[O2] check engine, blad 17708

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ocpowiedz
    Classic
    • 2012
    • 1

    [O2] check engine, blad 17708

    Zamieszczone przez matijas-81
    Właśnie stoję przed wyborem Kleber KRISALP HP2 czy Fulda KRISTALL MONTERO 3; 60% jazda po mieście reszta trasa. Różnica między jednym a drugim kompletem 100 zł na rzecz Kleber. Co doradzicie?
    Bierz FulDe KRISTALL MONTERO 3. Ja w służbowej astrze mam 2 i lepszej opony, poza UG7+ oczywiście :diabelski_usmiech nie widziałem, ale różnica w cenie widoczna.
  • moggus
    Classic
    • 2011
    • 2

    #2
    [O2] check engine, blad 17708

    witajcie, jestem nowym uzytkownikiem tego forum, wiec prosze o wyrozumialosc.
    niedawno zakupilem octavie 2.0 benzyna bez gazu automat listopad 99. moje pytanie otorz
    swieci sie check engine, spalanie okolo 19/100 ponadto vag-com pokazuje blad 17708 (17708 - Nieprawid³owe spalanie brak osprzêtu / nie zwi¹zany ze sprzêtem - B£¥D SPORADYCZNY). auto jak na swoj wiek ma niski przebieg 52k wiecej stalo niz jezdzilo.
    nie mam pojecia co moze byc przyczyna przegladalem forum z podobnymi problemami spalania padaly hasla typu sonda lambda ale vag nie raportuje bledu zwiazanego z sada tylko ze spalaniem prosze o diagnoze i ew porady co sprawdzic czy moze odrazu jechac do serwisu jesli cos powaznego.
    z gory dziekuje za zainteresowanie pozdrawiam

    Komentarz

    • Marian 2
      L&K
      • 2007
      • 1086
      • Octavia I combi (1U5)
      • AQY 2.0 MPI 115 KM

      #3
      Przy dużym spalaniu, radził bym jednak zacząć od sondy lambda (pierwszej, przed katalizatorem). Miałem podobny przypadek, sprawdzanie VAG, z reguły pokazywało błąd sporadyczny. Jeżeli to się nie potwierdzi, to nie duża strata, sonda będzie na zapas, a trzeba je jednak wymieniać co jakiś czas.
      Inny przypadek, spalanie w normie, ale co jakiś czas zapala się "check", błąd sporadyczny, była uszkodzona sonda za katalizatorem.
      Przy wymianie/sprawdzaniu pierwszej sondy (przed katalizatorem) radzę nieco inaczej zamocować przewody, to znaczy zwiększyć pętlę z tych przewodów przy samej sondzie. Fabryczne mocowanie, to zbyt mocno naciągnięte przewody przełamują się od drgań silnika. Tak właśnie było w moim przypadku. Ułamał się przewód od podgrzewania sondy (przy samej sondzie). Trudno było to wykryć, bo po przyjeżdzie na kontrolę, sonda była już nagrzana.

      Komentarz

      • moggus
        Classic
        • 2011
        • 2

        #4
        moze jeszcze w tym tyg wymienie obie sondy a dodatkowo swieczki bo nawet nie wiem w jakim sa stanie
        jeszcze jedno pytanie mam problem z pilotem centralnego zamka mianowicie przy kupnie myslalem ze bateria slaba wymienilem dzialalo moze ze 2 godziny i znow to samo po wcisnieciu przyciskow diodka mruga wiec zyje pozatym nic sie nie dzieje centralny zamek nie reaguje czego to moze byc wina?

        Komentarz

        Pracuję...