[O1] O1 Chwilowa strata mocy.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Przemo0o
    Classic
    • 2012
    • 2

    [O1] O1 Chwilowa strata mocy.

    Dijkstra,


    Tu masz rację.

    Towarzystwo można też rozruszać zadając pytanie "nie na temat", "nie w tym wątku" i itp.
  • flexar33
    Classic
    • 2011
    • 7

    #2
    [O1] O1 Chwilowa strata mocy.

    Witam!
    Mam problem z Octavia 1,9 TDI 110 KM 2002 r 158 000 km. Przy przyspieszaniu do około 2000 obr/min jest " turbo dziura" potem ładnie przyspiesza przez krótki czas a od 2200 obr./min takie "pykanie" - delikatne szarpanie zwiazane z utrata mocy i znowu przyspiesza ale jest jakas mniej żwawa. Najbardziej jest to odczuwalne na 4 i 5 biegu. Kompletnie nie czaje o co chodzi? Nic nie buczy nie stuka ani nic tylko to pykanie. To mój pierwszy post...licze na pomoc. Pozdrawiam!

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      naj prawdo podobniej geometria zapieczona .najlepiej jak bys zrobił logi z doładowania to wtedy bedzie mozna powiedziec cos bardziej dokładnego
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • zdan
        Classic
        • 2010
        • 14
        • Octavia II combi (1Z5)
        • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

        #4
        Druga możliwość, to zapieczony jest siłownik sterujący turbiną.
        Trzecia możliwość, to niesprawny zaworek sterujący turbiną (podobno są dwa).

        Ja miałem tak, że nagle trafił moc ok. 100 km/h i do ponownego uruchomienia silnika nie chciał iść. Wymieniłem ten zaworek i na razie jest spokój. Jak mechanik szukał problemu to jeździliśmy z podpiętym kompem i coś tam odczytywał.
        Pozdrawiam
        zdan

        Komentarz

        • rumianko
          Ambiente
          • 2009
          • 160

          #5
          najprawdopodobniej jest niedoładowanie w układzie ale z jakiego powodu to przyczyn może być więcej niż 3.

          najważniejsze logi dynamiczne z gr 3 i 11 będą niezbędne.
          chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
          Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
          one quoter mile - 13,3 tdikiem.
          promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

          Komentarz

          Pracuję...