[O1] Po czyszczeniu turbiny nagle spadła moc

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Bro-car_pl
    Classic
    • 2012
    • 39

    [O1] Po czyszczeniu turbiny nagle spadła moc

    no a ja niby mam bez?? :P Moje lusterka to pełna opcja :lol:
    Też miałem w dniu montażu jeszcze na około objechane klejem na gorąco i dupa :?
    Czyli nawiązując do fotki na której widać właśnie plastik z diodą (czarny z 3-5 kabelkami) to na około przeleć silikonem i powinno być ok
    www.bro-car.pl - Części samochodowe.
  • eros662
    Ambiente
    • 2011
    • 147
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BKD 2.0 TDI 140 KM

    #2
    [O1] Po czyszczeniu turbiny nagle spadła moc

    Witam koledzy. Zdecydowalem sie w końcu na czyszczenie turbiny w mojej skodzie. Przy okazji zająłem sie EGR i kolektorem ssącym. Po zamontowaniu wszystkiego auto okazalo sie żwawe jak nigdy. Miało kopa i wgniatało w fotel. Kiedy jednak kolega się przejechal i testowal skode nagle auto przestało ciągnąc straciło moc. na 4 biegu pedał w podłoge a tu 2 tys obrotów i nic więcej nie idzie?? Co mogło sie stac tak nagle kiedy wszystko zaczynało byc dobrze???
    SKODA OCTAVIA TOUR
    1,9 TDI 130PS 295Nm SLX ELEGANCE
    BLACK COMBII
    SOFT by BRK -TUNING + JEDNOMAS G60

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      jeśli wszystko jest dobrze poskładane- powinno byc o.k.
      przejrzyj sterowanie, podciśnienia, parametry, błędy
      odnośnie czyszczenia polecam http://www.liqui-moly.pl/jct - przynajmniej odchodzi część ryzyka związanego z demontażem turbin oraz samym ich wymontowaniem (np. ukręcony przewód smarujący ). no i koszty niewielkie- zabieg trwa ok. godziny, ceny wg mojej orientacji 150-200 pln. coraz więcej warsztatów inwestuje w ten sprzęt
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • eros662
        Ambiente
        • 2011
        • 147
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BKD 2.0 TDI 140 KM

        #4
        Wszystko było dobrze poskładane i jak mówiłem auto chodziło idealnie kopa miało jak nigdy czuc było ze ma te 110km teraz. No ale po ok 30km przejechanych zamuliło sie i chodzi jak SDI. Musze iśc jeszcze teraz przejechac sie może po nocy wszystko wróciło do normy, albo może wężyk jakis wyleciał czy coś. Bardzo dziwne. A może odłączyć kleme i zresetować kompa tym sposobem??

        [ Dodano: Nie 29 Maj, 11 10:13 ]
        Nom to byłem sie przejechac i niestety to samo. Wygląda to tak iz turbina gwiżdże ale odczuwa sie tak jakby sie nie załączała i tak też auto chodzi mul totalny. Brak pomysłów. Mam nadzieje ze ktoś z was wpadnie co mogło by ewentualnie być
        SKODA OCTAVIA TOUR
        1,9 TDI 130PS 295Nm SLX ELEGANCE
        BLACK COMBII
        SOFT by BRK -TUNING + JEDNOMAS G60

        Komentarz

        • robekcool
          RS
          • 2009
          • 2041
          • Octavia II (1Z3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          jak gwiżdże to pracuje, więc może jednak błąd montażowy lub sama suszarka do naprawy (wymiany)
          www.k-mot.pl
          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
          Autoholowanie.
          Robert Kulma

          Komentarz

          • richi9
            Rider
            • 2011
            • 427

            #6
            pewnie wąż spadł...

            Komentarz

            • eros662
              Ambiente
              • 2011
              • 147
              • Octavia II combi (1Z5)
              • BKD 2.0 TDI 140 KM

              #7
              Jaki wąż hmmm??? Dodam ze wczoraj po założeniu turbo szatnga chodziła bardzo płynnie w obie strony te ok 2 cm a dzis jej ruch jest ograniczony i tylko w zakresie do ok. 0,5 cm więc zapewne temu auto nie ma mocy ale co powoduje jej taki ruch?>? Zaworek N75 sprawdzony przez zamiane z N18 i żadnej poprawy nie bylo. Turbina normalnie gwizdze jak sie jedzie i dodaje gazu ale na postoju jej nie słychac. Zawsze po odpaleniu auta po ok 30sek było słychac jej gwizd i potem znowu ustawał teraz nic już nie słychać... :/

              [ Dodano: Nie 29 Maj, 11 21:22 ]
              Koledzy mam takie pytanie podjechałem do kolegi swojego na Vaga i pokazały mi się takie numery błędów: 17957,17552 oraz 17958. Moze powiecie mi co to mniej więcej było. Moze to przez to że odłączałem przepływomierz i zaworek N75 i N18 by je podmienić?
              SKODA OCTAVIA TOUR
              1,9 TDI 130PS 295Nm SLX ELEGANCE
              BLACK COMBII
              SOFT by BRK -TUNING + JEDNOMAS G60

              Komentarz

              • richi9
                Rider
                • 2011
                • 427

                #8
                no to pooglądaj wężyki od podciśnienia...mogły popękać.
                I jeszcze drugie weź odepnij ten wężyk od podcisnienia z gruszki turbiny i sprawdź jak będzie reagował tylko bez szaleństw tylko kontrola nie wolno tak jeździć dłużej bo turbinka może sie rozlecieć...

                Komentarz

                • Krzylu
                  Rider
                  • 2008
                  • 256

                  #9
                  17957--cisnienie doładowania zwarcie do masy sprawdz wtyczkę do n75
                  17552--Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground znów zwarcie do masy tym razem przepływka
                  17958 - Charge Pressure: Control Deviation ciśnienie doładowania poza kontrolą
                  miałem ten sam błąd źle założony pierścień w turbinie

                  Komentarz

                  • Krzych
                    Rider
                    • 2005
                    • 671

                    #10
                    Wrzuć logi grupy 003, 008, 011 będzie łatwiej, bo tak to tylko domysły.
                    Może kawałek rdzy oderwał się z kolektora i zablokował geometrie.... ??
                    DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                    www.chiptuning.katowice.pl
                    DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                    Komentarz

                    • K_Popiel
                      Rider
                      • 2010
                      • 608

                      #11
                      Zakres ruchy sztangi sprawdzałeś ręcznie ? Jeżeli przy ręcznym sprawdzeniu jest taki mały zakres to proponuję jeszcze raz rozebrać turbinkę i to czym prędzej, coś źle złożone lub jakiś syf się dostał i blokuje. Zobacz jeszcze jak zdejmiesz wężyk z N75 ten co idzie do gruchy i zassiesz mocno powietrze czy sztanga się przestawia.
                      // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
                      ------------------------------------------------------

                      Komentarz

                      • Krzylu
                        Rider
                        • 2008
                        • 256

                        #12
                        eros662, jeszcze nie zrobił auta a już zakłada FMIC :P

                        Komentarz

                        Pracuję...