[O1] Problem z podcisnieniem do gruchy turbo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Bro-car_pl
    Classic
    • 2012
    • 39

    [O1] Problem z podcisnieniem do gruchy turbo

    Zamieszczone przez krissos
    Niestety 15" bo mam takie opony. Ale będę miał na 100% szyby przyciemnione na tyle
    a co mają szyby do felg?
    opony zawsze można sprzedać na 16 bedzie dużo lepiej
    www.bro-car.pl - Części samochodowe.
  • eros662
    Ambiente
    • 2011
    • 147
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BKD 2.0 TDI 140 KM

    #2
    [O1] Problem z podcisnieniem do gruchy turbo

    jak pisałem w ostatnim temacie turbo przestało dawać moc. Chodzi o to że nie ma takiego ciśnienia i grucha nie chce do końca się podniesc. Zamieniłem miejscami zaworki ale brak reakcji. Jakie macie pomysły
    SKODA OCTAVIA TOUR
    1,9 TDI 130PS 295Nm SLX ELEGANCE
    BLACK COMBII
    SOFT by BRK -TUNING + JEDNOMAS G60

    Komentarz

    • krzynol
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 11011
      • Superb II combi (3T5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      obejrzyj cały układ podciśnienie - bo gdzieś pewnie łapie lewe powietrze
      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
      poprzednie modele:
      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

      Komentarz

      • eros662
        Ambiente
        • 2011
        • 147
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BKD 2.0 TDI 140 KM

        #4
        ale jeśli wszystko było dobrze i tak nagle przestało auto jechać to wina lewego powietrza? Niby sprawdzony cały układ ale zobaczę jeszcze raz jak trzeba
        SKODA OCTAVIA TOUR
        1,9 TDI 130PS 295Nm SLX ELEGANCE
        BLACK COMBII
        SOFT by BRK -TUNING + JEDNOMAS G60

        Komentarz

        • krzynol
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 11011
          • Superb II combi (3T5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          zazwyczaj tak jest, że działało, a nie działa :szeroki_usmiech

          zdejmij wężyk z n75 idący do turbiny, załóż tam kawałek wężyka dodatkowego
          i przygazuj - powinieneś czuć zasysanie całkiem niezłe
          jeśli jest to zdejmij wężyk z gruszki turbiny i poruszaj cięgnem ręcznie - czy ma odpowiedni skok
          możesz też odłączyć cięgno od gruszki i wtedy sprawdzić jeszcze raz dla pewności
          w jaki sposób się ruszają kierowniczki
          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
          poprzednie modele:
          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

          Komentarz

          Pracuję...