O2 dsg

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wasco
    Classic
    • 2012
    • 10

    O2 dsg

    Pozdrowienia dla czarnej Octavii RS combi WI ....L, ktora wczoraj wpuscilem na Poleczki do skretu w lewo w Pulawska. Ladna bryka.
    wasco
  • Ruben
    Drive
    • 2010
    • 45

    #2
    O2 dsg

    Witam wszystkich !
    mam pytanie, moja Octavka 2005r dsg 2.0tdi ma przejechane 182 000. Na 6-stym biegu w trasie potrafi szarpnąć delikatnie, i przy wyłączaniu silnika potrafi zabujać całym autem, czy to są poduszki (skrzyni ? silnika?) czy koło dwumasowe czy może jeszcze coś innego?
    Jeśli coś wam przychodzi do głowy to proszę o podpowiedź.
    dzięki !

    Komentarz

    • abstinent
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 4842
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Ruben, stawiam na dwumasę(182 na blacie jak by nie patrzeć)
      chociaż poduszki też nie wykluczone :|

      Komentarz

      • jefry
        Rider
        • 2009
        • 411

        #4
        j/w 2mas... poduchy pod silnikiem to by ci na każdym biegu chrobotało o skrzyni się nie wypowiem
        Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.

        Komentarz

        • abstinent
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 4842
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Ruben, a kiedy są te objawy
          tylko podczas przyśpieszania :?:

          Komentarz

          • Ruben
            Drive
            • 2010
            • 45

            #6
            dzięki za odpowiedzi.
            Objaw jest tylko na 6tym biegu, jak puszcze gaz na chwile, i potem chce znowu dodać, w bardzo początkowej fazie następuje delikatne szarpnięcie.
            Podczas gaszenia silnika idzie bujnięcie na całe auto. Tak jakby coś co by to tłumiło już się wyrobiło.

            pozdrawiam.

            Komentarz

            • the_mass
              Classic
              • 2011
              • 10

              #7
              Witam.

              Mam podobny problem.
              Podczas przyspieszania jest wszystko ok.
              Niestety, gdy jestem na 6 biegu i jadę z około 1500 obr i wolne przyspieszanie to przy około 1700-2000 trzęsie się całe auto.
              Co to może być? Dwumasa? Wymiana była przy 280 000.

              Dodam, że to Octavia II 2006r., 2.0 TDI, 140 KM, DSG, przejechane 311 500.

              Komentarz

              • Ruben
                Drive
                • 2010
                • 45

                #8
                cześć, a ile masz teraz przebiegu?

                aaaa widze

                [ Dodano: Wto 28 Cze, 11 09:50 ]
                rany, ładnie masz nalatane.
                Może poduszki pod skrzynią albo silnikiem?
                Mam do Ciebie pytanie, bo mam taki sam silnik, co wymieniałeś przy tak dużym przebiegu z większych rzeczy, typu pompowtryskiwacze? jaki to koszt? i ile dałeś za wymianę dwu masy?

                ja mam 185 000 i nie mam zamiaru sprzedawać ide w Twoje ślady

                Komentarz

                • the_mass
                  Classic
                  • 2011
                  • 10

                  #9
                  Ja to auto odziedziczyłem po firmie. Dyrektor długie trasy kręcił.

                  Padł jeden pompowtryskiwacz i był wymieniony w ASO w lutym (około 2500 wzięli - złodzieje )

                  Koło dwumasowe wymienione przez firmę również. Ceny nie znam.

                  Mam nadzieję, że jakaś poducha..

                  Komentarz

                  • Ruben
                    Drive
                    • 2010
                    • 45

                    #10
                    OK rozumiem.

                    Najlepiej podjedz do dobrego warsztatu tylko na ekspertyzę, poduchy raz dwa powinni sprawdzić.

                    Komentarz

                    Pracuję...