Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Czujnik Pasów - do wymiany ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Czujnik Pasów - do wymiany ?

    Eidos71, k

  • #2
    [O2] Czujnik Pasów - do wymiany ?

    Witam, co minutę pojawia mi się kontrolka z sygnałem o nie zapiętych pasach!.
    Strasznie mnie to irytuje!. Dzisiaj zamierzam rozwiązać problem bo dłużej nie wytrzymam.

    Pyt. Jeżeli są takie objawy to z góry oznacza to, że czujnik jest do wymiany?. Ile takie g*** kosztuje ?

    Pozdrawiam Serdecznie
    * CHRYSLER 300C "SRT8" 6.1 V8 HEMI (450 KM)
    * AUDI A3 Sportback 3.2 V6 (250 KM) "RS3"

    Komentarz


    • #3
      Link trzeba zacząć od początku. Sprawdź kostki pod siedzeniami. Jak się nie rozłaczają trzeba przeczyścić styki np Kontakt SPRAY. Sprawdź jeszcze styki bezpieczników. Bo może zaśniedziały. To zawsze pomagało. Aha żeby komp nie złapał błedu radzę podczas prac nie przekręcać kluczyka. Ja zawsze odpinam akumulator (doświadczenia po PEUGOTACH)
      Wyprzedaż garażowa
      Różności od książek przez budowlankę po części moto

      https://sprzedajemy.pl/oferty-uzytko...e=60&offset=60

      Większość ofert dla OCP do negocjacji :P

      Komentarz


      • #4
        peb, jeśli kostki/złączki nie stykają to kontrola się nie odzywa. Dla kompa informacją o odpiętych pasach jest zwarcie styku w zapince ( czyli nie włożenie pasa w zatrzask ). Musiały by być gdzieś przetarte przewody i stykać się w czasie jazdy co powodowało by pojawianie się kontrolki. Najłatwiej tymczasowo wypiąć wtyczkę w podłodze, pod fotelem, po lewej stronie ( tylko nie żółtą, bo ta jest od poduchy ) i kontrolka nie powinna się już odzywać. A problem jest na 99% ze stykiem w zapince pasa. Jak nie potrzebujesz "przypominacza", żeby zapiąć pas to możesz zostawić tą odłączoną wtyczkę i zapomnieć o problemie.
        Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
        Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

        Komentarz


        • #5
          Problem jest prawie na pewno w zapince, jak koledzy napisali. Ja u siebie zamiast wypinać przewód pod siedzeniem wyłączyłem czujkę VAGiem, efekt ten sam. Koszt nowej zapinki w ASO to jakieś 200 PLN plus wymiana (trzeba zciągnąć fotel).

          Komentarz


          • #6
            Witam.
            Ja rozwiązałem ten problem, odwrotnie wpinając klamrę i to działa.

            Komentarz


            • #7
              Mialem dokladnie ten sam problem. Mimo zapietego pasa co chwila piszczalo. Ja rozwazalem 2 opcje. Albo zapinka albo gdzies przetarty kabel. Jak zobaczylem jakie jest dojscie do kabla z wlozonym fotelem to poprostu rozpialem kostek jak sugeruje kowal 2002. Od tego czas mam spokoj i nie irytuje mnie juz ten dzwiek. O pasie i tak pamietam z przyzwyczajenia.

              Komentarz


              • #8
                Witam.
                Podepnę sie do tematu.
                A jak sprawdzić czy kontrola jest dobra u mnie nagle przestała działać kontrolka bez zapiętego pasa. Czy można wypiąć kostkę pod fotelem, zewrzeć styki od kabelków żółty i niebieski powinna sie zapalić ??
                kriss78mlody

                Komentarz


                • #9
                  jo
                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                  poprzednie modele:
                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                  Komentarz


                  • #10
                    Mam ten sam problem. Ilość osób które mają ten feler wskazuje jednoznacznie na fabryczną wadę tego elementu. Może UOiK powinien się tym zająć, w końcu ma to związek z bezpieczeństwem osób korzystających z tych autek?
                    Powered by Rogalotti + DSG

                    Komentarz


                    • #11
                      re

                      też zauważyłem to samo u siebie. Rozwiązaniem było odłączenie kabelka ale jest to faktycznie jakaś wada...
                      pozdrawiam Macek

                      Komentarz


                      • #12
                        A jak zewrę kabelki w kostce i nic się nie pojawi na desce to o czym może to świadczyć ??
                        kriss78mlody

                        Komentarz


                        • #13
                          Koledzy odgrzeję kotleta.
                          Jak wyłączyć tą kontrolkę VCDS-em???
                          Z tego co się zorientowałem to żeby mieć pełny dostęp do sterownika to trzeba podać jakiś kod tak???

                          Komentarz


                          • #14
                            Adaptacja licznika i tam jest wszystko z opisami, zadnych magicznych kodow
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Maicroft
                              Adaptacja licznika i tam jest wszystko z opisami, zadnych magicznych kodow
                              Maicroft właśnie u mnie nie jest tak do końca. Tzn. Jak wchodzę w instruments (17) to nie mam możliwości wyboru wszystkich opcji. Screen-y wrzucę trochę później bo deszcz pada i nie chce mi się iść do garażu.

                              Komentarz


                              • #16
                                VCDS 10, bo masz pewnie ten nowy licznik i nie ma labeli opisanych
                                Spritmonitor.de

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez Maicroft
                                  VCDS 10, bo masz pewnie ten nowy licznik i nie ma labeli opisanych
                                  Czyli co mam przeinstalować VCDS na starszy???

                                  Komentarz

                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                  Pracuję...
                                  X