[O1] Landi Renzo czy Stag 300?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kobyla
    Classic
    • 2012
    • 28

    [O1] Landi Renzo czy Stag 300?

    teoretycznie tak, ale prąd 20 mA na jedną to spory będą świecić bardzo jasno,
    do tego 3,2V :? mogą nie zatrybić w miejscu zielonych (2,2V)

    [ Dodano: Czw 13 Paź, 11 08:13 ]
    poza tym to nie wątek o podświetleniu dechy :evil:
    będzie taki z czasem :szeroki_usmiech
    Kobyla
  • Sebastian_TM
    Drive
    • 2011
    • 94

    #2
    [O1] Landi Renzo czy Stag 300?

    Dojrzałem do decyzji o wymianie starego gazu BRC na smarcie na nową. Myśle nad Landi Renzo lub Stag-iem 300. Stag o kilkaset zł tańszy, ale wtryskiwacze wytrzymują mniej niż w Landi Renzo. Czy macie jakieś doświadczenia z tego typu instalacjami?

    Komentarz

    • paulob1
      Rider
      • 2008
      • 470
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      LandiRenzo na 300%!
      Zrobiłem jak dotąd 35tys. km i zero problemów.

      [ Dodano: Nie 27 Mar, 11 16:22 ]
      A propos LR Omegas, to pytałem ostatnio o usterkowość tych zestawów w serwisie salonu, w którym kupowałem autko(Interauto w Krakowie) i gość pod krawacikiem stwierdził, że jeszcze nikt z poważną usterką do nich nie przyjechał, a montują te instalki od ponad 4 lat. Głównie to regulacje po 1000-4000 km i nic poza tym. A co do wtrysków to stwierdził, że to najtrwalsza część w tej instalacji.

      Komentarz

      • huwe
        Elegance
        S_OCP Member
        • 2005
        • 976

        #4
        za LR przemawia kilka plusów : dobre wtryski, w miarę dopracowany soft. ale jest tez i minus : nie każdy będzie chciał to obsługiwać - słowem fachmana od staga znajdziesz zawsze - od LR już niekoniecznie.
        co do wtrysków staga- stag jako taki praktycznie zawsze korzystał z wtrysków firm np valtek, reg. jak ktos chciał to i khein tez można było podpiąć.
        w takim przypadku jak TY- przejście ze smarta - cokolwiek nie włożysz zacznie działać o niebo lepiej. Proponuję założyć staga z lepszymi wtryskami i spokojnie sobie jeździć - ponadto: za niewielkie pieniążki można nabyć interfejs do staga, ściągnąć softa z netu i samemu sobie dopracować mapę.
        Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

        Komentarz

        • lukasz3112
          RS
          • 2008
          • 3607

          #5
          Panowie ale wtryski można sobie wybrać inne a nie te co "dają" do zestawu. Więc nie gadajcie takich głupot.
          Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3

          Komentarz

          • huwe
            Elegance
            S_OCP Member
            • 2005
            • 976

            #6
            Zamieszczone przez lukasz3112
            Panowie ale wtryski można sobie wybrać inne a nie te co "dają" do zestawu. Więc nie gadajcie takich głupot.
            jakich głupot :shock:
            przecież piszę, że jak ktoś chciał to i khein mógł podpiąć.
            Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

            Komentarz

            • paulob1
              Rider
              • 2008
              • 470
              • Octavia I (1U2)
              • BFQ 1.6 MPI 102 KM

              #7
              lukasz3112, co masz na myśli pisząc o głupotach?
              Bo jeśli chodzi o LandiRenzo, to w moim przypadku Skoda dała wtryski Boscha, które, (tak jak już napisałem) jak twierdzą sami serwisanci, sąjednym z najtrwalszych elementów instalacji. Zresztąw przypadku zakupu auta z dedykowaną instalacją, a tak było w moim przypadku, to nie specjalnie był wybór. Więc gdzie te głupoty?
              A poza tym Sebastian_TM, pyta o opinie, a nie o kwestię mądrości czy głupoty w tym czy siamtym sensie....
              Chodzi o rzetelne odpowiedzi i taką mam nadzieję udzieliłem.

              Komentarz

              • fidodido
                Rider
                • 2010
                • 440

                #8
                mam STAG-4 piękna sprawa a co do wtrysków możesz se wybrać jakie chcesz.
                instalacje zakładałem u producenta
                AC - pionier w zakresie instalacji LPG. Instalacja gazowa 5 generacji w samochodzie. Najlepsze sterowniki LPG.
                Auto: Skoda Octavia I
                Kolor: Srebrny
                Pojemność: 1,8T 20V
                Moc: 150KM
                Typ silnika: AGU
                Gaz: STAG-4

                Komentarz

                • Northeusz
                  RS
                  • 2010
                  • 1677
                  • Octavia I (1U2)
                  • AUM 1.8 20VT 150 KM

                  #9
                  Re: Landi Renzo czy Stag 300?

                  Zamieszczone przez Sebastian_TM
                  Dojrzałem do decyzji o wymianie starego gazu BRC na smarcie na nową. Myśle nad Landi Renzo lub Stag-iem 300. Stag o kilkaset zł tańszy, ale wtryskiwacze wytrzymują mniej niż w Landi Renzo. Czy macie jakieś doświadczenia z tego typu instalacjami?
                  Co do sterownika, to i Stag i Landi jest dobre. Stag wbrew różnym opiniom jest dopracowanym produktem i jak napisali Ci wcześniej: każdy gazownik to ogarnie, bo każdy zna. Z drugiej strony to którykolwiek nie wsadzisz do silnika, będziesz na pewno czuł poprawę, i Stag i Landi obsługują bezproblemowo silniki wiele wymagające: wysokie moce, turbosprężarki, kompresory itd. A wtryskami też się nie przejmuj, wybór masz duży: Valteki, MagicJety, Matrixy, Keihiny. Więc i do Staga i do Landi da się optymalnie dobrać wtryskiwacze.
                  Pozdrawiam
                  Northeusz

                  Komentarz

                  • Sebastian_TM
                    Drive
                    • 2011
                    • 94

                    #10
                    Chyba zdecyduje się na tego Staga... Przedewszystkim ze względu na różnice w cenie a niewielkiej różnicy jakości... Gazownik powiedział mi, że w Stag-u prędzej wysiadają własnie wtryskiwacze ale ich wymiana to koszt 200 zł, a Landi koszt 800 zł... Wszystkie Panowie Wasze wypowiedzi są dla mnie cenne Gazownik zaproponował ceny: 1300 zł za STAG, 1700 za Landi...oczywiście butla zostaje po BRC...

                    Komentarz

                    • czay
                      Drive
                      • 2011
                      • 42
                      • Octavia II (1Z3)
                      • BSE 1.6 MPI 102 KM

                      #11
                      A jaki reduktor dajesz do STAG-a? LR Omegas jest standardowo (chyba) na wtryskach MED (trwałe, ale głośne) i reduktor LI02 (do 1,6 wystarczy spokojnie) lub różne wersje IG1

                      Komentarz

                      • Sebastian_TM
                        Drive
                        • 2011
                        • 94

                        #12
                        Zamieszczone przez czay
                        A jaki reduktor dajesz do STAG-a? LR Omegas jest standardowo (chyba) na wtryskach MED (trwałe, ale głośne) i reduktor LI02 (do 1,6 wystarczy spokojnie) lub różne wersje IG1
                        Nie wiem? Musze chyba zapytać o to osobę która będzie mi zakładałą gaz

                        Komentarz

                        Pracuję...