jaki olej do wspomagania

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dragunov
    Classic
    • 2012
    • 4

    jaki olej do wspomagania

    Zamieszczone przez szymko200
    zabrałem się do sprawdzania i :
    z anteny wychodzą 3 przewody:
    2 antenowe które za pomocą złączy połączone są z przewodem antenowym połączonym z radiem oraz tym o którym już pisałem a którego zastosowania nie znam.
    coś tu nie do końca pasuje:

    z anteny powinien wychodzić jeden koncentryk (dowolnej średnicy) oraz w przypadku wzmacniaczy zasilanych z zewnętrznego żródła jeden przewód koloru czerwonego właśnie do zasilania wzmacniacza
  • grzesiek01
    Classic
    • 2011
    • 17

    #2
    jaki olej do wspomagania

    Witam!
    Czy mogę dolać taki płyn hydrauliczny?
    Olej do hydraulicznych układów wspomagania układu kierowniczego, amortyzatorów oraz niwomatu (od -40C do +100C) Spełnia normy- BMW 81 22 9 407 549


    Pytam bo akurat taki mam więc bym nie kupował, a jaki jest wlany to nie wiem , ale kolor też ma zielony.

    I jeszcze jedno poziom sprawdzałem na zimnym silniku i jest delikatnie powyżej minimum , ale doczytałem, że w instrukcji pisze, że sprawdza się tylko przy rozgrzanym silniku, ale jakoś zapominam o tym :P
    Jest różnica w poziomie płynu jak silnik jest rozgrzany/zimny czy nie :?:

    pozdro
    LPG - STAG 4

    Komentarz

    • DorianGray
      Classic
      • 2008
      • 35

      #3
      Najlepiej zobaczyć jaką masz nakrętkę na zbiorniku do płynu. Jeżeli zielona to OK.
      Skoda Fabia I 1.9 TDI ATD 2003
      Skoda Octavia I 1.9 TDI AXR 2006

      Komentarz

      • grzesiek01
        Classic
        • 2011
        • 17

        #4
        No zielona , a jak z tym poziomem płynu przy rozgrzanym/zimnym silniku ?Ma to jakiś wpływ czy nie?
        LPG - STAG 4

        Komentarz

        • DorianGray
          Classic
          • 2008
          • 35

          #5
          Temp. silnika nie ma wplywu na poziom. A w samym korku powinien być bagnet aby sprawdzić poziom płynu.
          Skoda Fabia I 1.9 TDI ATD 2003
          Skoda Octavia I 1.9 TDI AXR 2006

          Komentarz

          • ROBAL_26
            RS
            • 2010
            • 2320
            • Octavia I combi (1U5)
            • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

            #6
            siemka,panowie nie tak szybko :shock: że płyn jest zielony to nie wszystko,bo jest mineralny i syntetyk, in teraz pytanie który :?: ja przy wymianie magla wymieniłem cały na syntetyk LT52 146 G002 000 ,więc aby nie szczelić gafy weź troszkę starego i zmieszaj ze swoim,jak się nie zważy to ok,miłej zabawy :szeroki_usmiech
            Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

            ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

            https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

            Komentarz

            • grzesiek01
              Classic
              • 2011
              • 17

              #7
              no tak tak, tylko o temperaturę mi chodziło czy ma wpływ , dzięki

              aha, to oczywiście sprawdzę mieszalność, ten SWAG to mineralny a jaki wlany to nie wiem ale była długa serwisowana więc może i syntetyk 2 lata temu zalali przy wymianie

              dzięki
              LPG - STAG 4

              Komentarz

              • ROBAL_26
                RS
                • 2010
                • 2320
                • Octavia I combi (1U5)
                • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                #8
                dzięks i spoko. 8) pozdrawiam :szeroki_usmiech
                Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                Komentarz

                Pracuję...