Problem z centralnym zamkiem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mr.scary
    Classic
    • 2009
    • 37

    Problem z centralnym zamkiem

    Zamieszczone przez daymond
    MikeWRC, będzie jakaś aktualizacja przed zimą :?: :P
    Hej Daymond. Niestety słabo to widzę. Projekt mi się niestety opóźnia, bo mój lakiernik jest zawalony robotą. Grunt na nowościach położony, czekam na lakier. Z rozpaczy kolekjonuję sobie części .

    Mam już stalową płytę pod silnik i ....

    ... repliki Porsche Twist 18x8 w renowacji. Lakierka oczywiście w czarny połysk
  • rafau12
    Drive
    S_OCP Member
    • 2008
    • 63

    #2
    Problem z centralnym zamkiem

    Hej

    od jakiegoś czasu mam następujący problem z centralnym zamkiem,
    z pilota zamykając auto , wskakują wszystkie blokady drzwi, zamykają się bez problemu,
    jeśli tą samą operację wykonam za pomocą przycisku w drzwiach od strony kierowcy, najpierw rygluje wszystkie drzwi, a po chwili wyskakuje tylko i wyłącznie blokada od prawych tylnych drzwi. Co może być nie halo ? Z pilotem wszystko działa jak należy, z przyciskiem wewnątrz niestety nie.

    pozdr
    Rafał

    Komentarz

    • krzysiek13
      L&K
      • 2010
      • 1155

      #3
      Masz jakiś komunikat o otwartych drzwiach na zegarach lub vag-coma? Zobacz najpierw, czy autko wie, że otwierasz te drzwi, to będziemy już coś wiedzieć.
      Octavia

      Komentarz

      • Dr.Claufe
        Rider
        • 2010
        • 338

        #4
        rafau12, może masz do wymiany zamek?

        Ja ostatnio u siebie miałem odwrotny problem. Z guzika w drzwiach wszystko działało, jak należy, a z pilota nie otwierało mi tylnych lewych drzwi.

        Powodem okazał się wadliwy zamek.

        A czy po zamknięciu samochodu świeci Ci się dioda Safe Lock w drzwiach kierowcy koło rygielka? Jeśli nie to na 99% walnięty zamek w tych tylnych prawych drzwiach.

        Komentarz

        • tomus7
          RS
          • 2010
          • 1896
          • Peugeot

          #5
          Kolego wymień mikrostyk w drzwiach w ktorych fiksuje i po sprawie
          ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
          http://www.bunkry.pl/pl/index.html
          a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
          http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
          Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

          Komentarz

          • Dr.Claufe
            Rider
            • 2010
            • 338

            #6
            tomus7, właśnie nie do końca może być tak łatwo. Jeśli coś jest z mechanizmem zamka (jak było w moim przypadku) to wymiana mikrostyku nie pomoże..

            Też kupiłem, ale zanim doszedł to auto trafiło do mechanika i teraz leży..

            Komentarz

            • ROBAL_26
              RS
              • 2010
              • 2320
              • Octavia I combi (1U5)
              • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

              #7
              witam panowie,zgodzę się z tym co piszecie lecz ja ostatnio się spotkałem z podobnym problemem u staruszka w golfie IV i przyczyną był tak uszkodzone ZIMNE LUTY także wymontuj kolego zamek z drzwi i rozkręć go aby mieć dostęp do połączeń lutowanych (styczka przylutowana do płytki) oczyść luty i je popraw.gołym okiem może nie być widać żadnego uszkodzenia.po tym zabiegu u staruszka zamek dawał jak szalony i jest już wszystko ok mikrostyk jak będzie uszkodzony to po otwarciu danych drzwi nie zapali się lampka w kabinie.miłej zabawy pozdrawiam dla pocieszenia w golfie zamias foli wygłuszającej jest blacha .
              Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

              ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

              https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

              Komentarz

              Pracuję...