panowie co do linku z allegro odnosnie foteli RS to zdjecie przedstawia fotele ktore ja kupilem w wrzesniu dokladnie to samo zdjecie i ten sam opis pan ktory to sprzedaje posluguje sie jednym i tym samym zdjeciem aco do opisu to nie byly to napewno fotele po przebiegu 70000 szkoda gadac pomogl kolega tapicer tak wiec radze tylko i wylacznie zobaczyc na wlasne oczy zanim ktos kupi ja je kupilem z norwegii a zobaczylem na zywo w polsce 1,5 miesiaca pozniej wiec pretensje moge miec tylko do siebie niestety zdjecia nie oddaja rzeczywistosci pocieszam sie tylko ze teraz wygladaja jak te na zdjeciu
Ja tylko pisałem, o tym co widać na zdjęciach. Jeśli to prawda to faktycznie wypada podjechać i obejrzeć towar bo to nie jest wydatek rzędu 20 zł.
w o1 hydrauliczna
w 02 elektryczna :x :x :lol: :lol:
Skoda Forever jednak
Vw Golf I II III
Opel Omega C
Peugeot 206 HDi
Vw Golf V 1,9 tdi 90 koni
Citroen C5 2.0 Hdi Audi A8 2001 D2 3.3 TDi
Skoda Octavia II 2005 elegance kombi
Skoda Octavia II 2009 FL 1.9 TDi
VW Golf VI 2011 1.6 Tdi
Skoda Octavia II FL RS kombi
No właśnie i różnica jest wyraźna (na korzyść o2). Co ciekawe, w poprzednim modelu Fabii wspomaganie było elektryczne i kierownica dużo lżej chodziła niż w o1 - rzekomo bardziej komfortowej :roll:
W Fabii I jest wspomaganie elektryczno - hydrauliczne, czyli pompa wspomagania jest elektryczna. Osobiście uważam że wspomaganie w Fabii to jedna wielka porażka, psujące się czujniki skrętu, padające pompy, nie wspominając już o sporym poborze prądu przez pompę. Uważam że wspomaganie z rozwiązaniem gdzie pompa jest mechaniczna jest o wiele lepsze i mniej awaryjne.
Zgadza się w Fabii I jest wspomaganie elektryczno - hydrauliczne i też słyszałem, że jest awaryjne, co nie zmienia faktu, że póki działa, jest dużo przyjemniejsze w odczuciu niż hydrauliczne
Tutaj muszę się zgodzić, jest wygodniejsze niż hydrauliczne, chociaż ja osobiście w Fabii zmieniałem siłę wspomagania na jak najmniejszą. Denerwowały mnie jednak przygasające światła przy załączającej się pompie wspomagania o padających dzięki temu żarówkach nie wspomnę. Teraz moją Fabionką jeździ teść i szykujemy się niestety do wymiany czujnika skrętu ponieważ coraz częściej VAG wywala błędy .
Komentarz