku oraz jak go sprawdzic,jaka powinna być dawka paliwa oraz jak ja ustawic oraz jakie powinno byc napiecie na czujniku nastawnika POZDRAWIAM WSZYSTKICH I PROSZE O POMOC :|

                                    [ Dodano: Pią 12 Sie, 11 16:38 ]
                                    mobi65, cujnik nowy instalacja sprawdzona wszystko z pradem OKI moze nastawnik pokazuje mi za duze napiecie nie wiem jaki9e powinno byc POMOCY

                                    [ Dodano: Czw 25 Sie, 11 16:12 ]
                                    gregorianin, kolgo czy mozesz mi pomóc z immo musze zmienic kompa w aucie mam juz kompa tylko nie wiem jak to zrobic z immo pomocy
                                    wodzokolo

                                    Komentarz

                                    • pawtys
                                      Classic
                                      • 2013
                                      • 13

                                      #19
                                      udało ci się zlokalizować przyczynę złego odpalania?

                                      Komentarz

                                      • mobi65
                                        Rider
                                        • 2009
                                        • 291

                                        #20
                                        Re: rozruch

                                        Zamieszczone przez wodzokolo29
                                        koledzy potrzebuje danych do silnika 1,9 tdi ahf 110km otrzebuje instr.ustawienian kąta wtrysku oraz jak go sprawdzic,jaka powinna być dawka paliwa oraz jak ja ustawic oraz jakie powinno byc napiecie na czujniku nastawnika POZDRAWIAM WSZYSTKICH I PROSZE O POMOC :|
                                        silnik rozgrzany 90C , (VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2) i tam powinno się zawierać w 49-51
                                        /ustawianie kata wtrysku

                                        Dawka powinna się mieścić w zakresie 3 do 9 mg
                                        napiecie czujnika rsw powinno zawierać sie w przedziale 0,740-0,760Vustawianie dawki paliwa

                                        Komentarz

                                        Pracuję...